Hurstin avulle apua - liikeniskö vitonen tsi kymppi ?
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/miestenhuoneen-joulutempaus-on-jo-p…
Jos taas tsrvit apua - joulukasseja jaossa rautatientorilla 23.12
Kommentit (57)
Ei Hurstille. Hän ottaa itse kovan palkan, samoin tyttärensä ja asuu hienossa omassa omakotitalossa. Käyttää vapaaehtoisia hyväkseen
Ennemmin autan itse suoraan köyhiä perheitä, ilman että kukaan ottaa välistä.
Lahjoitin jo kolmeen eri eläinsuojelukohteeseen ja VVAry.
Katsotaan jos voisi vielä Hurstille 5e.
-pitkäaikaistyötön köyhä
Vierailija kirjoitti:
Ei Hurstille. Hän ottaa itse kovan palkan, samoin tyttärensä ja asuu hienossa omassa omakotitalossa. Käyttää vapaaehtoisia hyväkseen
Ja pitäisikö Hurstien kitua nälkäpalkalla tai olla yhteiskunnan elätettävinä, kun tekevät kovaa työtä vuoden ympäri, ja lahjoituksia tulee nimenomaan heidän perheensä nimen ja historian takia.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämä tieto? Kuinka suuren palkan hän sitten ottaa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on, miten hän asuu?
Siltikin Hurstilta tulee apua köyhille konkreettisesti. Lahjoitin sen kympin
Rahaa sossusta ja ruoka Hurstilta. Jee me rikastutaan.
Hursti oli töissä muualla ennen kuin apuhouhu jäi isältään hänelle
Voi tätä perisuomalaista katkeruuden vaiko/ja kateellisuuden määrää tässäkin asiassa, huoh.
Niin Hurstin pitää siis asua katuojassa? Sekä Hurstinntytön että hänen puolisolla on omat tulot. Hursti saanee Jo myös eläkettä. Oikein talo Vantaalla 😨
Verotuksen mukaan annan tälle yhteiskunnalle joka kuukausi vähän yli 1500 e. En keksi yhtäkään syytä sille, että tämän lisäksi tulisi antaa taskurahaa niille, jotka katsovat, että heidän ei tarvitse osallistua yhteiskunnan ylläpitoon millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Niin Hurstin pitää siis asua katuojassa? Sekä Hurstinntytön että hänen puolisolla on omat tulot. Hursti saanee Jo myös eläkettä. Oikein talo Vantaalla 😨
Kyllä, vain katuojassa rypevät voivat auttaa Suomessa pyyteettömästi. Kateellisimpien mielestä pitäisi varmaan hankkia ruoatkin omasta ruokajonosta - jos jää. Siltikin joku raivoaisi täällä että ”verot on perkele maksettu näiden lusmujen edestä”! Suomi on sairas maa.
Vierailija kirjoitti:
Verotuksen mukaan annan tälle yhteiskunnalle joka kuukausi vähän yli 1500 e. En keksi yhtäkään syytä sille, että tämän lisäksi tulisi antaa taskurahaa niille, jotka katsovat, että heidän ei tarvitse osallistua yhteiskunnan ylläpitoon millään tavalla.
Malliesimerkki heti aamusta! 😂
Mammat ei perskules auta ketään kun kaikki auttaa väärin ja lisäksi autettavat on väärällä tavalla avun tarpeessa
Mielestäni ottamatta kantaa Hurstin toiminnan oikeutuksesta moraalista, niin kyllä leipäjono on merkki suomalaisen hyvinvointiyhteiskunnan alennustilasta ja siitä mihin yltiökapitalistinen suuryhtiömaailma on suomen ajanut henkisesti, tuollaista toimintaa ei saisi olla maassamme edes korona aikana
Asiana leipäjono on todella häpeällinen. En tarkoita nyt niitä jotka siellä jonottaa tms mutta se että hyvinvointiyhteiskunnassa on tällaisia jonoja ruuan perässä on häpeällistä. Pitää muistaa kuitenkin että siellä jonossa on paljon henkilöitä jotka eivät tavallaan sinne "kuulu" esim. toimeentulonsa tai muun vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni ottamatta kantaa Hurstin toiminnan oikeutuksesta moraalista, niin kyllä leipäjono on merkki suomalaisen hyvinvointiyhteiskunnan alennustilasta ja siitä mihin yltiökapitalistinen suuryhtiömaailma on suomen ajanut henkisesti, tuollaista toimintaa ei saisi olla maassamme edes korona aikana
Samaa mieltä. Erityisesti minua ahdistaa jonossa rollaattorin kanssa huonokuntoiset vanhukset - he tuskin laittavat pieniä eläkkeitään ”kaljaan ja tupakkaan”. Toinen ryhmä joka kirveltää mieltä on vammaiset ja kroonisesti sairaat syrjäytyneet. Näiden kahden ryhmän tilanne kun on pysyvästi ja itsestään riippumattomista syistä muuttumaton - loppuun saakka. Tällaisen elämän me tarjoamme heikompiosaisille.
Ei tämä kapitalismista kerro vaan siitä että verorahat käytetään niin perusteellisen väärin! Haaskataan niin että oikeasti köyhät (pikkupalkalla ja eläkkeillä kituuttavat) saa vähemmän kuin sossutuilla kokonaan elävät.
Olen lahjoittanut jo Hyvä joulumieli ja Pelastusarmeijan joulukeräyksiin netissä.