Onko kulmakarvasi/häpykarvasi samanväriset kuin hiuksesi?
Mietin vain, että voiko jollakin olla eri väriset joko kulmakarvat tai häpykarvat kuin hiukset?
Mulla on näköjään kaikki samaa väriä. :-D
Kommentit (17)
No mulla on tummemmat kulmakarvat ja häpykarvoitus. Ennen ero oli suurempi, koska hiukseni tummenevat vuosi vuodelta. Lapsena olin ihan liinatukkainen, nyt tummanvaalea.
Mun miehellä on erivärinen parta ja hiukset. :)
Mun hiukset taas ovat huomattavasti tummemmat kuin kulmakarvat, mutta niissä molemmissa on sellainen harmahtava sävy, taasen pimppikarvat ovat kauniin ruskeat :D
Hiukset tummahkon ruskeat, muut karvat mustat/lähes mustat.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 10:51"]
Mietin vain, että voiko jollakin olla eri väriset joko kulmakarvat tai häpykarvat kuin hiukset?
Mulla on näköjään kaikki samaa väriä. :-D
[/quote]
On muuten härön näköistä, kun on ihan vaaleat hiukset JA kulmakarvat sekä silmäripset.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 10:53"]No mulla on tummemmat kulmakarvat ja häpykarvoitus. Ennen ero oli suurempi, koska hiukseni tummenevat vuosi vuodelta. Lapsena olin ihan liinatukkainen, nyt tummanvaalea.
[/quote]
Hauskan näköinen mies varmaan. ;-)
Mun kulmakarvat on huomattavasti tummemmat kuin hiukset. Hiukset ja häpykarvat samaa väriä, eli blondit. Jostain syystä kainalokarvat taas ovat tummat...
Aikalailla samanväriset, hiukset vaan on vähän punertavammat (luonnostaan, ei ole värjätty).
Ei oo. Mun kulmakarvat on häpykarvoja tummemmat. Hiukset näistä kaikista vaaleimmat luonnon tilassa ollessaan.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 11:09"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 10:53"]No mulla on tummemmat kulmakarvat ja häpykarvoitus. Ennen ero oli suurempi, koska hiukseni tummenevat vuosi vuodelta. Lapsena olin ihan liinatukkainen, nyt tummanvaalea.
[/quote]
Hauskan näköinen mies varmaan. ;-)
[/quote]
Ihan söpö se on :) Ei niissä niin huomattavaa eroa ole, että kadulla jäätäisiin tuijottamaan. Parta on punaruskea, melkein oranssihtava, ja hiuksissa ei ole yhtään punapigmenttiä.
Mulla on vaaleat hiukset, keskiruskeat kulmakarvat ja mustat häpykarvat.
Kaikki eri väriä ;)
Hiusten nykyinen luonnollinen väri kellertävä...ennen oli kuparinpunaiset.
Häpykarvat punertavat.
Kulmakarvat valkoiset.
Tummanruskeat hiukset ja tummat ripset, kaikki muut karvat ovat hennon vaaleanruskeat. Eli kulmat on meikattava aina...
Eivät ole samaa väriä. Hiukset vaalean kullanruskeat, kulmakarvat ja säärikärvat tummanruskeat, häpy- ja kainalokarvat todella tummanruskeat, miltei mustat.
Mulla on kaikki hyvin tummanruskeat.
Mulla hiukset ja kulmat tummanruskeat. Häpykarvoitus harva ja harmahtava. :(
Hiukset ovat ihan vaaleat ja kulmat+häppäri on tumman ruskea
Mun hiukset ovat vaaleammat kuin muu karvoitus.