Miksi palstailet jos muut palstalaiset ovat mielestäsi kamalia?
Nykyään lähes joka keskustelussa joku kertoo Ap:lle että kaikkihan sen tietää että palsta on täynnä kamalia ihmisiä, älä välitä. Tai muuten vaan raflaavasti todetaan että taas tuli nähtyä että olette kaikki kelvottomia.
Miksi sinä olet täällä? Ja oletko mielestäsi kamala ihminen?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Se on koukuttavaa. Niin kuin kaikki itsetuhoisa tässä maailmassa.
Ai ikäänkuin huumerinki jossa halveksii niitä muita käyttäjiä ja on tärkeää kertoa ettei itse ole sellainen. Kiinnostavaa.
Ap
Joillakin on se tapa, että oli sitten missä seurassa/joukossa hyvänsä, aina pitää haukkua niitä muita. Ilmeisesti, jotta voi tuntea itsensä paremmaksi. Samaa sarjaa ovat nämä suomalaisten haukkumiset, jotka koskevat kaikkia muita suomalaisia kuin sanojaa itseään.
Vähän koukuttavaa tämä taitaa olla. Ihmisten hölmöys ja hulluus täällä naurattaa aikansa mutta ajan myötä se alkaa ottamaan päähän. Pitäisi vaan osata olla itselleen rehellinen ja poistua siinä vaiheessa kun ilo kääntyy ketutuksen puolelle :/
Minusta täällä palstalla taas on enimmäkseen tosi ihania ihmisiä ja monista viesteistä tulee hyvä mieli, kun huomaa että ihmiset välittävät toisistaan <3 Toki on negatiivisuuttakin, mutta jos aloittaa asiallisesti keskustelun jossa ei hauku ketään niin kyllä siihen yleensä saa asiallisia ja ymmärtäväisiä vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ikäänkuin huumerinki jossa halveksii niitä muita käyttäjiä ja on tärkeää kertoa ettei itse ole sellainen. Kiinnostavaa.
Ap
Eiköhän se näin oo aika pitkälti.
Onhan täällä välillä myös ihan fiksuakin porukkaa. Palstailen enimmäkseen saadakseni neuvoja ja neuvoakseni muita, välillä vain ajan kuluksi. Mutta et voi olla sinäkin myöntämättä, että täällä on uskomaton laumailmiö hyökätä aina ap:n kimppuun.
Ei kaikki oo kamalii! Tääl on paljo tosi mukavii otuksii. :) Tykkään, ku tääl on keskusteluu tyyliin iha kaikesta. Oon oppinu aika paljo kaikenlaista ja ehkä tulli hiukan rohkeemmaks. Mie oon tääl, ku työttömällä on aikaa. En tiiä oonko kamala, kait siihe paremmi osais vastata pikkuveli.
Vierailija kirjoitti:
Onhan täällä välillä myös ihan fiksuakin porukkaa. Palstailen enimmäkseen saadakseni neuvoja ja neuvoakseni muita, välillä vain ajan kuluksi. Mutta et voi olla sinäkin myöntämättä, että täällä on uskomaton laumailmiö hyökätä aina ap:n kimppuun.
Myönnän todellakin, ei ole siitä laisinkaan kyse. Juuri sitä ihmettelen että ne negatiiviset asiat on niitä mitä rynnätään joukolla vahvistamaan, poimitaan sadoista viesteistä ja toistetaan ja tuomitaan.
Harmittaa että usein se kailotus palstan kauheudesta vahvistaa vaan negatiivisuutta. On asiallinen aloitus, paljon järkeviä vastauksia, joku purkamassa omaa pahaa oloa ja jotain viestejä mitkä kuuluu suoraan ilmiannettavaksi koska niiden idea on tappaa keskustelu.
Sitten paikalle saapuu besserwisser joka toteaa että ”voi eeeeih, kamalaa sontaa taas koko ketju, kyllähän se tiedetään ettei täällä kukaan koskaan saa mitään hyviä neuvoja, kaikki on pilalla! Mutta ap anna ku minä annan neljättä kertaa saman neuvon.” ja sen jälkeen on hyvä trollien temmeltää kun kaikki on jo pilalla.
Ap
Mä uskon päässeeni tässä lähiaikoina uudelle tasolle, koska olen alkanut sivuuttamaan tiettyjä keskusteluja enkä tuhlaa aikaani turhiin jankkauksiin tai selittelyihin. Voi vain siirtyä seuraavaan ja antaa räyhääjien räyhätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tässähän se tuli kiteytettynä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tässähän se tuli kiteytettynä :D
Mitäs minä täällä sitten enää kyselen kun ensimmäinen viesti selvensi kaiken. :D Palsta toimii taas!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon päässeeni tässä lähiaikoina uudelle tasolle, koska olen alkanut sivuuttamaan tiettyjä keskusteluja enkä tuhlaa aikaani turhiin jankkauksiin tai selittelyihin. Voi vain siirtyä seuraavaan ja antaa räyhääjien räyhätä.
Hyvä! Juuri tätä ajoin takaa, parempia keskusteluja olisi enemmän jos vähän useammin voisi olla tarttumatta kuonaisimpiin kommentteihin.
Ap
Tuntuu että keskustelut ajatuvat siihen että joku -normaali asia- on käännetty väärinpäin, kuin risti alaspäin, ellei joku anna toisenlaista mielipidettä. Tai jonkun onnettoman kimppuun hyökätään, joka tarvitsee ymmärrystä, joka ei ole trolli sillä kertaa. Toisaalta kaaos palstalla on aina valmis ja ei omakaan kommentti lämmitä, koska keskustelu keskittyy ihmisten ongelmiin, eikä positiivisiin aiheisiin. Odotan positiivisia aloituksia, pikkupoikien trollausta on raskasta lukea.
En sinällään ihan hirveästi jaksa välittää kamalista palstailijoista, kun välistä tulee hyviä keskusteluja ilman mitään ylimääräistä paskaa huutelevia palstailijoita. Välillä taas vähän veetuttaa kun joku tyyppi tulee jankuttamaan jotain omaa mielipidettään ja levittämään yleistä negatiivisuutta ihan asian vierestä, menisivät muualle valittamaan ja olisivat sotkematta hyviä keskusteluja. Samat tyypit sitten ilmiantavat asiallisia keskusteluja, ja lopputuloksena ne sitten poistetaankin. Tuollaiset tyypit pistää välillä mittarit huutamaan punaisella. Onneksi suurin osa on fiksua sakkia.
Terveisin Naispelko27