Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herättääkö blondit miesten mielenkiinnon paremmin kuin muun väriset?

Vierailija
16.12.2020 |

Kokemusta kenelläkään hiuksia on värjänneillä? ...

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. No, onneksi sentään hiusvärinsä voi valita nykyaikana...

Vierailija
22/33 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Olen itse aina ollut brunetti ja jostain syystä ystävänikin ovat. Silloin harvoin kun on jonkun blondin, esim. työkaveri, kanssa ollut liikkeellä olen ollut ihan tyrmistynyt. Miehiä tulossa juttelemaan runsain määrin, tiskillä tarjoudutaan maksamaan drinkit tai niitä lähetellään pöytään, tanssiin hakevien loppumaton jono blondin luo, flirttailevat miestarjoilijat ja -baarimikot...Mä en ole ikinä saanut tuollaista huomiota osakseni enkä ole ikinä ymmärtänyt naisten valitusta siitä ettei muka saisi olla rauhassa baarissa/yökerhossa. Ja siis esim. tämä työkaveri ei ole mielestäni muuten erityisen viehättävä, melko paha akne ja töpselinokka, mutta paksu vaalea tukka puoleen selkään.

Vaikutat kateelliselta ja inhottavalta ihmiseltä. Millainen ihminen sanoo toisen nenää "töpselinokaksi"... Aknekin piti mainita. Miehetkö ovat niitä pinnallisia.

Kävi kyllä mielessä että tämä oli jokin näpäytys blondeille, joita tullaan iskemään, että "ette te mitään kaunottaria ole, kun tuo työkaverikin on suosittu vain hiustensa takia vaikka muuten on ruma".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Olen itse aina ollut brunetti ja jostain syystä ystävänikin ovat. Silloin harvoin kun on jonkun blondin, esim. työkaveri, kanssa ollut liikkeellä olen ollut ihan tyrmistynyt. Miehiä tulossa juttelemaan runsain määrin, tiskillä tarjoudutaan maksamaan drinkit tai niitä lähetellään pöytään, tanssiin hakevien loppumaton jono blondin luo, flirttailevat miestarjoilijat ja -baarimikot...Mä en ole ikinä saanut tuollaista huomiota osakseni enkä ole ikinä ymmärtänyt naisten valitusta siitä ettei muka saisi olla rauhassa baarissa/yökerhossa. Ja siis esim. tämä työkaveri ei ole mielestäni muuten erityisen viehättävä, melko paha akne ja töpselinokka, mutta paksu vaalea tukka puoleen selkään.

Ehkä miehet eivät tykkää sun ohuista huulista, tyhjistä kalansilmistä tai vatsaröllykästä.

Vierailija
24/33 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hyvä ihme! Miksi se nyt pitää ottaa pahalla, jos blondeista hiuksista miehet tykkää? :D siis että blondit itse suuttuu... En ymmärrä...

Vierailija
25/33 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän vaaleat hiukset on houkuttelevat.

Vierailija
26/33 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea tukka yksinomaan ei tee kenestäkään kaunista. Ei myöskään tummempi tukka. Suurin osa ihmisistä on ihan tavallisen näköisiä, oli vaalea tai tumma. Varsinkin ilman meikkiä. Se että miehet lähestyvät enemmän vaaleatukkaisia ei johdu siitä, että vaalea olisi kaunis. Vaalean tukan värin huomaa helpommin. Huomio ja kauneus ei ole sama asia. Oikeasti kauniita naisia ei yleensä lähestytä. Niitä jännitetään.

Vierailija
27/33 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin varmaan. Ne on hänen kasvot  jotka vetää miehiä puoleensa. Värjää hiuksesi blondiksi ja pyydä sitä blondia värjäämään hiuksensa brunetiksi ja hän saa edelleen kaiken huomion.

Vierailija
28/33 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että ei voi yleistää, riippuu miehestä. Oma kokemukseni kuitenkin on, että kun värjäsin hiukset tummista vaaleiksi, sain kerralla kourallisen ihailijoita ja löysin vihdoin kumppanin. Vaikea uskoisi, että johtuu hiuksista, mutta kun mikään muu ei muuttunut. Itsevarma olen aina ollut. 

Vierailija
29/33 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppp

Vierailija
30/33 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jassoo. Mulla on pitkät, paksut, hyväkuntoiset vaaleat hiukset enkä saa minkälaista huomiota miehiltä. Kasvotkin sievät. Olen 36v jo eikä minulle ole ostettu yhtään drinkkiä tms, vaikka käyn yöelämässä säännöllisesti. Että kyllä työkaverissasi viehättänee kokonaisuus eikä pelkät hiukset.

Vierailija
31/33 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään jopa Suomessa on paljon enemmän brunetteja, johtuisiko suosio blondeilla siitä. Ihmiset ovat myös kansainvälisiä ja kaikenlainen vaaleus harvinaista. Suomen ulkopuolella (Pohjoismaiden ulkopuolella) vaaleahiuksiset, jopa tummanvaaleat ja meidän maantienharmaatkin hiukset ovat eksoottisia. Valtaosa maailman ihmisistä kun on tummahiuksisia, ruskeasilmäisiä ja tummaihoisia. Siksi sinisilmäinen tai muu vaaleasilmäinen, vaaleaihoinen ja vaaleahiuksinen on niin eksoottista.

Vierailija
32/33 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän sama, kuin kysyisi "retkahtavatko kaikki naiset aina pitkiin ja tummahipiäisiin miehiin". Vastaus: Ei. Ihminen on yksilö.

Totta kyllä ettei kaikki, mutta suurin osa kyllä.

Vierailija
33/33 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on nätti luonnonvaalea, niin kyllähän se maailmanlaajuisesti ajatellen harvinaisena värityksen kiehtoo. Mutta täällä pohjolan perukoilla on kyllä ollut vientiä ihan tällaiselle luonnonmustien hiusten ja ehkä vähän eksoottisemman ulkonäön tytöllekin ihan riittävästi. Kaipa kullekin ihmiselle on olemassa se "paras" hiustenväri, se mikä sopii kenellekin vaihtelee. Mulle ei ainakaan passaisi blondi tai kovin vaalea mitenkään päin, peruukeilla ollaan joskus testattu näitä :) Mikä hiustenväri taas kiinnostaa muita ihmisiä parinmuodostusmielessä, on varmaan muista asioista riippuvaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi