Olenko ainut jolle jäi synnytyksestä arpia ja kipua toosaan?
Pahat repeämät tuli, arvet jäi.. Ei parannu vaikka aikaa tästä jo 3 vuotta.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä sä voisit olla ainut? Mieti nyt itekin vähän. Miljoonat naiset synnyttää, ja sinä olisit ainoa, jolle tulisi tuollaista. Oikeasti?
Mutta ne arvet ei ole vieläkään parantunut,
Haluatko vielä lisää lapsia? Jotain korjausleikkauksia pystytään tekemään, kun lapsiluku on täynnä.
Et varmasti ole ainoa. Mulle tehty molemmissa synnytyksissä eppari ja arpi näkyy tottakai ja varmasti aina. Kipeä oli yhdynnässä useamman vuoden. Nyt on viimeisimmästä synnytyksestä kulunut kohta 10 vuotta ja voin sanoa ettei mitään kipua arvessa enää tunnu.
Edelleen kipuja vaikka synnytyksestä 10 vuotta..
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä sä voisit olla ainut? Mieti nyt itekin vähän. Miljoonat naiset synnyttää, ja sinä olisit ainoa, jolle tulisi tuollaista. Oikeasti?
Tällä palstalla keskustellessa tuntuu että kaikilla on synnytyksestä jäänyt vain entistä parempi kroppa ja seksielämä ja aiempaa kivuttomampi arki. Ei ihme, että alkaa tällainen ihmetyttää, etenkin jos ei ole sellaisia ystäviä jotka olisivat myös synnyttäneet, joiden kanssa aiheesta voi keskustella.
Et varmasti ole ainoa. Sopiiko kysyä olitko nuori, hyväkuntoinen synnyttäjä ja syntyvä lapsi normaalinkokoinen. Tilastollisesti ette olleet noin 9/10 todennäköisyydellä.
Kuopus on 14-vuotias ja edelleen joskus arvet vihloo. Harvoin kyllä enää.
5v synnytyksestä ja on arvet yhä. Ei ne arvet noi vaa kuule oikeasti lähe. Mulla ei ees ollu ku 5 tikkiä joista yks vaa sisäne eli ei paha.
Vierailija kirjoitti:
Hurjan hinnan naiset maksaa...
Niin maksaa mutta mitä tuosta, naisia vaan niin mitä väliä!
Itsellä kaksi ihan selvästi näkyvää leikkausarpea rinnakkain välilihassa enkä ymmärrä miten ne voisi hävitäkään. Välillä ennen kuukautisia tuntuu ihan läpi koko pakaran sisällä ja vaginan seinämässä syvällä sävähtävä kipu, aivan kuin pakara halkeaisi. Lääkärin kommentti semmosta se on.
Klitoriksen huppu repes ja järkky arpipallo jäi siihen, edelleen kipeä toisinaan t. Synnyttänyt 12 vuotta sitten 😁
Vierailija kirjoitti:
Et varmasti ole ainoa. Sopiiko kysyä olitko nuori, hyväkuntoinen synnyttäjä ja syntyvä lapsi normaalinkokoinen. Tilastollisesti ette olleet noin 9/10 todennäköisyydellä.
Minulla kaksi lasta syntyneet kun olin 23v ja 26v ja lapset oli tasan 3kg ja 3.2kg.. Molemmilta synnyttämään mennessä painoin 65kg ja pituutta minulla on 170cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hurjan hinnan naiset maksaa...
Niin maksaa mutta mitä tuosta, naisia vaan niin mitä väliä!
Itsellä kaksi ihan selvästi näkyvää leikkausarpea rinnakkain välilihassa enkä ymmärrä miten ne voisi hävitäkään. Välillä ennen kuukautisia tuntuu ihan läpi koko pakaran sisällä ja vaginan seinämässä syvällä sävähtävä kipu, aivan kuin pakara halkeaisi. Lääkärin kommentti semmosta se on.
Ymmärrän kyllä, että raskaus ja synnytys on valtava puristus henkisesti ja fyysisesti, mutta särähtää kyllä korvaan tuollainen katkera "naisia vaan, mitä väliä". Mitä biologialle voi mielestäsi tehdä? Ketään ei myöskään pakoteta hankkimaan lapsia, joten siinäkään mielessä tässä ei mitään sortoa ole.
Apua! Et varmasti ole ainoa, mutta kamalaa! Minulle tuli esikoisen synnytyksestä vain pienet arvet, lähinnä sinne syvemmälle sisälle, muutamia tikkejä oli. Muutama kuukausi kesti, että kipu loppui. Kolme kuukautta meni ainakin niin, etten pystynyt ajattelemaankaan yhdyntää.
Pari vuotta synnytyksen jälkeen ajoin pyörällä juurakkoista reittiä ja pyörä tärähti töyssyssä sen verran kovaa, että iskeytyessäni ilmalennosta satulaan vanha arpi repesi uudelleen ja oli noin viikon kipeä. Mutta ilmeisen vähällä selvisin, huh huh. Nyt alkoi jännittää, miten seuraavan kanssa keväällä käy.
Olen nyt ensimmäistä odottaessani ennemminkin miettinyt, että onko synnytyksestä mahdollista selvitä ilman repeä isiä? Ahdistaa jo valmiiksi.
Epparit tehtiin molemmista, toinen 3300 toinen 3500 ja pimpsa parani ihan ok.
Millaiset arvet lähtee yleisesti ottaen? Arpi kun tulee, niin siinä se pysyy.
Eihän näistä saa puhua oikein missään. Aina kuulee vaan hehkutusta, kuinka synnytyksen jälkeen seksi vain paranee ja orgasmit on voimakkaampia ja niitä tulee kuin sarjatulituksella.
Monilla käy kuitenkin päinvastoin, eikä niistä oikein viitsi edes anonyymisti kertoa.
Ei oikein halua itsekään pelotella muita..