Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten saan tietää onko eräs ihminen kuollut?

Vierailija
07.05.2014 |

Lapseni sukulainen on vuosia jo muistanut vähintään kortilla lastani syntymäpäivänä.

Nyt ei tullut korttia.

Enirosta ei löydy nroa.

Osoitepalvelusta ei tietoa osoitteesta!

Mitä on tapahtunut?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyi siihen, ettette ole koskaan soittaneet tai kirjoittaneet kiitoksia. Ei ole puhelinnumerokaan tiedossa.

Vierailija
2/13 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen miettinyt samaa. Mun lapsi on yhteydessä vain mummoonsa biologisesta suvustaan. Mummo asuu kaukana. Mitä sitten, kun se joskus kuolee? Mistä mun lapsi (tai toivottavasti silloin jo aikuinen) saa tietää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sitten on vielä sama juttu kuin ylläolevalla.

Mistä saan tietää jos lapsen toinen sukulainen kuolee?

Jos ne läheiset eivät kerro?

Vierailija
4/13 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 22:48"]

Mä olen miettinyt samaa. Mun lapsi on yhteydessä vain mummoonsa biologisesta suvustaan. Mummo asuu kaukana. Mitä sitten, kun se joskus kuolee? Mistä mun lapsi (tai toivottavasti silloin jo aikuinen) saa tietää?

[/quote]

Olisiko mahdollista itsekin olla aktiivinen sinne päin ja lähetellä lapsen kanssa kortteja ja soitella?

Vierailija
5/13 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin mietin. Törmäsin yhden tutun Facebookissa vanhan luokkakaverini kuvaan, jossa luki että rip. Ja kun etsin ei kyseistä ihmistä enää ole edes facebookissa, eli kuollut maks vuosi sitten. Mistä tällaisen saisi tietoon kun facebookissa sherlock Holmesin leikkiminen ei auttanut?

Vierailija
6/13 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 22:51"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 22:48"]

[/quote]

Olisiko mahdollista itsekin olla aktiivinen sinne päin ja lähetellä lapsen kanssa kortteja ja soitella?

[/quote]

No voi vittu, kuolleen kanssa on vähän paha käydä kirjeenvaihtoa! Pitääkö siitä sitten vaan itekseen päätellä, että muori on potkassut tyhjää, jos ei vastaa puhelimeen? Yhteydenpitoa suuntaan ja toiseen on muutaman kerran vuodessa.

Vierailija
7/13 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väestörekisterikeskuksesta jossei ole turvakieltoa.

Vierailija
8/13 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita. Jos hän vastaa, hän ei ole kuollut. Lähde liikkeelle poissulkemismenetelmällä. 

Vierailija
9/13 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 22:59"]Soita. Jos hän vastaa, hän ei ole kuollut. Lähde liikkeelle poissulkemismenetelmällä. 

[/quote]

Ei ole numeroa! Enirosta ei löydy.

Aikaisemmin mulla oli nro mutta se hävisi puhelimen

vaihdettuani.

Vierailija
10/13 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kokeilla myös hautahaku.fi -sivustoa. Jos henkilön hauta löytyy, ei ole enää elossa. Sieltä ei kuitenkaan löydy kaikkia Suomen hautoja.

Vierailija
11/13 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy suoraan.

oletko kuollut?

Vierailija
12/13 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kokeilla myös hautahaku.fi -sivustoa. Jos henkilön hauta löytyy, ei ole enää elossa. Sieltä ei kuitenkaan löydy kaikkia Suomen hautoja.

Tuo on kyllä suht varma merkki. Sieltä olen muutamia tuttuja löytänyt, kun on tullut mieleen miten mahtaa mennä. 

Vierailija
13/13 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat sille ja kysyt vileäkö se elää.