Suurin osa naisista on tyhjäpäisiä
Tyhjä mieli vain täytetään moskalla, tai ei oikeastaan ihan täydellä moskalla. Niin urheilu kuin kengät voivat olla mielenkiintoisia. Ongelma on siinä, että niitä seurataan asioissa, joilla ei ole niiden kanssa mitään tekemistä. Poliitikkoja äänestetään pukeutumisen perusteella, ja asiat sujuu sen mukaisesti. Suurin osa naisista on vain niin tyhjäpäisiä. Tosin on miehetkin, ei ehkä ihan yhtä kovalla prosentilla.
Kommentit (22)
Suurin osa yleistäjistä on yksinkertaisia.
What, en ymmärtäny...? No, onneks tuolla sivun yläkulmassa pyörii kenkämainos, klikkaampa sitä!
Miehet ovat ihan yhtä tyhjäpäisiä kuin naiset, mutta eivät osoita sitä samaan tapaan niin ap:n kaltaiset eivät saa nälvittävääkään. Miehillä on omat juorukerhonsa, huomion/suosion/minkä tahansa ostaminen rahalla (mm. teknologia) ja ihan kaikki muukin huono, mitä naisilta löytyy.
Paitsi että miesten tapauksessa näistä asioista tehdään jotenkin yleviä. Ketään ei kiinnosta kielikursseilla käyvä, historiaa lukeva nainen joka nauttii myös juoruilusta, mutta tietokoneen käyttiksen asentava, muuten juntti mies on niin suuri insinööri että maa vapiskoon.
Naiset ovat _______ _________%. Miehet ovat ___________ _______%.
Täytäppä aukot.
Kovalla rosentilla ollaan ja miehetkin, muttei niin kovalla rosentilla.
Mun piti lukea teksti kolmeen kertaan ennenkuin sen suurinpiirtein ymmärsin. Johtuneeko se sitten tekstin vai minun tyhmyydestäni, mutta ei se näyttänyt muillekaan oikein aukeavan. Olen kuitenkin onnellinen näin kun olen ja kun näen ympärilläni onnellisen ja iloisen perheeni, kauniin kotini ja tiedän, että minulla on upeita ystäviä, niin se riittää. Mitäs sinä näet ympärilläsi?
Käsitys naisten yleisestä tyhjäpäisyydestä johtuu siitä, että naisten kiinnostuksenkohteita ei arvosteta yhtä paljon kuin miesten.
Mieheni rakastaa intohimoisesti moottoripyöriä ja grillausta, miksi se olisi jotenkin parempaa ja älykkäämpää kuin se, että minä pidän vaatteista ja kirjallisuudesta? Suosittelen ap, että teet elämässäsi ihan mitä itse haluat ja harrastat sitä mistä pidät, etkä sitä mikä olisi jotenkin "hienoa"
Jos minun pitäisi valita että jätänkö tänne pallolle naiset vai miehet niin sanoisin että naiset, koska itse miehenä en voi sietää miehiä senkään vähän vertaa.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 19:16"]
Tyhjä mieli vain täytetään moskalla, tai ei oikeastaan ihan täydellä moskalla. Niin urheilu kuin kengät voivat olla mielenkiintoisia. Ongelma on siinä, että niitä seurataan asioissa, joilla ei ole niiden kanssa mitään tekemistä. Poliitikkoja äänestetään pukeutumisen perusteella, ja asiat sujuu sen mukaisesti. Suurin osa naisista on vain niin tyhjäpäisiä. Tosin on miehetkin, ei ehkä ihan yhtä kovalla prosentilla.
[/quote]
Niin sinähän siis tunnet suurimman osan naisista : D . Kaikki on vain niin tyhjäpäisiä, sulla on rankkaa elää tällaisessa maailmassa. Koita jaksaa!
Ja suurin osa miehistä haluaa tyhjäpäisen naisen. Logiikka?
Täh? selitä niin, että määkin ymmärrän.
Jokaista tyhjäpäistä naista kohden löytyy mies jolla kusi on yläpäässä ja veri alapäässä.
Kieltämättä tähän lopputulemaan ainakin tämän palstan perusteella päätyy. Ei nuo hammastahnatuubin imeskelyt ja etenkään niiden ihmettely ihan täysipäistä kuvaa naisista anna.
Osa naisista on tyhjäpäisä ja osa vähän fiksummistakin käyttäytyy kuin tyhjäpäiset. Mutta suurin osa naisista alkaa olla tässä maassa korkeakoulutettuja ja samaa ei todellakaan voi sanoa miehistä. Ehkä ap liikut sellaisissa piireissä, missä on vain kanoja? Kannattaa ehkä valita seuransa niin, ettei ole ihan tyhjäpäisten seurassa. Terv. naismaisteri, joka ei todellakaan ajattele olevansa tyhjäpää, myöskään lähipiirini ei kuulu tyhjäpäisiä naisia.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 20:41"]
Osa naisista on tyhjäpäisä ja osa vähän fiksummistakin käyttäytyy kuin tyhjäpäiset. Mutta suurin osa naisista alkaa olla tässä maassa korkeakoulutettuja ja samaa ei todellakaan voi sanoa miehistä. Ehkä ap liikut sellaisissa piireissä, missä on vain kanoja? Kannattaa ehkä valita seuransa niin, ettei ole ihan tyhjäpäisten seurassa. Terv. naismaisteri, joka ei todellakaan ajattele olevansa tyhjäpää, myöskään lähipiirini ei kuulu tyhjäpäisiä naisia.
[/quote]
Mikäs on maisterin (lol, ihan kuin elettäis jotain 1800-lukua) näkemys tuohon hammastahnatuubin kanssa itsensä telomiseen, joka tänään on askarruttanut naisälyköiden mieliä?
Kyseleepi ylioppilas.
Korkeakoulutetu naiset ovat pahimpia seksuaalikaksinaismoralisteja.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 20:54"]
Korkeakoulutetu naiset ovat pahimpia seksuaalikaksinaismoralisteja.
[/quote]
Ja tämän ilmeisesti kirjoitti joku mies-Einstein, ei-tyhjäpää?!
Ei ole. Tietysti on olemassa tyhmiä teinejä, sukupuolesta riippumatta ja tyhmiä ihmisiä muutenkin. Mutta suurin viisaus asuu vanhoissa naisissa, mummoissa. Sellaisissa joilla on lempeyttä, elämänkokemusta ja nöyryyttä elämää kohtaan.
Suurin osa miehistä on ____?
Täytäpä tuo aukko.