Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitat 163cm/65kg ja aloitan huomenna täys neutraalin.

Vierailija
08.05.2014 |

Ajattelin päästä nopeasti kesäkuntoon ja ajattelin nutrata 1 kuukauden. Kuinkakohan paljon on mahdollista pudottaa tuolla tavalla kuukaudessa? En ole mitenkään ylipainoinen enkä sen näköinen, mutta olen rakenteeltaani pieni ja nyt läskiä kertynyt vähän joka puolelle kehoa ja haluaisin päästä muutamasta kilosta eroon nopeasti ennen Bikinikautta..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just, tabletti on taas reilu. Otsikossa pitäisi tietysti lukea siis täysnutrauksen. :)

Vierailija
2/9 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just, tabletti on taas reilu. Otsikossa pitäisi tietysti lukea siis täysnutrauksen. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että tämä oli taas yksi parodia-avaus (tyyliin mieheni on narsissi, mitä teen) :)

Vierailija
4/9 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama aikomus mulla. Olen vain vielä pullukampi, 158/65 :) Oletko jo "eväät" ostanut?

Vierailija
5/9 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ymmärrät että kun se nutraus loppuu ja palaat vanhaan koko homma on ollut turhaa? Jojoilu on lisäksi vielä haitallista aineenvaihdunnalle...

Vierailija
6/9 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 kg voi lähteä kuussa ihan hyvin. Älä kuuntele noita valittajia, jotka sanoo, et kaikki tulee takaisin. Ei ne tule, jos muutat ruokailutottumuksesi sen jälkeen ja sen on helppoa. Mä pudotin vielä enemmän pidemmällä ajalla ja siinä on pysynyt, itse asiassa pudonnut vielä lisää, kun jätin vehnän ja hiilarit pois lähes kokonaan.

Vierailija
7/9 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna ostan starttipaketin :) luulenpa etten anna kilojen tulla enää takaisin jos olen saanut ne ensin helposti pois. Peilikuva näyttää sitten niin paljon paremmalta, että siitä saa hyvää motivaatiota alkaa syödä terveellisemmin ja jättää ne lihottavat asiat ruokavaliosta pois. :) mulla olis unelmana hankkia myös lihaksia ja kohottaa kuntoa ja aloittaa juoksuharrastus eli terveellisemmät elämäntavat on kyllä tavoitteena muutenkin :)

Vierailija
8/9 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna ostan starttipaketin :) luulenpa etten anna kilojen tulla enää takaisin jos olen saanut ne ensin helposti pois. Peilikuva näyttää sitten niin paljon paremmalta, että siitä saa hyvää motivaatiota alkaa syödä terveellisemmin ja jättää ne lihottavat asiat ruokavaliosta pois. :) mulla olis unelmana hankkia myös lihaksia ja kohottaa kuntoa ja aloittaa juoksuharrastus eli terveellisemmät elämäntavat on kyllä tavoitteena muutenkin :)

Vierailija
9/9 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 18:33"]Huomenna ostan starttipaketin :) luulenpa etten anna kilojen tulla enää takaisin jos olen saanut ne ensin helposti pois. Peilikuva näyttää sitten niin paljon paremmalta, että siitä saa hyvää motivaatiota alkaa syödä terveellisemmin ja jättää ne lihottavat asiat ruokavaliosta pois. :) mulla olis unelmana hankkia myös lihaksia ja kohottaa kuntoa ja aloittaa juoksuharrastus eli terveellisemmät elämäntavat on kyllä tavoitteena muutenkin :)

[/quote] Ihan kuin minä olisin kirjoittanut tämän :) Tsemppiä meille! t. se pullukka

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä