Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvää Korona-joulua! Miten tämä joulu tulee poikkeamaan normaaleista jouluistanne?

Vierailija
16.12.2020 |

Itsellä ei mitenkään, kun lapset asuvat tässä lähellä ja tulevat aattona käymään kuten ennenkin. Lastenlapsia ei vielä ole, joten aikuisten kesken rauhallinen aatto tulossa. Puolisoni ja minun vanhemmat pysyttelevät omissa kodeissaan ja muutenkin olemme aina käyneet heitä tervehtimässä ennen joulua. Tänä vuonna myös niin, mutta tapaamme ulkosalla lyhyesti maskit kasvoilla ja turvavälit pitäen.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei eroa millään tavalla. Miksi eroaisi?

Vierailija
2/15 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos terveen säilytään,ihanin joulu ikinä.Ei pitäs vieraira tulla.Hösötystä ei.Kerrankin rauha,syödään hyvin.Levätään ,elokuvii kotona.Nyt lievä flunssanoire..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä nyt eroa viime joulusta esimerkiksi. Yksin olin silloinkin, ei mitään jouluista jne.

Vierailija
4/15 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin saa jäädä kotiin miehen kanssa viettämään joulua ilman suvun painostusta ravata siellä täällä ja tuolla.

Vierailija
5/15 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään.

Äitini tulee käymään,,mutta näemme häntä muutenkin,,naapurissa kun asuu.

6/15 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ja lapsenlapset tulee, anoppi ei. Ihan paras lahja:D

Vierailija
7/15 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään, miehen kanssa kahdestaan kuten aina. Tai oikeastaan 11 vuotta:).

Vierailija
8/15 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sen verran poikkeaa, ettei Tapaninpäivän sukulaisvierailua tehdä? Muuten olemme kuten normaalisitikkin, perheen kesken kotona.

Vierailija
9/15 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautausmaalla käydään varhain aamusta ja koitetaan välttää ikäihmisiä. Mummolle ei tuu tänä jouluna edes mentyä. Mummolla ikää +70 ja on monisairas.

Vierailija
10/15 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään.

Vierailija
11/15 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Töihin menen syömään jouluruokia ja nauttimaan tuplapalkasta kuten ennenkin.

Sinkku, 39

Vierailija
12/15 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siten, että olen aattona töissä. Sen jälkeen menen perheen luokse kylään (naapuripaikkakunnalle). Iso talo, niin turvavälien pito onnistuu oikein hyvin. Ajattelin, että joulupöytään menen vasta kun muut on nousseet pöydästä, kun muutenkin tulen vasta myöhemmin paikalle. Käsidesiä tietty käytetään, maskia ei todellakaan. En jaksa tämän enempää enää hysterisoida, koko vuosi ollut pelkkää koronaa, yksinäisyyttä ja huolta tulevaisuudesta.

Kerrostalojoulukin kuulosti kivalta vaihtoehdolta aluksi, mutta nyt kun on rahat loppu ja viimeiset kaksi kuukautta taas oltu satunnaisia työvuoroja lukuunottamatta täysin eristyksissä kotona - ei kiitos enää!

Vierailija
13/15 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksin ja ajattelin vieläpä olla töissä. Varaan lempijouluruokiani moneksi päiväksi ja ostan koiralleni lahjan. Ah autuus❤️

Vierailija
14/15 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyin työelämän kiireisiin ja stressiin. Ainaista tohotusta, vapaat meni nukkuessa ja levätessä.

Otin loparit syksyllä ja nyt olen onnessani laittanut Joulua.

Viimeiset 25 vuotta menikin, ettei ollut koko joulunpyhät vapaat.

Nyt saa mennä överiksi joulujutut😄

Vierailija
15/15 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe läheisiäni. Katkera ja aggressiivinen olo.