Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uniorgasmit

uni
15.12.2020 |

Sain viime yönä aivan mahtavan uniorgasmin. Heräsin siihen. Onko muilla teillä muilla ollut uniorgasmeja? Tuleeko niitä säännöllisesti vai vain silloin tällöin?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee ja ovat nautinnollisen voimakkaitakin vielä.  Itselläni riippuu kierrosta, usein tulee siinä keskivaiheilla kun panettaa silloin muutenkin aika paljon.

N40 

Vierailija
22/40 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan tämän tälle päivälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian harvoin tulee.

Vierailija
24/40 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja housut oli spermassa.

Vierailija
25/40 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on mennyt tarpeeksi pitkää edellisestä tyhjennyksestä, niin takuuvarmasti tulee. Siksi pitääkin itse suorittaa paineen tasaus säännöllisesti, ettei tule turhaan lakanapyykkiä.

Vierailija
26/40 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on saanut muutaman kerran unessa oikein kunnon orkun, kun olen hänen kyljellään nukkuessaan varovasti liukkaalla kullilla painellut hänen peppua. Siis en ole kunnolla sisään työntänyt.

Vierailija
27/40 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vaimo tietoinen asiasta? 

Vierailija
28/40 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nukun ilman boksereita, nii melko helposti saan, mut muuten aina sillon tällön. :)

Vierailija
29/40 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko vaimo tietoinen asiasta? 

Kyllä on, koska kysyi herättyyän, että teitkö hänen takapuolelleen jotain. Oli nähnyt jotain tosi seksikästä peppuseksiin liittyvää unta. Sanoi kaikenlisäksi unessa ihmetelleensä, miten ihanalta tuntuu.

Vierailija
30/40 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kutsutaan miehillä yölliseksi siemensyöksyksi.

Vierailija
31/40 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus, yleensä jos näen seksiunta. Uniorgasmi on niin voimakas, että se melkein tekee kipeää, mutta ei, ja herään siihen. Todella outoa saada orgasmi koskematta itseensä mitenkään. 

Vierailija
32/40 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut monesti. Ovat voimakkaampia kuin hereillä. Voi liittyä myös muuhun kuin seksiuneen. Kerran näin unen että myöhästyin junasta ja se paniikin tunne laukaisi orgasmin. Olen saanut enemmän vanhemmalla iällä. N42

Vierailija
33/40 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saan tasaisin väliajoin niitä. Ne on ihania. Ehkä pari vuodessa.

Vierailija
34/40 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä lasketaanko tätä. Sellaista valveunta aamulla ennen kuin heräsin kunnolla. Laitoin jalkojenväliin tyynyä pimppaa vasten ja mielikuvitus laukkasi unen rajamailla, Sain aivan järkkyison orgasmin ja annoin sen aallon mennä läpi koko vartalon, hetken päästä sama tuli vielä uudstaan kun hinkutin sitä tyynyä vasten.

N43

Vierailija
35/40 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään aamulla. Aivan mieletön orkku, sellaisessa valveunitilassa. Mielessä vilisi vieraat miehet tuntemattomia kaikki ja laukesin kai ihan ääneen. Mies kyseli vieressä onko kaikki hyvin :)

N47

Vierailija
36/40 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan uniorgasmeja muutaman kerran vuodessa. Niin ihanan tuntuista, voimakasta. Olisipa mukava saada useammin.

- N51

Vierailija
37/40 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tällöin saan. Herään emättimen supisteluun. N41.

Vierailija
38/40 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan joskus. Mulla ne on aina liittyneet vähän kuivempaan kauteen seksin saralla. Olen ajatellut että kehoni jotenkin laukaisee itse itsensä. Ne on kyllä tosi voimakkaita aina. Sinänsä kutkuttava ajatus. Jos voi saada unissaan, voisiko saada tietoisesti ajatuksen voimalla?

Vierailija
39/40 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran vuodessa, kyllä. Edellisyönä viimeksi. Näin unta, että olin pilvenpiirtäjän hississä. Hississä ollut mies kuljetti mukanaan tarjoilukärryä, jolla oli jääpala-astia. Mies alko työntää sisääni jääpalaa. Jääpala pyörähti aina ulos ja mies työnsi sen sisääni uudelleen ja uudelleen. Heräsin orgasmiin. N45

Vierailija
40/40 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut monesti. Ovat voimakkaampia kuin hereillä. Voi liittyä myös muuhun kuin seksiuneen. Kerran näin unen että myöhästyin junasta ja se paniikin tunne laukaisi orgasmin. Olen saanut enemmän vanhemmalla iällä. N42

Tämä on muuten merkillinen juttu, minäkin saan niitä ihan seksiunissa, mutta usein myös painajaisunissa..! Menen esim. pimeään ulkovarastoon ja tunnen jotain uhkaavaa siellä, ja juuri siitä ahdistavasta tilanteesta herääm kumma kyllä orgasmiin. Mikähän tuokin lienee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi