AVn "huippukommentoijat!
Mä alotan.
Omat suosikkini:
1. "Hohhoijaa"
2."Voi sinua pientä, tuliko itku?"
3."Tästä on kuule ihan tutkimustuloksiakin"
4. "Hanki elämä"
5. "Pakkoko tunkea tähän ketjuun jos noin ärsyttää"
6. "Mä en kyllä ymmärrä sellaisia ihmisiä jotka...."
Kommentit (18)
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 10:47"]
Mä alotan.
[/quote]
Minusta tuo on ihan hyvä argumentti. Esimerkiksi euroviisuketjuihin kommentointi sanomalla, että "ei vois vähempää kiinnostaa" ei ole kovinkaan kehittävää. Jos ketju on tarkoitettu niille, joita kiinnostaa, niin mitä sinne sinne tarvii tulla trollailemaan?
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 10:50"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 10:47"]
Mä alotan.
[/quote]
Minusta tuo on ihan hyvä argumentti. Esimerkiksi euroviisuketjuihin kommentointi sanomalla, että "ei vois vähempää kiinnostaa" ei ole kovinkaan kehittävää. Jos ketju on tarkoitettu niille, joita kiinnostaa, niin mitä sinne sinne tarvii tulla trollailemaan?
[/quote]
Tuota kun ei yleensä lue oikeassa paikassa, vaan se laitetaan ihan kaikkialle jossa joku sanoo jotain muuta mistä itse pitää.
Se joka ei osaa argumentoida, ja alkaa jankkaamaan joka toiselle kommentoijalle: "mä tiedän kuka sinä olet, olet se kouluttamaton av-mamma, sinulta pitäisi ottaa lapset pois"
Ääriänkyrät ovat aika ikäviä. Jos kirjoitan, että en välitä raskaista ja pitkistä ns. taide-elokuvista, saan aivan varmasti kommentin tyyliin "no katso sinä kaikessa rauhassa niitä loistavia Turhapuroja ja Poliisiopistoja". Tai jos olen tyytymätön johonkin asiaan Suomessa, saan kehotuksen muuttaa Pohjois-Koreaan.
"Pienet on murheet joillain" ja tähän perään se hohhoijaa.
"Oikein naurattaa tuollaiset..." ja sitten hirveästi vihaista tekstiä perään.
Kun joku kaipaa neuvoja tai vinkkejä lapsenhoitoon/-kasvatukseen:
"Miten voi olla vanhemmuus noin hukassa ettet tiedä..."
"Oisko ollut parempi jättää ne lapset tekemättä jos ei ton vertaa tajua..."
"Ei kai kukaan tosissaan kysy tällästä?"
"Sä olet kyllä tosi pihalla vaikka olet muka äiti..."
Joo, ihan hullua tosiaan hakea vinkkejä ja vertaistukea joltain hmmm..vertaistukipalstalta...
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 10:54"]
Se joka ei osaa argumentoida, ja alkaa jankkaamaan joka toiselle kommentoijalle: "mä tiedän kuka sinä olet, olet se kouluttamaton av-mamma, sinulta pitäisi ottaa lapset pois"
[/quote]
Yleensäkin se joka vaan toistaa samaa eikä argumentoi kommentejaan on ärsyttävä ja todella hyödytön
Sinä olet sellainen ja tälläinen. Sinun elämä sitä ja tätä.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 11:07"]
Kun joku kaipaa neuvoja tai vinkkejä lapsenhoitoon/-kasvatukseen:
"Miten voi olla vanhemmuus noin hukassa ettet tiedä..."
"Oisko ollut parempi jättää ne lapset tekemättä jos ei ton vertaa tajua..."
"Ei kai kukaan tosissaan kysy tällästä?"
"Sä olet kyllä tosi pihalla vaikka olet muka äiti..."
Joo, ihan hullua tosiaan hakea vinkkejä ja vertaistukea joltain hmmm..vertaistukipalstalta...
[/quote]
Kenenkään ei pitäisi hankkia vertaistukea. Hoitakoot lapsensa kun on ne itse hankkinut
"provo"
"missä päin porvoota tuollaista tapahtuu?"
"porvoosta päivää"
"Voi hyvää päivää, oletko noin yksinkertainen"
Jätä se sika