Että mää näen punaista kun miest tulee töistä kotiin niin usein naapurin nainen tulee samaan aikaan ja näen kuin ka keimailee miehelleni
Heittelee tukkaansa kuin olisi kirppuja hiuksissa, sekä kikattelee koko ajan, olen miehelle sanonut ettei tule autosta ulos jos näkee tämän naisen. Joku päivä teen kyllä asialle jotain se on varma.
Kommentit (29)
Mene ap ulos huutamaan niin ukolles että naapurille. Mieluiten niin että koko naapurusto kuulee kuinka päässäs viheltää.
Vierailija kirjoitti:
Meidän naapuri,yli 60 vuotias nainen keimailee kesät kuokkimassa pylly pystyssä meillepäin,vihreissä pikku pikku biksuissa. Oikein pyllistelee ja kuokkii (muka) perse,mun mieheen päin. Joo ja mun mies on 20 vuotta nuorempi,kuin hän. Kunnon PUUMA...grr,naurattaa oikeastaan.Ruma on ,kuin ladonovesta revästy pir...
Kun muutimme tähän asuntoon vuosia sitten, niin edellinen asukas sanoi naapureista että ne sitten ovat kaiket kesät alasti pihalla. Vähän nauratti, että no onpas jotakin! Eivät ole kertaakaan olleet alasti pihallaan. Mies on pienissä uikkareissa ja nainen bikineissä aurinkoa ottamassa kyllä, ja viihtyvät paljon pihalla. Ed. asukkailla vain taisi olla joku häveliäisyyshommeli, että pitäisi pilkkihaalarissa helteellä viettää aikaa OMALLA pihalla, koska naapuri ei osaa kuin tuijottaa.
Niin joo, ja puolialasti kuljen itsekin omassa kodissani ja tontillani.
Ehdota reilusti kolmen kimppaa. Kaikkien mieli virkistyy.
Mulla on tuollainen mies tai ei se tyhmä ole mutta muut täsmää aika hyvin eikä kyllä naiset itseään tyrkyttä.