Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahimmat luonteenpiirteet miehessä

Vierailija
15.12.2020 |

Alhainen itsetunto, pelkuruus, epävarmuus, kunnianhimon puute. Nämä nyt ekana tuli mieleen, mitä te pidätte huonoina piirteinä miehessä?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkyys ja itserakkaus. Mun yhden ystävän mies on järjettömän rasittava. Kyläillessäni heillä haluan ensisijaisesti jutella kuulumisia ystäväni kanssa ja myös kummilapseni kanssa. Mutta, tämä mies haluaa innoissaan puhua koko ajan omista asioistaan ja harrastuksistaan ja minun pitäisi koko ajan jotenkin kannustaa häntä ja hurrata hänen saavutuksilleen. Lisäksi on ihan helvetin itsekäs, syö esim. kaiken jäljellä olevan sapuskan tai herkut tms. kunhan vaan saa itse napansa täyteen. En käsitä miten ystäväni ei näe näitä puolia miehessään. 

Vierailija
42/59 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Empatiakyvyn puute ja suoranainen sadistisuus. Näitä on järkyttävän monilla miehillä.

Oletettavasti siksi että monasti esiintyvät niiden haluttujen piirteiden kanssa, kuten pöhöttynyt itsetunto ja kunnianhimo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empatiakyvyttömyys. Totaalinen turnoff sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
44/59 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo kunnianhimon vaatimus on jotenkin surullinen kuvaus nykyajasta. Kaikki eivät edes voi olla mitään pomoja, eikä se ihmisestä automaattisesti mitään hyvää kerro jos on hieno titteli ja kova tarve edetä uralla, aika usein sellaiset ovat kylmiä ja itsekkäitä ja työ on heille tärkein asia. Tuo vaatimus kertoo minulle siitä että nainen etsii lähinnä näyttelyesinettä ja tiettyä taloudellista tasoa, ei niinkään kumppania.

Vierailija
45/59 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto, mustasukkainen, pihi.

Vierailija
46/59 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo kunnianhimon vaatimus on jotenkin surullinen kuvaus nykyajasta. Kaikki eivät edes voi olla mitään pomoja, eikä se ihmisestä automaattisesti mitään hyvää kerro jos on hieno titteli ja kova tarve edetä uralla, aika usein sellaiset ovat kylmiä ja itsekkäitä ja työ on heille tärkein asia. Tuo vaatimus kertoo minulle siitä että nainen etsii lähinnä näyttelyesinettä ja tiettyä taloudellista tasoa, ei niinkään kumppania.

Ja mies ei etsi ”näyttelyesinettä”? 😂

Vierailija
47/59 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuossahan oli ne pahimmat, alhainen itsetunto etenkin on ällöttävä piirre miehessä. Listalle vielä väkivaltaisuus etenkin jos kohdistuu naisiin.

Jännä että heikko itsetunto oikein ällöttää. Toisaalta olen sen kyllä itsekin huomannut että naiset suorastaan halveksuvat heikkoitsetuntoisia miehiä. Ikään kuin minulla kusipäisyyttäni olisi huono itsetunto.

Lisäksi toisen heikkoa itsetuntoa voi pystyä parantamaan ystävällisyydellä. Harva on sellaiseen valmis, vaan potkii surkea luuserit vain pois tieltään.

Katsos kun siihen huonoon itsetuntoon liittyy paljon muitakin piirteitä, jotka siis johtuvat huonosta itsetunnosta. Ja osa niistä on naiselle todella vaarallisia. eri

Vierailija
48/59 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mies ei etsi ”näyttelyesinettä”? 😂

Varmasti osa etsii. Luonne voi olla minkälainen riivinrauta tahansa kunhan näyttää hyvältä. Naisilla kunnianhimon vaatimus korkealla prioriteeteissa menee samaan kategoriaan.

Vierailija
49/59 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeys ja kylmyys, suvaitsemattomuus ja itsepäisyys, narsistiset piirteet. Seuraavaksi tulee esim laiskuus, saamattomuus, epäloogisuus mutta näiden kanssa voi vielä elää, ensimmäisten kanssa ei.

Vierailija
50/59 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluuko AP:n ja kommentoijien mielestä siis naisilla ja miehillä olla ihan eri luonteenpiirteet? Vai miksi jotkut piirteet ovat pahimpia juuri miehessä?

Kuuluu. Nuo aapeen kirjoittamat piirteet ei naisella ole niin huonoja juttuja kuin miehellä ainakaan parisuhteessa.

Vierailija
51/59 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empatiakyvyttömyys ja siihen nivoutuva suvaitsemattomuus. En vain tiedä miten tällaisen ihmisen kanssa voi tulla toimeen, parisuhteessa ainakaan. Jatkuvasti olet pettynyt toisen toimintaan ja toinen taas ei ikinä näe mitään vikaa missään. Paitsi tietysti toisessa osapuolessa on kaikki maailman viat ja niitä sitten aulilisti tuodaan esille. Ja samalla ihmetellään mihin katoaa puolison lempeys, lämpö, seksihalut ja halu ylipäätään olla suhteessa. Hetken yritin tällaisen miehen kanssa suhdetta muodostaa, mutta lopulta piti nostaa kädet pystyyn ja luovuttaa. Enkä ole katunut hetkeäkään. Just se fiilis, kun et ikinä saa henkistä läheisyyttä muodostettua etkä tukea mihinkään sun juttuihin tai murheisiin tai edes ilon hetkiin. Lähinnä muistan sen negatiivisuuden ja tyytymättömyyden ilmapiirin mikä leijaili hänen ympärillään. Ja luulen että se johtui juuri siitä ettei ollut kosketuksissa itseensä eikä muihin millään tunnetasolla. Toki mies oli ulkoisesti ja elämäntavoiltaan pätevä, mutta se tunnepuoli jos on tuolla tasolla niin mihin sitä sitten turvaa ja luottaa. Ei yhtään mihinkään.

Vierailija
52/59 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujous ja arkuus.

Vierailija
53/59 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuossahan oli ne pahimmat, alhainen itsetunto etenkin on ällöttävä piirre miehessä. Listalle vielä väkivaltaisuus etenkin jos kohdistuu naisiin.

Jännä että heikko itsetunto oikein ällöttää. Toisaalta olen sen kyllä itsekin huomannut että naiset suorastaan halveksuvat heikkoitsetuntoisia miehiä. Ikään kuin minulla kusipäisyyttäni olisi huono itsetunto.

Lisäksi toisen heikkoa itsetuntoa voi pystyä parantamaan ystävällisyydellä. Harva on sellaiseen valmis, vaan potkii surkea luuserit vain pois tieltään.

Katsos kun siihen huonoon itsetuntoon liittyy paljon muitakin piirteitä, jotka siis johtuvat huonosta itsetunnosta. Ja osa niistä on naiselle todella vaarallisia. eri

Ei välttämättä liity ja eri ihmisillä siihen voi liittyä ihan eri ominaisuuksia. Tuo vasta on tökeröä yleistää kaikki huonoitsetuntoiset samanlaisiksi.

Mutta tästä keskustelusta paistaa taas läpi se, ettei ihmiset, eikä varsinkaan miehet ja naiset ymmärrä toisiaan, eivätkä hyväksy toistensa ominaisuuksia. Se lienee odotettavaakin, koska muutenhan suhteiden muodostus olisi lasten leikkiä, mitä se ei todellakaan ole.

Vierailija
54/59 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan maksanut 5,40€ extraa jotta voisit paskoa_thaihuoran suuhun raivonussimisen jälkeen?

Vierailija
55/59 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan maksanut 5,40€ extraa jotta voisit paskoa_thaihuoran suuhun raivonussimisen jälkeen?

Dude, you have a problem.

Vierailija
56/59 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskansin moden naamalle eilen.

Vierailija
57/59 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saamattomuus. Suunnittelee vaikka mitä, oli se sitten tiskaamisesta uuden puhelimen ostamiseen, mutta ei saa aikaiseksi toteuttaa sitä. Saattaa kuukausitolkulla puhua "kuinka pitäisi" muttei silti tee.

Vierailija
58/59 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
59/59 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kunnianhimon puute on hauska, kun sillä todellisuudessa tarkoitetaan että pienituloinen = turnoff.

Itse olen viisikymppinen mies vailla kunnianhimoa työelämässä. En ole myöskään kilpaluhenkinen, mutta mielestäni olen älykäs ja pärjännytkin hyvin. Olen huomannut, että menestys työelämässä johtaa siihen, että huomaat olevasi p..kapäiden ympäröimä, enkä ole tuntenut tarvetta pyrkiä siihen tilanteeseen. Ja nössö en ole, kukaan ei minua alista enkä minäkään muita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi