Onko Tom Cruise mielestänne tosi kuuma?
https://www.the-sun.com/entertainment/1977533/tom-cruise-covid-rant-mis…
Ukolla aikamoiset silmäpussit 😂
Kommentit (48)
Sellanen peruskiva pikku vipeltäjä. En sanoisi että ois hot. Mutta mitä talk show -ohjelmia olen nähnyt niin vaikuttaa ihan sympaattiselta eikä mitenkään hirveän egoistiselta. Uskon että hän suhtautuu työhönsä intohimoisesti. Mutta joo, ei sytytä, sillä tavalla.
Kommenteista paistaa läpi halveksunta lyhyitä miehiä vastaan.
Ainakin Jerry Maguire-elokuvassa oli oikein hurmaava.
En ole ikinä pitänyt hänestä yhtään. Yhtäkään hänen tähdittämäänsä elokuvaa en ole jaksanut katsoa loppuun, paitsi Oblivionin, koska siinä oli muuta silmäniloa.
George Clooney (miten hän tähän edes liittyy) on melkein yhtä charmikas kuin Tomppa. Kummankin karisma on kuin maksamakkaralla.
Mä olen aina tykännyt, eikä minua haittaa lyhyyskään ollenkaan. Mutta nyt Cruise on jo 58-vuotias joten on enemmänkin ikäisekseen hyvän näköinen kuin kuumimpia miehiä ikinä.
Skientologia on automaattinen turn off.
Vierailija kirjoitti:
Joo, ihmetyttää tuo, varsinkin kun elokuvissa häntä kuvataan aina niin, ettei näytä muihin verrattuna lyhyeltä. Yllättävän paljon lyhyen puoleisia kuumana pidetyissä miesnäyttelijöissä on, esim. Tom Hardykin, katsoin joskus YouTube videon jossa hän kuvasi leffaa jossa oli pidempiä miehiä ja seisoi laatikon päällä juttelukohtauksissa.
Hyi, ei ole, eikä ole ikinä ollut!
Ei, mun mielestä näyttää rotalta (anteeksi rotat). Ei ole ollut nuorempanakaan hyvännäköinen mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ihmetyttää tuo, varsinkin kun elokuvissa häntä kuvataan aina niin, ettei näytä muihin verrattuna lyhyeltä. Yllättävän paljon lyhyen puoleisia kuumana pidetyissä miesnäyttelijöissä on, esim. Tom Hardykin, katsoin joskus YouTube videon jossa hän kuvasi leffaa jossa oli pidempiä miehiä ja seisoi laatikon päällä juttelukohtauksissa.
Tom Hardy onkin poikkeus. Hänellä on ison miehen olemus, vaikka on todellakin lyhyt. Ja ehkä hänen kiukkuisuutensakin kumpuaa jostain kompleksista.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Lyhyytensä vuoksi täydellisen epäsopiva Jack Reacherin rooliin.
Kaikilla tavoin epäsopiva. Tom Cruise on joka asiassa Jack Reacherin vastakohta. Minikokoinen hyperaktiivinen herkkänahka, kun kirjojen Reacher on isokoinen ja rauhallinen hahmo jota juuri mikään ei hetkauta. Olin niin pettynyt kun kuulin että Reacher-leffat aiotaan pilata Cruisella.
Vierailija kirjoitti:
Skientologia on automaattinen turn off.
Miten se liittyy ulkonäköön?
Tompan olisi pitänyt jäädä eläkkeelle noin 20 vuotta sitten. Joskus käy sääliksi Hollywoodin casting-ihmiset, koska ilmeisesti Amerikasta ei vaan löydy hyvännäköisiä näyttelijöitä. Sitten pitää tehdä jonkun luonnevikaisen metriheikin kanssa toimintaa, jonka uskottavuus on ihan kaikilla tavoin nolla.
Minulle tulee Tom Cruisesta aina toimintaelokuvissa mieleen alakoululainen, joka hulluna pinnistelee aikuisten joukossa yrittäen epätoivoisesti vaikuttaa sellaiselta itsekin.
Minulla ei varmaan pokka pitäisi jos Tom Cruise alkaisi vikistä turvaväleistä. Todellinen action hero, joka alkaa olla ikänsä puolesta koronataudin riskiryhmää...
Vierailija kirjoitti:
Onhan hän noin 36 - 37 asteinen.
Ellei ole vaihtolämpöinen?
Oli teininä 30v sitten, ei enää.