Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pian tuore yh-isä haluatko kysyä jotain?

Vierailija
08.05.2014 |

Kysymyksiä?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi tapaamiset on valvottuja? Eihän nuo edellämainisemasi seikat ole syy valvotuille tapaamisille? Vai onko äiti alusta alkaen ollut holtiton ja jättänyt lastenhoidon sinun harteillesi? Millä tavalla?

Vierailija
22/30 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs tiedät? 

Minä menin naimisiin ja perustin perheen yhden lapsen leski-isän kanssa. Esikoisesta on tehty perheensisäinen adoptio, joten tämä "vieras nainen" on myös lapsen juridinen äiti. En tee eroa lapsiemme välille, yhtä rakkaita ovat kaikki.

Sinä majesteetillinen ihminen <3 (ei sarkasmia, vaan vilpitön yksinhuoltajan toivotus) 
N22

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 20:53"]Mutta miksi tapaamiset on valvottuja? Eihän nuo edellämainisemasi seikat ole syy valvotuille tapaamisille? Vai onko äiti alusta alkaen ollut holtiton ja jättänyt lastenhoidon sinun harteillesi? Millä tavalla?

[/quote] äidillä siis vahva mahdollisuus olla humakassa tai muuten päihteiden vaikutuksen alaisena, joten ei voi antaa lapsia esimerkiksi viikonlopuksi hänelle. Holtiton on ollut mutta ei ole hoitoa jättänyt kenenkään harteille vaan lapset keskenään kotiin ja itse mennyt menojaan

Vierailija
24/30 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet halunnut lapsia?

Vierailija
25/30 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinä joka menit naimisiin leski-isän kanssa! Minkä ikäinen lapsi oli kun menitte naimisiin? Miten teillä kaikki muu on toiminut? Kyselen vaan kun itse olen kiinnostunut eräästä leski-isästä joka jäi leskeksi lapsen ollessa 6 kk:tta.

Vierailija
26/30 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 21:00"]Miksi olet halunnut lapsia?

[/quote]

Eikös tuo ole vähän tyhmä kysymys? Tottakai minä haluan omat lapseni. Olen niistä muutenkin huolehtinut aikoinaan ennen eroakin.

Vierailija
27/30 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi et vastaa kaikkiin kysymyksiin?

Vierailija
28/30 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juotko Karhu olutta koskaan?

Vierailija
29/30 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 20:48"]

Olet yksinhuoltaja? Yksinyhultajuuden saa jos toinen osapuoli narkomaani, juoppo holisti, mielenterveysongelmainen ts ei kykene huolehtimaan edes itsestään

[/quote]

Kuinka niin? Minä olen yksninhuoltaja, vaikka ex ei todellakaan ole mitään noista. ei ole myöskää linnakundi, ulkomailla, kadoksissa tms.

Itse allekirjoitte lastenvalvojan luona, että yksinhuoltajuus tulee minulle.

Vierailija
30/30 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 21:21"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 20:48"]

Olet yksinhuoltaja? Yksinyhultajuuden saa jos toinen osapuoli narkomaani, juoppo holisti, mielenterveysongelmainen ts ei kykene huolehtimaan edes itsestään

[/quote]  ex halusi että sinä olet vastuussA

Kuinka niin? Minä olen yksninhuoltaja, vaikka ex ei todellakaan ole mitään noista. ei ole myöskää linnakundi, ulkomailla, kadoksissa tms.

Itse allekirjoitte lastenvalvojan luona, että yksinhuoltajuus tulee minulle.

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme