Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rennen muija Iida & henk koht kokemuksia kusipäisistä julkisuustyrkyistä

Vierailija
07.05.2014 |

Ton ärsyttävin julkkis-ketjun inspiroimana ajattelin jakaa kanssanne mun henkilökohtaisen kokemuksen k.o neidosta. Seisoin kauppajonossa yksin ja tuijottelin eteeni, mitä nyt yleensä tehdään kun jonotetaan eikä ole parempaakaan tekemistä. Edessäni seisoi pariskunta, pitkä leveäharteinen mies ja laiha blondi. En kiinnittänyt heihin mitään huomita (seisoivat selin) ennenkuin blondi kääntyi ja alkoi tuijottaa mua päästä varpaisiin. En ole mitenkään erityisen riidanhaluinen, joten en tuijottanut takaisin tms. Huomasin kyllä, kuinka avoimesti neito irvisteli/hymyili vittumaisesti. Olen about samanikäinen, mutta toki paljon lihavampi ja varmaan tuon ihmisen (kuten myös monen palstalaisen mielestä) ihmiskunnan pohjasakkaa.

Tunnistin siis Iidaksi ja kun kääntyi takaisin selin/sivuttain katsoin hieman tarkemmin, olihan hänellä hyvä kroppa, mutta ohkaset, kuluneen näköiset blondatut hapsuhiukset, nukkavieru olemus ja feikkilaukku (vai onko aito Mulberry nykyisin sellanen littana ja muovinen). Oli ilmeisesti omasta mielestään kuumaa kamaa. Ja toki, minäkin mielessäni tein hänestä vähemmän mairittelevan arvion mutta en sentään osoittanut sitä hänelle, tuntemattomalle jonossa, katsein ja ilmein. Itelle tuli paha mieli ja jälkeenpäin harmitti, miksen sanonut mitään. En kuitenkaan siinä yksinäni jonossa olisi mitään järkevää saanut sanotuksi. Eli aika kusipäinen on ja maineensa veroinen. Ylimielinen ja lapsellinen.

Onko teillä vastaavia kokemuksia julkisuushakuisista tyypeistä, joilla ei ole oikeasti meriittiä mutta haluaa vaan olla esillä?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tässä nyt tapahtui?

Vierailija
2/37 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? En nyt kyllä yhtään tajunnut mitä tapahtui? Mulla on tosi hyvä käsitys Iidasta, ei ole mikään tyhjäpäinen blondi, vaan fiksun oloinen tyyppi, joka esim. tekee ihan "oikeita" päivätöitä toisin kuin monen turhat julkkikset. On myös absolutisti (kuten miehensäkin), esimerkkiä hänestä voisi ottaa monet niin nuoret kuin vanhemmatkin,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuka tässä nyt tyrkytti, mitä ja kenelle? Meni vähän ohi nyt tämä kauhean paha asia mitä ko. henkilö teki tässä?

Vierailija
4/37 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai teistä on ihan ok jos ventovieras kanssajonoilija kääntyy teihin päin, tuijottaa pitkään päästä varpaisiin ja sitten naurahtaa ja jää virnuilemaan osoittaen että teissä on jotakin vikaa verrattuna häneen? Mulle on opetettu että ketään ei tuijoteta varsinkaan tolla tavalla. -ap

Vierailija
5/37 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/37 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 19:01"]Renne & blondi & natsit: http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013013016618618_uu.shtml[/quote]

Tottahan he puhuvat. Jos haluat olla suvaitsevainen, niin silloin pitäisi suvaita kaikki. Eihän ketään ihmistä pitäisi tuomita pelkän aatteen, vaan hänen tekojensa mukaan.

Vierailija
7/37 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, meillä on vain sinun versiosi tapahtumasta. Ehkä olet vähän turhan herkkä, ja sinulla on itsetunto-ongelmia - tulkitsit sitten Iidan hymyilyn ilkeämieliseksi virnuiluksi. Mäkin joskus hymyilen vieraille ihmisille, jos katseet sattuu kohtaamaan jossain arjen tilanteessa.

Vierailija
8/37 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 18:57"]ai teistä on ihan ok jos ventovieras kanssajonoilija kääntyy teihin päin, tuijottaa pitkään päästä varpaisiin ja sitten naurahtaa ja jää virnuilemaan osoittaen että teissä on jotakin vikaa verrattuna häneen? Mulle on opetettu että ketään ei tuijoteta varsinkaan tolla tavalla. -ap

[/quote]

No lue tuota "kauhein asuinpaikka" -ketjua, niin huomaat, että aika monessa paikassa tuijotetaan, kaikkia.

Vierailija
9/37 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joku hymyili sulle? Eikö sille ole opetettu, että ei hymyillä!

Vierailija
10/37 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 19:04"]Noh, meillä on vain sinun versiosi tapahtumasta. Ehkä olet vähän turhan herkkä, ja sinulla on itsetunto-ongelmia - tulkitsit sitten Iidan hymyilyn ilkeämieliseksi virnuiluksi. Mäkin joskus hymyilen vieraille ihmisille, jos katseet sattuu kohtaamaan jossain arjen tilanteessa.

[/quote]

jep ymmärrän jos se olisi ollut vain hymyilyä tms kun KATSEET KOHTAAVAT. Meidän katseet eivät kohdanneet - Iidan katse kohtasi mun kropan päästä varpaisiin, jonka jälkeen hän virnuili - ja luulen että osaan erottaa ystävällisen hymyn ilkemielisestä virnistyksestä. Aika outoa että jotkut puolustelee Iidaa vai onko tässä kyse provoilusta? Mielestäni kouluikäiset lapset, joille ei ole opetettu käytöstapoja käyttäytyvät noin, ei aikuiset naiset. Sitäpaitsi ymmärtäisin jos olisin ensin itse tuijottanut, mutta mun on vaikea käsittää kuinka joku voi käyttäytyä noin.

