Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: Millaisia fantasioita/fetissejä sinulla on?

Mirka
15.12.2020 |

Millaisia fantasioita sinulla on?
Oletko päässyt tai aikonutkaan toteuttaa niitä?
Jos on jotain tiettyjä fetissejä niin nekin voi kertoa. :)

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme.

Vierailija
2/22 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimppa, jossa minä ja useampi mies.

Voi myös olla kolmas pyörä eli apuri minun ja oman mieheni kanssa.

Toinen nainen tuossa tilanteessa kolmantena olisi yhtä ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ha,uaisin, että tulisi mies, jokakomentaisi pukeutumaan "yli pieneen" latex asuun, sitoisi minut sitten sänkyyn ja käyttäisi koko yön hyväkseen.

Vierailija
4/22 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen. En ole toteuttanut enkä aio.

Vierailija
5/22 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi tai useampi mies yhtä aikaa/peräkkäin, se että mies sitoo ja tuottaa nautintoa äärettömästi, se että mies ottaa ohjat ja vie tilanteessa, se että otan suihin aivan syvään, se että mies haluaa minua loputtomasti

Vanhassa suhteessa ei toteutunut oikeastaan mikään joka vaatii miehen suunnalta toimia, uusi suhde on hyvin lupaava.

Vierailija
6/22 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin seksiä naisen kanssa, olen suhteessa miehen kanssa. N20

Vierailija
7/22 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että minut otettaisiin puoliväkisin toisten miesten nähden nöyryyttävästi. En halua toteuttaa.

Vierailija
8/22 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi tai useampi mies yhtä aikaa/peräkkäin, se että mies sitoo ja tuottaa nautintoa äärettömästi, se että mies ottaa ohjat ja vie tilanteessa, se että otan suihin aivan syvään, se että mies haluaa minua loputtomasti

Vanhassa suhteessa ei toteutunut oikeastaan mikään joka vaatii miehen suunnalta toimia, uusi suhde on hyvin lupaava.

Piti vielä tähän sanoa, että en ole näistä kaikista uudelle miehelle vielä kertonut. Olen ulkoisesti aika kiltti tyttö. Sisäisesti vähän muuta. ;) Paljastan pikku hiljaa enemmän ja päästän sisälle päänsisäiseen maailmaani.

Joudun töissä ja muuten elämässä kantamaan paljon vastuuta ja johtamaan asioita, jotenkin seksissä kiihottaa paljon tämän vastakohta, se että saan antautua nautinnolle ja ei itse aina tarvitse olla se joka hallitsee tilannetta.

Vierailija
9/22 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitominen ja sidottuna oleminen on tietysti kivaa, sitä välillä toteutammekin miehen kanssa. Seksi erilaisissa paikoissa olisi myös kivaa, mutta on yllättävän hankala keksiä hyviä paikkoja! Ei kuitenkaan haluttaisi jäädä kiinni. Haaveilen myös, että saisin opetella antamaan miehelleni hyvää pepun kautta eturauhasta hieromalla. Mies ei ole sitä vielä halunnut, mutta ei ole sanonut ehdotonta eitäkään. Reiän ulkopuolelle saan sentään koskea jo, aluksi sekin oli miehestä epäilyttävää. :D Olisi kivaa hieroa hänen pallejaan vibralla, imeä niitä ja laittaa rengas pallien juureen, mutta se on vain kostea haave. Niiden kevyt silittely tuntuu kuulemma hyvältä, mutta yhtään kovemmat otteet pahalta, joten sellaista ei sitten tehdä.

Yksi, ehkä vähän hassu fantasia on mies lypsykoneessa. Joskus näitä videoita löytyi aikuisviihdesivuilta, mutta nykyään ei enää. :( Saan aivan valtavat kiksit, kun mies oikein kiemurtelee ja huutaa nautinnosta. Olisikin lystiä kiusata mies aivan tulemisen rajalle, antaa rauhoittua vähän ja kiusoitella taas... Toistaa muutaman kerran ja sitten päästää laukeamaan. Tämä täytyykin toteuttaa heti, kun meillä on aikaa.

