Testaa kuka kiekkoleijona olet :)
Olet Pekka Rinne – The Eraser Sinussa on outoa vain se, ettet ole mitenkään outo vaikka oletkin maalivahti. Sinut tunnetaan legendaarisena kilpiliimaajana, joka scouttaa vastustajan hyökkääjät tarkemmin kuin Tuomo Ruutu naiset baarissa. Tyttöystäväsikin tietää, että olet pitkä ja varma – patjojesi välissä on aina ahdasta mutta lämmintä. Olet Leijonien viimeisin lukko, johon harvalla vastustajalla on avainta.
Kommentit (8)
Aijai ku pääsiski rinteen patjojen väliin..
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 17:15"]Aijai ku pääsiski rinteen patjojen väliin..
[/quote]
Määki muute olin Rinne :D
Minä en testaa mitään, minä poika vaan panen.
Olen rankaisija Jere Karalahti.
"Olet äijä, kiistanalainen antisankari, joka ei kumarra kenellekään. Johtaja niin jäällä, pukukopissa, bussissa kuin pimeillä kaduillakin – kun kohdistat katseesi reviirillesi uskaltautuvaan hyökkääjään, silloin sattuu. Rightin mailasi rankaisee vastustajaa siniviivalta armotta ja terävästi kuin partaveitsi. Olet ylivoimainen jopa alivoimalla."
En kestä, minä, mummoikäinen ;D
Olet Jere Karalahti – Rankaisija
Olet äijä, kiistanalainen antisankari, joka ei kumarra kenellekään. Johtaja niin jäällä, pukukopissa, bussissa kuin pimeillä kaduillakin – kun kohdistat katseesi reviirillesi uskaltautuvaan hyökkääjään, silloin sattuu. Rightin mailasi rankaisee vastustajaa siniviivalta armotta ja terävästi kuin partaveitsi. Olet ylivoimainen jopa alivoimalla.
Johtajatyyppihän minä olenkin, kyllä testikin sen tietää! :D
testaa itse!! http://venuu.fi/testaa-kuka-kiekkoleijona-olet