Päästäisitkö 14- ja 15-vuotiaat tytöt keskenään mökille?
Mökki on oma lapsuudenkotini kaukana täältä ja siellä kummallakaan tytöllä ei ole minkäänlaisia sosiaalisia suhteita, ei siis vaaraa bileistä.
Tytöt ovat tunnollisia ja kunnollisia tyttöjä, keskiarvot koulussa 9 luokkaa.
Sääntöinä on, että katolle ei kiivetä (itse kiipesin sinne aina kun vanhempien silmä vältti), lampeen ei mennä yhtäaikaa uimaan (petollinen uppotukeista ja jättihauista) eikä kylille lähdetä (5km päähän).
Musiikkia saa soittaa perseensä pohjasta, eikä nukkumaanmenoaikoja ole.
Kaksi vuorokautta olisi tytöillä aikaa melskata ja ollaan puolen tunnin hakuajan päässä.
Päästäisitkö tyttösi näillä ehdoilla?
Kommentit (24)
Totta kai.
En olisi kylläkään maininnut kattoa, koska moinen kielto on suorastaan kwhotus kiivetä xD
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 22:38"]Mökki on oma lapsuudenkotini kaukana täältä ja siellä kummallakaan tytöllä ei ole minkäänlaisia sosiaalisia suhteita, ei siis vaaraa bileistä.
Sääntöinä on, että katolle ei kiivetä (itse kiipesin sinne aina kun vanhempien silmä vältti), lampeen ei mennä yhtäaikaa uimaan (petollinen uppotukeista ja jättihauista) eikä kylille lähdetä (5km päähän).
Kaksi vuorokautta olisi tytöillä aikaa melskata ja ollaan puolen tunnin hakuajan päässä.
[/quote]
Mökki on oma lapsuuden koti kaukana täältä... mutta olette puolen tunnin hakumatkan päässä ?
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 22:43"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 22:38"]Mökki on oma lapsuudenkotini kaukana täältä ja siellä kummallakaan tytöllä ei ole minkäänlaisia sosiaalisia suhteita, ei siis vaaraa bileistä.
[/quote]
Mökki on oma lapsuuden koti kaukana täältä... mutta olette puolen tunnin hakumatkan päässä ?
[/quote]
Ovat varmaan itse esim. sukuloimassa seudulla?
Unohditko millaista on olla nuori maaseudulla? Kyllä sieltäkin poikia löytyy. Ajavat pilistä traktorilla. Maitolaitureita ei enää ole, mutta S-marketin edessä on se kohtaamispaikka kylällä, tai sitten tavataan kyläkoulun pihassa.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 22:43"]
[/quote]
[/quote]
Niin. Oltais anoppilassa naapurikylässä sen aikaa. Nyt kirjoitan kaukaa kotoani.
-ap
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 22:55"]
Unohditko millaista on olla nuori maaseudulla? Kyllä sieltäkin poikia löytyy. Ajavat pilistä traktorilla. Maitolaitureita ei enää ole, mutta S-marketin edessä on se kohtaamispaikka kylällä, tai sitten tavataan kyläkoulun pihassa.
[/quote]
Nämä kyseiset tytöt asuvat satojen kilometrien päässä kyseiseltä mökiltä, ja lähimpään kylään on tosiaan se 5 km. Jos ehtivät poikiin siinä ajassa tutustua, niin aika saavutus, tuolla kylällä kun ei juurikaan nuoria miehiä kruisaile.
Päätettiin jo miehen kanssa että menkööt tyttäret sinne maistamaan "itsenäistä elämää" lue mökkielämää..=)
Me oltiin teineinä usein tyttöporukalla mökillä ja aina oli kivaa.
Ei me sinne mitään poikia edes haluttu vaikka muuten niiden kanssa milloin mitä touhuttiinkin. Mökki oli meidän valtakunta, siellä mentiin yöpuvuissa ja uikkareissa koko päivä, saunottiin ja uitiin. Oltiin vähän kuin lapsia taas. Takkatulen tai nuotion ääressä kerrottiin kummitusjuttuja ja salaisuuksia, jotenkin nekin oli isompia mökillä :)
Mitä nämä kaikki vastaajat pelkää? Tytöillä on varmasti tosi kivaa ja te olette tarpeeksi lähellä, jos tulee joku ongelma.
Jos itse tietäisin, että ovat luotettavia oikeasti, niin en kyselisi täällä asiasta. -> kehäpäätelmä -> en päästäisi.
Päästäisin. Tytöt vaikuttavat luottamuksen arvoisilta, ja olette melko lähellä, jos jotain sattuu.
Voisin lähteä valvojaksi, sillä olen 15+14v = 29v.
Tytöt voisivat roikkua hauiksistani iltaisin.
-Mies 29v-
Luulisin, että uskaltaa päästää, etenkin jos mökki on muuten turvallinen (ei tarvitse pelätä, että polttavat sen poroksi vahingossa tai muuta tällaista) ja tytöillä yleensä järki päässä. Mitä minua ja ystävääni muistelen noin 14-15 vuotiaana, niin ei meille varmaan edes olisi tullut mieleen pitää bileitä tai kutsua poikia. Vähän sama kuin 13:ta. Salaisuudet ja muu höpöttäminen kiinnosti enemmän jos mökkimahdollisuus oli, huolimatta siitä oliko silloin poikaystävää tai ei.
No kyllä. Itsekkin olen 14 vuotiaana ollut ystäväni kanssa. Kikatettiin,kuunnneltiin musiikkia,uitiin,saunottiin ja soitettiin pilapuheluita pojille. Pari yötä ja sitten vanhemmat haki. Ihania muistoja <3
Ne hommaa poikkikset sinne kylään ja panee koko viikonlopun, hyvä vai paha asia, en tiedä.