Onko teidän mielestänne tämän värinen ihminen enemmän tumma vai vaalea?
Puuh, teen treffi-ilmoitusta itsestäni nettiin, ja en uskalla ihan vielä kuvaa laittaa. Koitan kuitenkin kuvailla ulkonäköäni mahdollisimman tarkasti sinne, mutta arvon mammat - tarvitsen teidän apua!
Olen väritykseltäni hyvin samankaltainen kuin kuvan nainen. MITEN te kuvailisitte naisen "väritystä". Ja siis olen luonnostaan tuon värinen, en värjää tukkaa, kulmia, itserusketa tms. Ei nyt pidä mitään suoraa treffi-ilmo vastausta kirjoittaa, mutta kuitenkin. Suuuuuri kiitos kaikille vastanneille, pitkästä aikaa sinkkumarkkinoilla ja nyt kokeillaan tätä :)
http://yeeeah.com/wp-content/uploads/2011/11/FP_8206331_CHP_Miller_Sienna_Lancel_03_22.jpg
Kommentit (21)
Jos siina ilmoituksessa pitaa oikein tarkasti kuvailla niin sano etta Clairol #26:lla epatasaisesti varjatty, alunperin ruskeatukkainen blondi.
Tummanvaalea taitaa olla se virallinen termi niille, jotka on vähän tummempia kuin blondi, mutta kuitenkin vielä vaaleita. Mutta älä turhaan murehdi, ei ne miehet niin tarkkaan sävyjä tutki. Vaalea on vaalea.
Musta väri on vaaleanruskea. On muuten typykällä melkoisesti partakarvoja leuassa....
Värjätyt hiukset ovat vaaleat. Kauniin väriset.
Iho vaalea, hiukset vaaleanruskeat.
Vaaleahan tuo on. Ei minusta edes vaaleanruskea.
Minusta ap:n linkittämä on vaalea, vaaleanruskea olisi tämä: http://cdnpix.com/show/242842604879040174_V6ZFYNuU_c.jpg
Hei kiitos kaikille kommenteista!
Tarkoitin tosiaan kysymyksellä siis muutakin kuin hiustenväriä. Mielestäni hiukseni ovat vaaleat, mutta muuten väreistäni en oikein osaa sanoa, koska olen kuitenkin melko tummapiirteinen. Haluaisin siis vähän tarkemminkin kuvailla kun "vaalea" tai "vaaleat hiukset" :)
Vaalea saletisti, eihän tosta millään muuta saa.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 11:35"]
Hei kiitos kaikille kommenteista!
Tarkoitin tosiaan kysymyksellä siis muutakin kuin hiustenväriä. Mielestäni hiukseni ovat vaaleat, mutta muuten väreistäni en oikein osaa sanoa, koska olen kuitenkin melko tummapiirteinen. Haluaisin siis vähän tarkemminkin kuvailla kun "vaalea" tai "vaaleat hiukset" :)
[/quote]
Vaalea riittää ihan hyvin, ei sillä muulla ole mitään merkitystä. Ei esim. minun mieheni edes muistaisi, minkä väriset kulmakarvat minulla on.
Vaalea. Olen itse tummempi kuin kuvan nainen. Iho tummempi, mustat silmät ja tukka kuitenkin vaalea. Ulkomailla pidetään pohjoismaalaisena ja suomessa ulkomaalaisena. Silti luokittelen itseni myös vaaleaksi :)
Miten ihmeessä tuosta saa mitenkään tummaa? Tummasta blondista minulle tulee mieleen tummaihoinen ja vaaleahiuksinen.