Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päästäisitkö 14- ja 15-vuotiaat tytöt keskenään mökille?

Vierailija
07.05.2014 |

Mökki on oma lapsuudenkotini kaukana täältä ja siellä kummallakaan tytöllä ei ole minkäänlaisia sosiaalisia suhteita, ei siis vaaraa bileistä.

Tytöt ovat tunnollisia ja kunnollisia tyttöjä, keskiarvot koulussa 9 luokkaa.

Sääntöinä on, että katolle ei kiivetä (itse kiipesin sinne aina kun vanhempien silmä vältti), lampeen ei mennä yhtäaikaa uimaan (petollinen uppotukeista ja jättihauista) eikä kylille lähdetä (5km päähän).

Musiikkia saa soittaa perseensä pohjasta, eikä nukkumaanmenoaikoja ole.

Kaksi vuorokautta olisi tytöillä aikaa melskata ja ollaan puolen tunnin hakuajan päässä.

Päästäisitkö tyttösi näillä ehdoilla?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä. Itsekkin olen 14 vuotiaana ollut ystäväni kanssa. Kikatettiin,kuunnneltiin musiikkia,uitiin,saunottiin ja soitettiin pilapuheluita pojille. Pari yötä ja sitten vanhemmat haki. Ihania muistoja <3

Vierailija
22/24 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättihaukia???! Apua mitä ne semmoset on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut kahden samanikäisen sukulaiseni kanssa 13 -vuotiaana tällä tavalla yötä. Toinen näistä sankereista oli pöllinyt enoni kossupullon jämät mukaan (tosiaan ihan tilkka pohjalla) ja oksenteli sitten koko illan. Enohan oli tämän huomannut ja tuli käymään siellä seuraavana päivänä ja piikitteli koko ajan "mahtaa tytöllä olla pää kipeä" kun arvasi heti kuka oli tämän takana.

Saatiin mennä myöhemmin uudestaankin, yhtä kokemusta viisaampana.

Vierailija
24/24 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä toki! Nussivat siellä poikaystäviään niin että perse roikaa.. Haettehan katumuspillerit ja sukupuolitauti testit maanantaina??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme