Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Tom Cruise mielestänne tosi kuuma?

Vierailija
16.12.2020 |

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli teininä 30v sitten, ei enää.

Vierailija
22/48 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen peruskiva pikku vipeltäjä. En sanoisi että ois hot. Mutta mitä talk show -ohjelmia olen nähnyt niin vaikuttaa ihan sympaattiselta eikä mitenkään hirveän egoistiselta. Uskon että hän suhtautuu työhönsä intohimoisesti. Mutta joo, ei sytytä, sillä tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
24/48 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenteista paistaa läpi halveksunta lyhyitä miehiä vastaan.

Vierailija
25/48 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Jerry Maguire-elokuvassa oli oikein hurmaava.

Vierailija
26/48 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä pitänyt hänestä yhtään. Yhtäkään hänen tähdittämäänsä elokuvaa en ole jaksanut katsoa loppuun, paitsi Oblivionin, koska siinä oli muuta silmäniloa.

George Clooney (miten hän tähän edes liittyy) on melkein yhtä charmikas kuin Tomppa. Kummankin karisma on kuin maksamakkaralla.

Vierailija
27/48 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina tykännyt, eikä minua haittaa lyhyyskään ollenkaan. Mutta nyt Cruise on jo 58-vuotias joten on enemmänkin ikäisekseen hyvän näköinen kuin kuumimpia miehiä ikinä.

Vierailija
28/48 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skientologia on automaattinen turn off.

Vierailija
29/48 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ihmetyttää tuo, varsinkin kun elokuvissa häntä kuvataan aina niin, ettei näytä muihin verrattuna lyhyeltä. Yllättävän paljon lyhyen puoleisia kuumana pidetyissä miesnäyttelijöissä on, esim. Tom Hardykin, katsoin joskus YouTube videon jossa hän kuvasi leffaa jossa oli pidempiä miehiä ja seisoi laatikon päällä juttelukohtauksissa.

Vierailija
30/48 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, ei ole, eikä ole ikinä ollut!

Vierailija
31/48 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mun mielestä näyttää rotalta (anteeksi rotat). Ei ole ollut nuorempanakaan hyvännäköinen mielestäni.

Vierailija
32/48 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikä nokka.

Vierailija
33/48 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ihmetyttää tuo, varsinkin kun elokuvissa häntä kuvataan aina niin, ettei näytä muihin verrattuna lyhyeltä. Yllättävän paljon lyhyen puoleisia kuumana pidetyissä miesnäyttelijöissä on, esim. Tom Hardykin, katsoin joskus YouTube videon jossa hän kuvasi leffaa jossa oli pidempiä miehiä ja seisoi laatikon päällä juttelukohtauksissa.

Tom Hardy onkin poikkeus. Hänellä on ison miehen olemus, vaikka on todellakin lyhyt. Ja ehkä hänen kiukkuisuutensakin kumpuaa jostain kompleksista.

Vierailija
34/48 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Lyhyytensä vuoksi täydellisen epäsopiva Jack Reacherin rooliin.

Kaikilla tavoin epäsopiva. Tom Cruise on joka asiassa Jack Reacherin vastakohta. Minikokoinen hyperaktiivinen herkkänahka, kun kirjojen Reacher on isokoinen ja rauhallinen hahmo jota juuri mikään ei hetkauta. Olin niin pettynyt kun kuulin että Reacher-leffat aiotaan pilata Cruisella.

Vierailija
35/48 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skientologia on automaattinen turn off.

Miten se liittyy ulkonäköön?

Vierailija
36/48 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tompan olisi pitänyt jäädä eläkkeelle noin 20 vuotta sitten. Joskus käy sääliksi Hollywoodin casting-ihmiset, koska ilmeisesti Amerikasta ei vaan löydy hyvännäköisiä näyttelijöitä. Sitten pitää tehdä jonkun luonnevikaisen metriheikin kanssa toimintaa, jonka uskottavuus on ihan kaikilla tavoin nolla.

Minulle tulee Tom Cruisesta aina toimintaelokuvissa mieleen alakoululainen, joka hulluna pinnistelee aikuisten joukossa yrittäen epätoivoisesti vaikuttaa sellaiselta itsekin.

Vierailija
37/48 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. On lyhyt nokkahiiri

Vierailija
38/48 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina oon tykännyt.

Vierailija
39/48 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei varmaan pokka pitäisi jos Tom Cruise alkaisi vikistä turvaväleistä. Todellinen action hero, joka alkaa olla ikänsä puolesta koronataudin riskiryhmää...

Vierailija
40/48 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan hän noin 36 - 37 asteinen.

Ellei ole vaihtolämpöinen?