Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää tehdä toisille ruokaa kun itse Nutriletin pusseilla...

Vierailija
07.05.2014 |

Lapsille tietty täytyy ruokaa laittaa ja niin kauhea nälkä/mieliteko syödä samaa... edes maistaa... Ainakin viikon aion olla vain pusseilla, vaikka ei se ihan ole onnistunut. Eilen söin paistetun kanafileen (kun sitä muillekin tein) ja tänään puoli purkkia raejuustoa - vaikka ei ole oikein edes nälkä niin mieli tekee! Yritän sano itselleni ettei se ruoka mihinkään karkaa ja että voin kyllä syödä sitten kuurin jälkeen mutta mutta... Yritys laihtua jatkuu!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin siinä taas kävi! Tein niin hyvää ruokaa että oli pakko vähän syödä itsekin. No, huomenna taas pusseilen... niin varmaan. Yritän tällaista viikon tehostarttia mutta ei se ihan mene putkeen.

Vierailija
2/7 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen muksuil huomen ite hampurilaisia. Miksikö? No kun en itse voi syödä ja harvon hamppareita lapsillekaan mut kun mun tekee mieli ni paan ne syömään... Voi apua. Laihdutus laittaa pään sekaisin!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kokenut tuon. Sitten tajusin, miten järjetöntä tuo pussittelu on. Sain sillä tosin startin laihdutukselle, mutta onneksi siirryin normaaliruokaan.

Vierailija
4/7 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa pusseissa ei ole järjen hitustakaan. Mikset syö kevyttä ja terveellistä?

Vierailija
5/7 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinainen masokisti! :):)

Vierailija
6/7 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä semmosia nutrauksia :( Syö mieluummin paljon kasviksia ja salaatteja ja vaikka juuri tuota kanaa :)

Vierailija
7/7 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin pusseilla, ruuanlaitto oli mukavampaa kuin normaalisti :) En siis pidä ruuanlaitosta paljoakaan, se on vain pakkopulla, mutta silloin tykkäsin, luin myös paljon reseptejä silloin.