Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hukkasiko vauvasi lammaslelun viime kesänä?

Vierailija
16.05.2014 |

Löysin tuollaisen pienen pehmolampaan viime kesänä Turun jokirannan tuntumasta. Olen tähän asti luullut että se on joku autopeilimaskotti, mutta nyt kun ajattelin pestä sen, luin takapuolen lapusta "Diinglisar", ja google paljasti lampaan vauvaleluksi. Takana oleva "uloke" onkin tuttinauha! Tuli ihan paha mieli, kun ajattelin että jonkun pienen lammasystävä on ollut täällä jo vuoden. Onko sinun lapsesi oma?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
2/7 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti omistaja löytyy.  Meiltä hukkui muutama vuosi sitten pieni lammaslelu jota etsittiin monesti. Tippui johonkin ulos. Kuulostaa ihan siltä mutta tämä tapahtui useampi vuosi sitten Helsingissä. Tai ehkä joku löysi sen, päätyi Turkuun ja lammas päätti taas ottaa hatkat :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 19:13"]

Toivottavasti omistaja löytyy.  Meiltä hukkui muutama vuosi sitten pieni lammaslelu jota etsittiin monesti. Tippui johonkin ulos. Kuulostaa ihan siltä mutta tämä tapahtui useampi vuosi sitten Helsingissä. Tai ehkä joku löysi sen, päätyi Turkuun ja lammas päätti taas ottaa hatkat :D

[/quote]

Lammas on kieltämättä aika "rakastetun" näköinen, mutta ajattelin sen johtuvan maassapyörimisestä, ennen kuin joku oli nostanut sen sähkökaapin päälle missä se oli päiviä kunnes vein sen pois sateesta. :D

AP

Vierailija
4/7 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta parisen vuotta sitten pienen siilin etelä-Suomessa. Olisipa mukava, jos olisi joku löytöpehmoeläinsivu :D

Vierailija
5/7 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hävitin lapsena itse keltaisen ankan, ja kummankin serkun ankoille kävi samoin. Onkohan tietyillä eläimillä taipumusta tällaiseen karkailuun?

AP

Vierailija
6/7 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himppasen ajatuksissa olin. Minä en hävittänyt, vaan lapsi :D Ja siilipehmoeläimen, ei siiliä :D

Vierailija
7/7 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, lammaslelu vaikuttaakin loogisemmalta hukattavaksi kuin laumasielu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi