Vuonna 2000 AV:lla oli lähinnä äitejä
ja nykyisin täällä on myös lapsettomuudesta kärsiviä (muka veloja). Eron aikaisempaa oikeasti huomaa. Hirveän katkeraa ja kitkerää.
Kommentit (8)
Niin. Täällä on miehiä ja naisia. On alle parikymppisiä ja eläikäisiä. On lapsellisia ja lapsettomia. On opiskelevia ja työttömiä. On adoptiojonossa olevia ja lapsia inhoavia. On lapsettoman elämän valinneita ja lapsista haaveilevia. On rikkaita ja köyhiä. On kaikkien alojen työntekijöitä. On uskovia ja ateisteja. On provoilijoita ja oikeasti huolissaan olevia. On neuvoa kysyviä ja neuvojia. On pilkkaajia ja lohduttajia. On kumppania toivovia ja kumppania vihaavia.
Ja kuinka paljon enemmän ja laajemmin täällä nyt keskustellaankaan kuin vuonna 2000.
No mä olen äiti. :) Katkera sellainen.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 23:38"]
Niin. Täällä on miehiä ja naisia. On alle parikymppisiä ja eläikäisiä. On lapsellisia ja lapsettomia. On opiskelevia ja työttömiä. On adoptiojonossa olevia ja lapsia inhoavia. On lapsettoman elämän valinneita ja lapsista haaveilevia. On rikkaita ja köyhiä. On kaikkien alojen työntekijöitä. On uskovia ja ateisteja. On provoilijoita ja oikeasti huolissaan olevia. On neuvoa kysyviä ja neuvojia. On pilkkaajia ja lohduttajia. On kumppania toivovia ja kumppania vihaavia.
Ja kuinka paljon enemmän ja laajemmin täällä nyt keskustellaankaan kuin vuonna 2000.
[/quote]
Ainakin provoilun määrä on nykyään aivan toisella tasolla kuin 2000-luvun alussa. Haittaa jo keskustelua.
Juu vuonna 2000 täältä vielä sai jopa ystäviä.
Vuonna 2000 täällä oli nikillisiä kirjoittajia ja ilkeitä anonyymeja. Oli Puskasuhari, Vivian, Arto, Zaikka, Sutsisatsi, JAP, Jansku, Fedja, Kitikara, Pandora, Scrabble, Sonja, Venla, Haamurabbi. Omg, mä muistan kaikki. Mä tein paluun vuonna 2013 ja kaikki oli muuttunut niin hyvässä kuin pahassa. Äidit ne tän palstan loi ja äideille siitä kiitos!
Vuodesta 2000 on kulunut 14 vuotta. Maailma on tuossa ajassa muuttunut PALJON. Vuonna 2000 Suomella meni lujaa eikä lamasta ollut tietoakaan.
Silloin ei ollut olemassa älypuhelimia eikä muita vastaavia ajanvieteleluja, joilla provot pääsevät toteuttamaan itseään nettiin heti tylsän hetken koittaessa.
Neljätoista vuotta sitten telkkarissa oli muutakin tarjontaa kuin kaiken maailman reality - typeryydet. Nykyään nämä pitävät keskustelupalstojakin reality - sarjoina, joissa on tarkoitus juonia ja pudottaa toisia pois pelistä.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 23:33"]
ja nykyisin täällä on myös lapsettomuudesta kärsiviä (muka veloja).
[/quote]
Etkö tosiaankaan usko, että joku ei ihan aidosti ja oikeasti halua lapsia?
Mikä voi saada ihmisessä aikaan tällaisen psykologisen lukon?
Minä olen ikisinkku. Tykkään keskustella täällä. Missään muualla ei ole niin hauskaa ja jännittävää.