menee hermo..
Menee hermo mieheeni,se ei koskaan osallistu kotitöihin.Ei edes tee niitä kuuluisia "miesten hommia". Siivouslakko on nyt mun osalta kestänyt 1kk ja aletaan pikkuhiljaa hukkua tuohon paskaan. Eikä mies edes huomaa eroa. Osittainhan tämä on miehen äidin syytä,sillä mies ei koskaan kotona asuessaan ollut imuroinut,tehnyt mitään muutakaan. Äitinsä pesee edelleen mieheni pyykit ja pakkaa tälle pieniä eväsrasioita mukaan,vaikka asutaan yhdessä :D
Kommentit (11)
Oletteko keskustelleet asiasta? Miten hän puolustaa sitä ettei tee mitään?
Jep, anopin syy, kun mies on laiska ja äitinsä kanssa edelleen näemmä. Napanuora on kireellä.
Lähetä takaisin äidin helmoihin. Siellähän se edelleen roikkuu.
Paha tilanne. Minä onneksi en suhteen alkaessa oikeasti osannut juuri mitään ja niinpä mieheni tottui alussa tekemään lähes kaiken. Vähitelllen opin ja suunnilleen puoliksi on kotityöt jakautuneet lastenhoito mukaanlukien.
Sanoo olevansa liian kiireinen kotitöihin. Tällä hetkellä lukee vain pääsykokeisiin.Itse käyn kolmivuorotyössä ja monesti työpäivät venyvät 9 tuntisiksi. Ei vaan jaksaisi iltavuoron jälkeen alkaa siivoamaan,kun muutenkin niin poikki... Kotoa saanut myös mallin että nainen tekee kaiken.Isänsä makaa sohvalla eikä eväänsä liikauta..
Auts! Ei mitään vaikutusta vai?
Mä pistin lakon pystyyn myös aikoinaan. Meillä oli pienet lapset, mä olin kotona ja mies tietenkin tienasi. Mä tein kaikki kotihommat moppauksesta pieniin korjauksiin. Mies harrasti sitä, että kutsui meille kylään porukkaa ja tuli usein samaan aikaan kuin vieraat tai jopa jälkikäteen. Mä sitten siivosin täällä raivoisasti 3 pienen lapsen kanssa ja kiroilin mielessäni. Mies ei saanut astioita astikseen ja vaatteet lojuivat ympäriinsä jne. ja kaikista pahinta oli se, että mua ei arvostettu ollenkaan. Mies ei joutunut valvomaan lasten kanssa, ei ulkoilemaan, ei kylvettämään ei yhtään mitään. Kävi vain töissä ja se oli hänen mielestään sen luokan urotyö, että ansaitsi itse kaiken kiitoksen ja kuvitteli mun vain vetävän lonkkaa kolmen lapsen kanssa, jotka syntyivät alle 4 vuodessa ja kahden ison koiran kanssa.
Mä hoidin lapset, mutta en tehnyt miehelle ruokaa enkä mitään arkiaskareita. Ryntäsin sohvalle makaamaan, kun mies tuli töistä kotiin. Ihmettelihän tuo jonkun aikaa, että missä mennään, mutta vajaassa viikossa, vaikka teki vain iltahommat ja itsellensä ruuan, alkoi tajuamaan, että ei se lasten kanssa kotona oleminen ole mitään juhlaa.
Edelleenhän meillä jatkui sama tahti, mutta mulle riitti se, että mä sain kaivattua suitsutusta kuinka kätevä äiti ja vaimo olen ja mies alkoi olemaan lasten kanssa iltaisin, että mä pääsin harrastamaan.
Juuh,kavereiden kanssa menemiset on tärkeämpiä.Millon tullaan meille juomaan ja mä siivoon ne tumpit ja tölkit ym...tai joudun vastaehtoisesti hakemaan niitä baarista :/ en vaan jaksas enää
Miksi otit tuollaisen miehen?