Syöttekö työpaikalla muiden eväitä?
Itse juuri vein muutaman karkin työkaverin karkkipussista, harmittaa.
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 12:39"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 12:30"]
Meidän toimistossa vain ylipainoisilla akoilla on karkkia ja sipsiä eväänä. Sitten rasvakäpälillä kähmitään työpapereita. Hyi
[/quote]
MIKÄ LIHAVIEN VIHAAJA SIELLÄ TAAS ILMOITTAUTUU, HUOLEHDI OMISTA LÄSKEISTÄSI
[/quote]
Äläs läskivalas nyt riehu siellä. Vyöry takas sipsipussilles ja läskisty taas muutama kilo lisää.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 12:46"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 12:39"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 12:30"]
Meidän toimistossa vain ylipainoisilla akoilla on karkkia ja sipsiä eväänä. Sitten rasvakäpälillä kähmitään työpapereita. Hyi
[/quote]
MIKÄ LIHAVIEN VIHAAJA SIELLÄ TAAS ILMOITTAUTUU, HUOLEHDI OMISTA LÄSKEISTÄSI
[/quote]
Äläs läskivalas nyt riehu siellä. Vyöry takas sipsipussilles ja läskisty taas muutama kilo lisää.
[/quote]
PISTÄÄ ÄRSYTTÄMÄÄN KUN AINA LIHAVIA SYRJITÄÄN. enemmän minua ärsyttää työpaikan fitness hullut jotka tuputtavat oppejansa minullekkin vaikka tuskin niitä kaipaan
Vein yhdeltä kahvimaidot, kun oli aikaisemmin syönyt minun eväät. Väitti, että ei ollut, mutta eipä ollut huomannut, että näin kun otti. Kävelin hiljaa ja keittiöön ei kuulu kovin hyvin askeleet. En sitten alkanut kiistelemään. Olin uusi talossa.
Päivittelin ihmeissäni sitten hänelle, että kukahan täällä varastelee eväitä ja jatkoin kahvimaitojen viemistä. Kunnes evääni olivat olleet tallessa kaksi viikkoa. Ei ole syönyt minun eväitä sen koommin, mutta olen nähnyt kun käy muuten toisten eväillä. Kävelen aina hiljaa.