Onko teidän mielestänne oikein... (risteilyasiaa)
...että paremmassa hyttiluokassa matkustavat saavat paremmat pöydät ravintoloista Siljalla? Minusta se on ihan loogista, mutta jäin miettimään, kun eräs naapurini oli asiasta niin tuohtunut. Olivat halunneet miehen kanssa varata hyvän pöydän jostakin Siljan ravintolasta, mutta kuulemma parhaat oli varattu Commodore-luokan matkustajille ja siitä ylöspäin.
Itse ajattelin, että ovathan he maksaneet paremmasta palvelusta, joten sikäli tuo on ihan ok.
Kommentit (10)
hyvän HYTIN.
Huonompiin pöytiin sitten halvemmat illalliskortit!
Jos eivät, en ymmärrä, mutta jos olivat niin silloinhan kyse saattoi olla vaan siitä, että nuo parempien hyttien asiakkaat ovat ensin ehtineet varata pöydän? Tai ehkä heiltä on kysytty varatessa/laivalle tultaessa, että tahdotteko varata hyvän pöydän ravintolasta, mikä on ok.
En nyt sano että hyväksyn asian, mutta onhan se niinkin, että mitä enemmän maksaa, sitä parempaa palvelua pitäisi saada...
Ja suoraan sanottuna, uskoisin että ne jotka panostavat hyttiin, panostavat myös ruokaan...
Toki aina on poikkeuksia, mutta jos ei halua maksaa hiukan paremmasta majoituksesta, niin harvoin tilaa ruokalistan kalleinta, alkupaloineen, jälkiruokineen ja hyvine viineineen.
Tai jos ei ole rahaa parempiin hytteihin, silloin tuskin on rahaa laittaa paljoa ruokaankaan...
Varsinkin laivoilla luulisi tuon hytti asian vaikuttavan, sillä jos on maissa matkailemassa, harvoin ehtii muuta kun nukkumaan hotellilla. Laivalla taas on usein varsin tylsää (jos ei jaksa haistella hajuvesiä tuntitolkulla/vetää päätä täyteen kansibaarissa...) ja hytissä tulee oltua varsin paljonkin lueskelemassa tmv.
seisovaa pöytää vai jotakin muuta ravintolaa...? Minä ymmärsin jälkimmäistä... numero 5 tai jotain...
joka tarjoillaan eri tiloissa kuin tavallinen aamiainen.
kun saa aamiaisen hyttiin...? Onko tuo Silja-luokka vai pitääkö siinä lähteä syömään se jonnekkin " tilaan" pois hytistä...?
Vierailija:
...että paremmassa hyttiluokassa matkustavat saavat paremmat pöydät ravintoloista Siljalla? Minusta se on ihan loogista, mutta jäin miettimään, kun eräs naapurini oli asiasta niin tuohtunut. Olivat halunneet miehen kanssa varata hyvän pöydän jostakin Siljan ravintolasta, mutta kuulemma parhaat oli varattu Commodore-luokan matkustajille ja siitä ylöspäin.Itse ajattelin, että ovathan he maksaneet paremmasta palvelusta, joten sikäli tuo on ihan ok.
(muistaakseni Silja-luokkaa parempi hyttiluokka on vain sviitti joka sitten maksaakin aika paljon). Itse mieluummin menen sinne erikoisaamiaiselle seisovasta pöydästä valitsemaan aamiaiseni vaikka joutuukin sängystä nousemaan. Olemme olleet tyytyväisiä Silja-luokkaan.
Miten niillä kukaan jaksaa reissata? Kauheita kulahtaneita rupupaatteja :(. Joulun alla oltiin ja odotin paljon matkalta. Pettymys oli iso. Onneks oltiin sentään paremmassa hyttuluokassa jotta hytissä viihtyi kun muuten laiva oli niin tunkkainen :(.
Hytit ovat paljon heikommat, joten palvelun muuten pitäisi olla samanlaista kaikille.