Onko Lidlin hyllyttäjillä ohjeistus, että asiakkaita ei sovi tervehtiä?
Kommentit (15)
Jätä heidät rauhaan, heillä on kiire. Tekevät työtä sinunkin hyväksi.
Lidlissä taitaa olla aika paljon vierastyövoimaa hyllyttämässä, ne ei ole Lidlillä töissä ja niiltä ei kannata kysyä missä hiiva on. Koska ne ei tiedä, eikä se ole niiden työtä kertoa tai neuvoa.
Ehkä samasta syystä ne ei tervehdi, ne ei ole asiakaspalvelutöissä, vaan hyllyttämässä.
Vierailija kirjoitti:
Tervehtivät vain kassalla, ei missään muualla.
Kassalla viskovat tuotteita ja käsittelevät niitä raivolla.
Monessa kaupassa eivät ole edes kaupan henkilökuntaa vaan tavarantoimittajan esim. leipomo, kuljetusliike jne.
Lidl-pervo jätä ne nuoret lastenlapsiesi ikäiset naiset rauhaan. Ei ne sinusta kiinnostu vaikka kuinka lässyttäisit pehmeitä.
Vierailija kirjoitti:
Monessa kaupassa eivät ole edes kaupan henkilökuntaa vaan tavarantoimittajan esim. leipomo, kuljetusliike jne.
Olkoon vaan mutta kyllä hekin voivat tervehtiä. Ei se moikkaaminen mitään maksa.
Ihmisille ei sitten kelpaa mikään, aina valitetaan kun hyllyttäjät tervehtii, ja nyt kun ne ei tervehdi niin valitetaan siitä kun hyllyttäjät ei tervehdi.
Meidän S market Näsi, aamulla kun menen yövuoron jälkeen, niin kaikki huikkaa hyvää huomenta ja tunnelma on kuin tonttupajassa. Tavaraa menee hyllyyn ja hevi ja leipäosastolla käy kuhina. Parasta aikaa olla asiakkaana. Iltapäivällä kun asiakkaita on saroja, niin ei ne kaikkia ehdi tervehtiä. Nyt täytyy kertoa, että tuo S market Näsi on tosiaan Porvoossa, oikeasti.
Miksi pitäisi tervehtiä?