Naisena arvostan Halla-ahon hyvin korkealle, suoraselkäinen mies joka tietää mitä tekee
Kommentit (74)
Persuja en äänestäisi ikinä, vaikka ei nykyhallituksessa kehumista ole. Kepu on ainoa suoraselkäinen puolue.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki nää ”naisena (minä)” -aloitukset tunnistaa aina jo otsikosta miehen tekemiksi. :D
Rasittava vänkääjä sinä. Mihin muottiin sinä olet naiset tunkemassa? Minäkin olen nainen ja ihan samaa mieltä ap:n kanssa. Mitä mieltä naisten sinun mielestäsi pitäisi olla?
Tuo ”Naisena” on ihan tunnistettu trolli, ehkä,sinäkin olet joku eero jostain Vihdistä, joka tykkää tyttöillä ja trollata samalla vauva.fi:tä
Ei Halla-aho tee mitään. Hänellä on yhtä vähän rahaa kuin muillakin. Äänestin demaria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halla-aho on kirjoittanut ja puhunut noin 15 vuotta mááhanmuutósta, ja hänen ennusteet mááhanmuutón ongelmista ovat menneet melko nappiin. Ehkä monen vihdoinkin kannattaisi aloittaa kuntelemaan, mitä hänellä on sanottavaa ja lopettaa se vähä-älyinen länkyttäminen.
Ei hän missään vaiheessa, missään puheissa oikeasti tarjoa mitään ratkaisuja ongelmiin. Pelkkää kritiikkiä. Ihan samaa ainesta kuin kaikki muutkin poliitikot. Monesti hän ei edes ota kantaa vaan jättää mielipiteensäkin tulkinnanvaraiseksi. Todellakin ihmisten kannattaisi yrittää oikeasti kuunnella häntä.
Tässä on hyvä analyysi.
Onneksi nämä on vain kuntavaalit. Ihmisillä on ennen eduskuntavaaleja aikaa tutkia mitä aatetta persut oikeasti ajaa. Nyt jos kuntavaaleissa persut tulee näyttävästi valituksi, nähdään millaisia räkyttäjiä se porukka oikeasti on.
Ei hajuakaan politiikasta, tai miten rakennetaan yhteiskuntaa. Osaavat vain valittaa tai saarnata uskontoa, eli mölytä.
Nostan hattua niille kunnille, joissa Persut on tai tulee olemaan enemmistönä.
Lehtolapsi kokoomushörhö Elisa Siekkisen kanssa, ja yritti salata sen. On tainnut poistaa osan kirjoituksista, sen verran pimeää settiä.
Kirjoitti esim että naisen pitää alistua miehelle, samaa kuin Koraanissa..
Vierailija kirjoitti:
Nostan hattua niille kunnille, joissa Persut on tai tulee olemaan enemmistönä.
Kyllä, viihdearvo taattu. Saadaan lukea lehdestä mitä ovat sekoilleet. Kunhan eivät pärjää omassa kaupungissani.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi nämä on vain kuntavaalit. Ihmisillä on ennen eduskuntavaaleja aikaa tutkia mitä aatetta persut oikeasti ajaa. Nyt jos kuntavaaleissa persut tulee näyttävästi valituksi, nähdään millaisia räkyttäjiä se porukka oikeasti on.
Ei hajuakaan politiikasta, tai miten rakennetaan yhteiskuntaa. Osaavat vain valittaa tai saarnata uskontoa, eli mölytä.
Helsingissä perussuomalaiset esittää mm ettei kaupunkiluontoa tuhottaisi täysin. Uusimmat asuinalueet on aivan järkyttävän tiiviisti rakennettu, ikkunoista ei näy mitään. Enemmän luonnon asialla kuin vihreät.
Kunpa vielä puuttuisivat kaivoshankkeisiin. Nyt Suomen luontoa ja maaperää myydään ulkomaisille, yhä kiihtyvään tahtiin.
Helppohan se on tietää, mitä tekee, kun ohjeet tulee suoraan Moskovasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki nää ”naisena (minä)” -aloitukset tunnistaa aina jo otsikosta miehen tekemiksi. :D
Rasittava vänkääjä sinä. Mihin muottiin sinä olet naiset tunkemassa? Minäkin olen nainen ja ihan samaa mieltä ap:n kanssa. Mitä mieltä naisten sinun mielestäsi pitäisi olla?
Useimmat ovat vain jotain mieltä. Eivätkä väitä naisena olevansa sitä sun tätä mieltä. Yleensä silloin kyseessä onkin mies.
Ihan naisena olen tätä mieltä 🤣
Kukaan nainen ei voi arvostaa sellaista poliitikkoa joka toivoo mm. että eräs naispoliitikko joukko.... no tiedätte kyllä mitä. Näinhän Halla-aho kirjotteli.
Smurffit, ja tiedät sen itsekin.
Olet v tun tyhmä propagandisti. Onko sinulla Göbbelsin kuva seinällä?