Vierailija
10/22 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihinotto tuntemattomalta mieheltä niin että hän johdattelee tilannetta.

Vierailija
11/22 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps Aion toteuttaa.

Vierailija
12/22 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piti vielä tähän sanoa, että en ole näistä kaikista uudelle miehelle vielä kertonut. Olen ulkoisesti aika kiltti tyttö. Sisäisesti vähän muuta. ;) Paljastan pikku hiljaa enemmän ja päästän sisälle päänsisäiseen maailmaani.

Joudun töissä ja muuten elämässä kantamaan paljon vastuuta ja johtamaan asioita, jotenkin seksissä kiihottaa paljon tämän vastakohta, se että saan antautua nautinnolle ja ei itse aina tarvitse olla se joka hallitsee tilannetta.

Yllättävän yleinen kuvio.

Vierailija
13/22 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasiani on nainen jolla on fantasioita.

Jos estojakaa ei olisi liiaksi, niin siittähän sitä olisi kiva kehitellä vaikka mitä.

Vierailija
14/22 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm. Sidottuna ja kutitettuna olo, revolveri ihoa vasten...

Vierailija
15/22 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sidottuna johonkin keinuun ja useampi mies antaisi illan aikana lastit sisääni. Mieluusti samaan aikaan eli molemmat reijät olisi käytettävissä. Voisin myös koittaa imeä tai runkata kahta muuta miestä samalla. Olisi ihanaa jos kaikki laukeaisivat suunnilleen samaan aikaan sisääni ja naamalle/ suuhuni.

Vierailija
16/22 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sidottuna johonkin keinuun ja useampi mies antaisi illan aikana lastit sisääni. Mieluusti samaan aikaan eli molemmat reijät olisi käytettävissä. Voisin myös koittaa imeä tai runkata kahta muuta miestä samalla. Olisi ihanaa jos kaikki laukeaisivat suunnilleen samaan aikaan sisääni ja naamalle/ suuhuni.

Tuota voi kokeilla turvaversiona Wildclubilla, jahka se taas toimii.

Olen ymmärtänyt että siellä ei mälli lennä muualle kuin kumiin.

Vierailija
17/22 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisilla ole mitään fantasioita. Eivät seksistä tykkää muutenkaan

Vierailija
18/22 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naisilla ole mitään fantasioita. Eivät seksistä tykkää muutenkaan

Tämäkin ketju on hyvä todiste siitä?

Vierailija
19/22 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitominen ja sidottuna oleminen on tietysti kivaa, sitä välillä toteutammekin miehen kanssa. Seksi erilaisissa paikoissa olisi myös kivaa, mutta on yllättävän hankala keksiä hyviä paikkoja! Ei kuitenkaan haluttaisi jäädä kiinni. Haaveilen myös, että saisin opetella antamaan miehelleni hyvää pepun kautta eturauhasta hieromalla. Mies ei ole sitä vielä halunnut, mutta ei ole sanonut ehdotonta eitäkään. Reiän ulkopuolelle saan sentään koskea jo, aluksi sekin oli miehestä epäilyttävää. :D Olisi kivaa hieroa hänen pallejaan vibralla, imeä niitä ja laittaa rengas pallien juureen, mutta se on vain kostea haave. Niiden kevyt silittely tuntuu kuulemma hyvältä, mutta yhtään kovemmat otteet pahalta, joten sellaista ei sitten tehdä.

Yksi, ehkä vähän hassu fantasia on mies lypsykoneessa. Joskus näitä videoita löytyi aikuisviihdesivuilta, mutta nykyään ei enää. :( Saan aivan valtavat kiksit, kun mies oikein kiemurtelee ja huutaa nautinnosta. Olisikin lystiä kiusata mies aivan tulemisen rajalle, antaa rauhoittua vähän ja kiusoitella taas... Toistaa muutaman kerran ja sitten päästää laukeamaan. Tämä täytyykin toteuttaa heti, kun meillä on aikaa.

Venus 2000 niin johan löytty videoita =)

Vierailija
20/22 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasion siitä, etten koskaan olisi mennyt naimisiin.

En aio erota enkä pettää, mutta jos kelloa voisi siirtää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän