Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka laskelmoiva olet kumppanin suhteen?

Vierailija
13.04.2026 |

Punnitset miinukset ja plussat.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sellainen. Mun mielestä se on hyvä asia, sillä näin ei tule valittua epäsopiva kumppania. Esim. Jos mä vaikka ihastuisin työttömänä neljän lapsen yh-isään, niin sanoohan sen jo järkikin, ettei sillä miehellä ole aikaa viettää kahdenkeskistä parisuhdeaikaa ilman kummankaan lapsia eikä hänellä ole koskaan fyrkkaa tehdä yhdessä maksullisia juttuja, kun kaikki rahat menee hänen lapsiinsa.

Vierailija
2/6 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punnitsen, mutta plussia ja miinuksia on kaikissa. Kokonaan niistä miinuksista ei pääse. Tunne ratkaisee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toki jotakin järkeä pitää käyttää. En mä mitään plussia ja miinuksia ole koskaan listannut. En kyllä ole koskaan ollut kiinnostunut mistään idiooteista tai laitapuolen kulkijoista, vaan ihan tavallisista kunnollisista ihmisistä.

Vierailija
4/6 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut koskaan laskelmoiva, vaan äärimmäisen kranttu. Tästä on ollut pelkkää hyötyä. Ei ole tarvinnut parisuhdeongelmista kärsiä kun ollaan toisemme erittäin huolellisesti valittu.

Vierailija
5/6 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjellä mennään. Esim. tupakoinnista pääsee aina eroon mutta harvemmin koirasta tai tatuoinneista.

Vierailija
6/6 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstis ainakin on harrastanut ranskalaisia viivoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan