Olen pian tuore yh-isä haluatko kysyä jotain?
Kommentit (30)
Mistäs tiedät?
Minä menin naimisiin ja perustin perheen yhden lapsen leski-isän kanssa. Esikoisesta on tehty perheensisäinen adoptio, joten tämä "vieras nainen" on myös lapsen juridinen äiti. En tee eroa lapsiemme välille, yhtä rakkaita ovat kaikki.
Sinä majesteetillinen ihminen <3 (ei sarkasmia, vaan vilpitön yksinhuoltajan toivotus)
N22
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 20:53"]Mutta miksi tapaamiset on valvottuja? Eihän nuo edellämainisemasi seikat ole syy valvotuille tapaamisille? Vai onko äiti alusta alkaen ollut holtiton ja jättänyt lastenhoidon sinun harteillesi? Millä tavalla?
[/quote] äidillä siis vahva mahdollisuus olla humakassa tai muuten päihteiden vaikutuksen alaisena, joten ei voi antaa lapsia esimerkiksi viikonlopuksi hänelle. Holtiton on ollut mutta ei ole hoitoa jättänyt kenenkään harteille vaan lapset keskenään kotiin ja itse mennyt menojaan
Hei sinä joka menit naimisiin leski-isän kanssa! Minkä ikäinen lapsi oli kun menitte naimisiin? Miten teillä kaikki muu on toiminut? Kyselen vaan kun itse olen kiinnostunut eräästä leski-isästä joka jäi leskeksi lapsen ollessa 6 kk:tta.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 21:00"]Miksi olet halunnut lapsia?
[/quote]
Eikös tuo ole vähän tyhmä kysymys? Tottakai minä haluan omat lapseni. Olen niistä muutenkin huolehtinut aikoinaan ennen eroakin.
miksi et vastaa kaikkiin kysymyksiin?
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 20:48"]
Olet yksinhuoltaja? Yksinyhultajuuden saa jos toinen osapuoli narkomaani, juoppo holisti, mielenterveysongelmainen ts ei kykene huolehtimaan edes itsestään
[/quote]
Kuinka niin? Minä olen yksninhuoltaja, vaikka ex ei todellakaan ole mitään noista. ei ole myöskää linnakundi, ulkomailla, kadoksissa tms.
Itse allekirjoitte lastenvalvojan luona, että yksinhuoltajuus tulee minulle.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 21:21"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 20:48"]
Olet yksinhuoltaja? Yksinyhultajuuden saa jos toinen osapuoli narkomaani, juoppo holisti, mielenterveysongelmainen ts ei kykene huolehtimaan edes itsestään
[/quote] ex halusi että sinä olet vastuussA
Kuinka niin? Minä olen yksninhuoltaja, vaikka ex ei todellakaan ole mitään noista. ei ole myöskää linnakundi, ulkomailla, kadoksissa tms.
Itse allekirjoitte lastenvalvojan luona, että yksinhuoltajuus tulee minulle.
[/quote]
Mutta miksi tapaamiset on valvottuja? Eihän nuo edellämainisemasi seikat ole syy valvotuille tapaamisille? Vai onko äiti alusta alkaen ollut holtiton ja jättänyt lastenhoidon sinun harteillesi? Millä tavalla?