Huolisitko miehen, joka on pienempi/saman kokoinen kuin sinä?
Voisitko siis ihastua ja rakastua mieheen, joka on mieheksi huomattavan pieni?
Kommentit (47)
Valitettavati en. Olen 160 cm, että aika pieni mies saisi olla jos olisi minun pituinen tai jopa lyhempi.
Joo, olen tähänkin asti usein huolinut. Mulle ei tarjolle ole ollut niitä pidempiä, tosin paksuudessa ovat sitten yleensä ottaneet takaisin, joten ei ehkä niin sellaista amatsoni ja minimies -vaikutelmaa ole tullut. Paitsi yksi ex oli kyllä huomattavan laiha ruikku sen lisäksi että oli viitisen senttiä lyhyempi.
Tuskimpa voisin ihastua / rakastua pienikokoiseen mieheen.
Mun mies on lyhkäsempi mua, kun kuljen korkkareissa. Ei haittaa meitä, vaikka joskus hän siitä on mukamas pahoillaan huomauttanut.
En. Olen 153cm, joten pienempi mies olisi todella häiritsevän pieni. Eriasia jos oisin itse 170 senttinen.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 21:33"]
En. Olen 153cm, joten pienempi mies olisi todella häiritsevän pieni. Eriasia jos oisin itse 170 senttinen.
[/quote]
Oho, olet tosi pieni. Tekisi mieli naida sinua.
Olen itse 188 cm.
En enää. Kerran olin jonkin aikaa itseäni lyhyemmän kanssa ja se häiritsi koko ajan.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 21:14"]
Voisitko siis ihastua ja rakastua mieheen, joka on mieheksi huomattavan pieni?
[/quote]
Eihän miehen tarvitse olla HUOMATTAVAN pieni mieheksi ollakseen samankokoinen tai pienempi kuin nainen, sehän riippuu ihan naisen koosta.
Mä oon 172 ja mies about 175, eli aika saman pituisia. Korkkareita tulee harvemmin käytettyä, mutta muuten ei haittaa :) mies on onneks muuten harteikas ja lihaksikas nii en näytä sen vieres miltää amatsonilta :D
Samanmittainen voisi viellä menetelläkin, jos ei olisi mikään laiha luikku olmi. Olen itse isokokoinen, mutta hyvätapainen enkä haluaisi muodostaa Majakka ja Perävuonu -paria, jossa minä olisin se majakka. Miehessä pitää olla juonnetta, näköä ja kokoa.
15: siis luonnetta, ei juonnetta!
No mulla ollut tuo mies jo liki 30 vuotta ja hän on noin viisi senttiä pidempi kuin minä, siis on 170 cm. kyllä se on niin, että se ratkaisee, mitä on korvien välissä tai onko mitään. Ja sen voin todella kokemuksesta sanoa. Eli voiko toiseen luottaa tilanteessa kuin tilanteessa. Eli tukeeko hän sinua ja kuunteleeko. Karikot on koettu ja välillä vaikeaa,mutta kuitenkin koko ajan on mielen pohjukassa se tunne, että hän on minulle se oikea:)
Pikkumiehelläkin on siis toivoa. :D
Hyvin vaikea kuvitella, että ihastuisin / rakastuisin itseäni pienempään. Suunnilleen samankokoiseen kyllä tai vaikka vain vähän lyhyempään, esim. 165cm mies kelpaisi ihan hyvin. Itse olen siis 161cm. Mutta eihän tuota voi tietää ennen kuin kohdalle osuu.
Piti sanoa että "tai vaikka vain vähän pidempään" :) Mutta miksei lyhyempäänkin, en sulje pois mahdollisuutta. En minä joskus kuvitellut voivani naiseenkaan rakastua ja niinkin on elämässäni päässyt kerran käymään.
- t. 19
Pieni mies ei ole tyyppiäni, mutta en koskaan ihastu miehiin, jotka ovat omien ihanteideni mukaisia. Eli sitten kun ihastun sellaiseen niin kyllä huolisin. -N19
Kyllä, huolisin vaikka lyhytkasvuisen tai jalattoman, jos rakastaisin sitä. En ole ulkonäkökeskeinen ihminen enkä piittaa siitä mitä muut ajattelevat.