Kun jossain tulee suurperhe vastaan, mitä ajattelet?
Ja tarkoitan nyt väh. 5 lasta ja enemmän. Eli rehellisesti, oletko kateellinen, kauhistutko, säälitkö, ihailetko, suututko... ?
Kommentit (69)
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 14:30"]
Ja tarkoitan nyt väh. 5 lasta ja enemmän. Eli rehellisesti, oletko kateellinen, kauhistutko, säälitkö, ihailetko, suututko... ?
[/quote]
Ihan ensiksi ajattelen ovatko lestadiolaisia, jos näyttää etteivät ole, ajattelen millä rahalla hoitavat kaiken. Vai onko se osittain minun rahoilla (maksetut verot)?
Eipä näistä oikein muita ajatuksia herää.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 14:40"]Ajattelen, että varmaan lestadiolaisia.
[/quote]
Herrankansalaisilla on vielä suuremmat perheet kuin lestadiolaisilla. Tutuilla perheillä on molemmilla 16 lasta.
Ajattelen, että lestadiolaisia ovat, tai jotenkin muuten vähän omituista ja huolimatonta sakkia. Lapsiparat.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 15:54"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 14:40"]Ajattelen, että varmaan lestadiolaisia.
[/quote]
Herrankansalaisilla on vielä suuremmat perheet kuin lestadiolaisilla. Tutuilla perheillä on molemmilla 16 lasta.
[/quote]
Tuoko herrankansalaisuus jotenkin boostia hedelmällisyyteen? Eiköhän kyse ole sattumasta.
Mun ensitunne on myötätunto. Mullakin on suurperhe.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 14:36"]Ajattelen, että ovatko jotain lahkolaisia vai eivätkö muuten vain piittaa ylikansoituksesta.
[/quote]
Mikä ihmeen ylikansoitus?? Elämme Suomessa jossa ylikansoitusta uhkaa enintään tänne ängehtivät mamut!! Minun puolesta Suomalaiset saisivat lisääntyä enemmän koska tätä vauhtia olemme häviävä kansa. Mamuja tulee lisää, heillä on suurperheitä, Suomalaiset hankkivat sen 1,5 lasta per perhe, jos sitäkään, ja sitten kun Suomalaiset loppuvat niin lyödään hynttyitä yhteen jonkun mamun kanssa ja pian Suomalaisia ja Suomalaista kulttuuria ei enään ole.
En ajattele mitään. Tulen isosta suvusta, ei olla lestaadiolaisia. Minulla on kolme sisarusta, serkuksia yhteensä 45, pelkästään isän puolelta. Isällä 6 sisarusta. Penskana ajattelin aina, että olen onnellinen, kun on monta sisarusta ja monta serkkua leikkikaverina, juhannukset, joulut, kaikki vietettiin mummolassa. Omille lapsillekin olen sanonut, että sisarukset on rikkaus, tuki ja turva. Tosin minulla "vain" kaksi lasta. Ainakin toistaiseksi.
Ympäristörikollisia.