Auttakaa!millä saan huomenaamuna energiapiikin??
Eli siis tarvitsen jonkun tosi tehokkaan jutun joka antaisi energiaa muutamaksi tunniksi. Kahvi ei tehoa..onkohan energiajuomista mihinkään? Vai mitä suosittelette? Mitään laittomia piristeitä en saa..
Kommentit (13)
Minä pyörin unettomana koska aloitin merilevän syömisen.
Alkosta 2 pikkupulloa (niitä hotellibaaripulloja) Vodkaa tyhjään mahaan.Nousee noin tunniksi päähän ja on hyvä olo eikä krapulaa tule.
Kokeile batterya. Mut älä ota tavaksi joka päivä, siitä kierteestä on vaikea päästä :(
Mitä on maca? auttaiskohan toi battery tosiaan, täytyy kait kokeilla..ap
Jooga ja hyräily. Hhhhmmmm,,ja ihana tuoksu kynttilä. Tsemppiä. Tai sit avaat aamulla ikkunan, hengität pitkään ja kuuntelet linnun laulua.
Mä huitasen tölkin sokeripepsiä. Ei tavaksi ja en määkään ole viimeksi tarvinnu kun lokakuussa
Syö pussillinen karkkia ja lasi cokista päälle. Hyvin jaksaa pari tuntia huitoa sen jälkeen. Itse teen näin kuolemanväsyneenä silloin kun ois vaan pakko jaksaa.
Mä tapaan koskea eteisen katosta roikkuvaan vialliseen sähköjohtoon jos väsyttää ulos lähtiessä..
Vitamiineja! Kofeiinia! Itse käytän entistä Kreuterblutsaftia, nykyisin Floradilia joka aamu. Jos on ollut unettomia öitä liian monta putkeen ja lapset valvottaneet ja töissä pitäisi vielä jaksa tsempta, niin vedän c-vitamiiniporetabletin ja d-vitskun, b-vitamiinin ja rauta-annoksen, sen jälkeen cocista puolen litraa ja kahvia, pari röökiä, koska nikotiini on piriste myös. Avot. Sit säpistään.
Vitamiineja. Paljon vitamiineja. B- C- D- E- Ö-, Mitävaan-vitamiineja runsaasti.