Vierailija
11/37 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, en kyllä ymmärrä miten kukaan Iidan näköinen kehtaa edes katsoa ketään päästä varpaisiin noin... ei sillä että se keneltäkään muultakaan toi olisi mitenkään järkevää käytöstä!

Vierailija
12/37 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen iho-ongelmien kera en uskaltaisi katsella yhtään ketään kieroon.

Vierailija
13/37 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikohan tässä on kusipää, se joka katsoo takana olevaa ihmistä kassajonossa vai ihminen, joka katsoo toisen läpi kuin hän olisi ilmaa ja jälkeenpäin haukkuu häntä netissä nimettömänä? Miksi Iidan henkilöllisyys piti mainita? Mikset kerro omaa nimeäsi?

Vierailija
14/37 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 18:57"]ai teistä on ihan ok jos ventovieras kanssajonoilija kääntyy teihin päin, tuijottaa pitkään päästä varpaisiin ja sitten naurahtaa ja jää virnuilemaan osoittaen että teissä on jotakin vikaa verrattuna häneen? Mulle on opetettu että ketään ei tuijoteta varsinkaan tolla tavalla. -ap

[/quote]

Tarina muuttui heti

Vierailija
15/37 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa kyllä, että sulla on todella huono itsetunto, mutta lopeta nyt hyvänen aika muiden haukkuminen ja tee sille omalle olemuksellesi jotain sen sijaan. Haukut itseäsikin enemmän kuin kukaan muu.

Vierailija
16/37 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Mahdanko uskoa koko juttua.

Vierailija
17/37 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mielipiteeni Iidasta ei ole kovin positiivisia, niin luulenpa sun analysoineen hänen katseensa ja eleensä vähän pieleen, ehkä just negatiivisen mielikuvan perusteella. 

Vierailija
18/37 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 19:26"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 19:04"]Noh, meillä on vain sinun versiosi tapahtumasta. Ehkä olet vähän turhan herkkä, ja sinulla on itsetunto-ongelmia - tulkitsit sitten Iidan hymyilyn ilkeämieliseksi virnuiluksi. Mäkin joskus hymyilen vieraille ihmisille, jos katseet sattuu kohtaamaan jossain arjen tilanteessa.

[/quote]

jep ymmärrän jos se olisi ollut vain hymyilyä tms kun KATSEET KOHTAAVAT. Meidän katseet eivät kohdanneet - Iidan katse kohtasi mun kropan päästä varpaisiin, jonka jälkeen hän virnuili - ja luulen että osaan erottaa ystävällisen hymyn ilkemielisestä virnistyksestä. Aika outoa että jotkut puolustelee Iidaa vai onko tässä kyse provoilusta? Mielestäni kouluikäiset lapset, joille ei ole opetettu käytöstapoja käyttäytyvät noin, ei aikuiset naiset. Sitäpaitsi ymmärtäisin jos olisin ensin itse tuijottanut, mutta mun on vaikea käsittää kuinka joku voi käyttäytyä noin.

[/quote] 

Ei millään pahalla, mutta ihmiset, varsinkin monet naiset, ovat mestareita ylianalysoimaan muiden katseita ja kehonkieltä ja tulkitsemalla niistä paljon sellaistakin, mikä ei oikeasti pidä paikkaansa. Sinä et voi mitenkään tietää miksi Iida sinua on katsonut ja mitä hän on ajatellut katsoessaan. Se päästä varpaisiin mulkoilu voi todellisuudessa olla vaikka sitä, että tyylistä kiinnostunut ihminen tykkää katsoa muiden tyyliä ja pukeutumista ja ylimielinen virnuilu voi olla ainoastaan hymy, eikä välttämättä edes mitenkään sinun habitukseesi liittyväkään. Älä arvioi ihmisiä yhden lyhyen kohtaamisen perusteella, jonka aikana ko. ihminen ei sinulle mitään konkreettista edes sanonut tai tehnyt.

Vierailija
19/37 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se hymyili ja oletti että vastaat hymyyn...

Vierailija
20/37 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 20:03"]Kumpikohan tässä on kusipää, se joka katsoo takana olevaa ihmistä kassajonossa vai ihminen, joka katsoo toisen läpi kuin hän olisi ilmaa ja jälkeenpäin haukkuu häntä netissä nimettömänä? Miksi Iidan henkilöllisyys piti mainita? Mikset kerro omaa nimeäsi?

[/quote]

Miksi pitäisi mainita nimi? Täällä muutkin haukkuu Pipsaa, Annaa, Xeniaa ym ihmisiä nimettöminä ja nämä tyypit eivät ole heille henkilökohtaisesti tehneet mitään pahaa - joten miksi minun pitäisi tulla esiin omalla nimelläni kun kerron, kuinka julkisuudessa viihtyvä ihminen käyttäytyi mua kohtaan ylimielisesti? Ja ei, tarina ei mitenkään muuttunut, sanakäänteet/asian ilmaisu kylläkin, tämä ei liene oikeudenkäynti jossa ristikuulustellaan. Ja hei, mitä itsetuntoon tulee, kun kerran päättelette että mulla on huono itsetunto niin samoilla tiedoilla minä päättelen että olette itserakkaita tai narsisteja - kun teille nauretaan, ajattelette että ai kato mua ihailleen katsotaan ja tuijotetaan kateuden kielissä ja nauretaan silkasta onnest ku näin kaunis olen! Eikö? Sama logiikka

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi