Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että mää näen punaista kun miest tulee töistä kotiin niin usein naapurin nainen tulee samaan aikaan ja näen kuin ka keimailee miehelleni

Vierailija
15.12.2020 |

Heittelee tukkaansa kuin olisi kirppuja hiuksissa, sekä kikattelee koko ajan, olen miehelle sanonut ettei tule autosta ulos jos näkee tämän naisen. Joku päivä teen kyllä asialle jotain se on varma.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota ruma, tyhmä ja köyhä mies tilalle.

Mulla on tuollainen mies tai ei se tyhmä ole mutta muut täsmää aika hyvin eikä kyllä naiset itseään tyrkyttä.

Vierailija
22/29 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ap ulos huutamaan niin ukolles että naapurille. Mieluiten niin että koko naapurusto kuulee kuinka päässäs viheltää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja. 

Vierailija
24/29 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän naapuri,yli 60 vuotias nainen keimailee kesät kuokkimassa pylly pystyssä meillepäin,vihreissä pikku pikku biksuissa. Oikein pyllistelee ja kuokkii (muka) perse,mun mieheen päin. Joo ja mun mies on 20 vuotta nuorempi,kuin hän. Kunnon PUUMA...grr,naurattaa oikeastaan.Ruma on ,kuin ladonovesta revästy pir...

Kun muutimme tähän asuntoon vuosia sitten, niin edellinen asukas sanoi naapureista että ne sitten ovat kaiket kesät alasti pihalla. Vähän nauratti, että no onpas jotakin! Eivät ole kertaakaan olleet alasti pihallaan. Mies on pienissä uikkareissa ja nainen bikineissä aurinkoa ottamassa kyllä, ja viihtyvät paljon pihalla. Ed. asukkailla vain taisi olla joku häveliäisyyshommeli, että pitäisi pilkkihaalarissa helteellä viettää aikaa OMALLA pihalla, koska naapuri ei osaa kuin tuijottaa.

Niin joo, ja puolialasti kuljen itsekin omassa kodissani ja tontillani. 

Vierailija
25/29 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne menee viel paneen

Vierailija
26/29 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako sen nainen nimi A:lla?

Vierailija
27/29 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä te ootte naurettavia.

Vierailija
28/29 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on sika.

Vierailija
29/29 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota reilusti kolmen kimppaa. Kaikkien mieli virkistyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi