Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syöttekö työpaikalla muiden eväitä?

Vierailija
07.05.2014 |

Itse juuri vein muutaman karkin työkaverin karkkipussista, harmittaa.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
2/23 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Mistä mä voin tietää mitä ihme sörsseleitä työkaveri on siinä ottanut mukaan evääksi? Ja onko ne miten ok kunnossa vielä. Tiedän että eri ihmisillä on eri käsityksiä siitä mitä voi vielä ihan hyvin syödä....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt menisi kenenkään leivästä haukkaamaan, karkkipussista saattaisin minäkin napata heikkona hetkenä

Vierailija
4/23 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jos ei erikseen lue että saa ottaa. Yleensä joku tuo aina ketsuppi-/sinappipurkin yhteiseen käyttöön. Samoin jos jää pitkille vapaille ja jää jotain, vaikka soppapurkki niin siihen kirjoitetaan saa ottaa.

Vierailija
5/23 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä nappaan toisten toimistoista salaa karkkeja ja jos kahvihuoneen pöydälle on jäänyt dominokeksejä niin ovat vapaata riistaa

Vierailija
6/23 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ota mutta olen kokeillut jättää karkkipussin syötiksi johonkin ottolliseen paikkaan ja kyllä se siitä päivän tai korkeintaan viikon aikana hupenee parempiin suihin

Vierailija
7/23 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin yhdessä kohteessa töissä ja keittiötä käytti vain minä ja aulan tyttö. Kummasti oli keksit kadonneet,kun esimieheni toi ne minulle kahvin kera. Kaappiin kehtasi jättää tyhjän paketin. Kerran katos tonnikala purkki ja tuorejuustolevite. Kehtasi vielä pestä sen levitepurkin ja laittaa takas kaappiin. Hitto mä räjähdin,kun toin itselleni kuivaa leipää,olettaen,et siellä on mun ikioma leivän päällinen kaapissa.

Vierailija
8/23 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltasiivoojana on kivaa kun saa pöllästä toisten namit :D Eräästäkin konttorista lähti pääsiäismuna jos toinenkin mukaan ;) Mutta olihan siinä lappu jossa makeaa pääsiästä toivotettiin, niin kai sitä siivoojakin saa pari ottaa :)

Myös asiakkaille tarkoitetun namit ovat usein löytäneet tien suuhuni :D

Vierailija
9/23 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kaiken minkä irti saa, joskus en edes ota omia eväitä mukaan

Vierailija
10/23 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsi vain kysymys. Onko ihan yleistä, että aikuiset ihmiset mässyttä karkkia työpäivän aikana? 

Itse olen ollut yli 20 vuotta työelämässä, enkä ole moiseen törmännyt. Vaikuttaisiko asiaan se, että omat työkaverit on miehiä (toimistotyö). Itse siis nainen.

Vierailija
11/23 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä paitsi jos tarjotaan pulla ja muuta. Syön aina henkilöstöravintolassa.

Vierailija
12/23 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin usein karkkia tarjolla joko laillisesti tai laittomasti salaa työkaverin pussista. Itsekin syön karkkeja töissä päivittäin.

Vierailija
13/23 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 10:29"]

Meillä ainakin usein karkkia tarjolla joko laillisesti tai laittomasti salaa työkaverin pussista. Itsekin syön karkkeja töissä päivittäin.

[/quote]

Oletko normaalipainoinen?

Vierailija
14/23 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 10:37"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 10:29"]

[/quote]

Oletko normaalipainoinen?

[/quote]

Olen kyllä kiitos kysymästä, bmi 19 itseasiassa.

Vierailija
15/23 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohi aiheesta mutta iltasiivoojana on kiva ottaa "bonukset" karkkeina :D Monilla yrityksillä asiakkaita varten karkkikippo josta on kiva ottaa siivotessa namia suuhun :)

Muutenkin ihmiset mutustavat keksiä vaikka kuinka ja aina jää pakettiin muutama niin ei sitä kukaan huomaa jos siivooja pari nappaa.

Pääaiäisenä oli kiva kun työntekijät toisilleen olivat suklaamunia tuoneet ja jättäneet kahvipöydälle vielä lappujen kera hyvää pääsiäistä toivottaen otin siitä sitten muutaman kun saahan siivoojallekkin hyvä mieli tulla 8D

Vierailija
16/23 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut ja tulen ottamaankin. Varsinkin noita karkkeja. Meillä joku hiljainen sääntö että tuodaan välillä karkkia mistä muut saa varastaa ja sitten vastaavasti saa muilta varastaa

Vierailija
17/23 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan jos niitä tarjotaan.

Vierailija
18/23 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina ollu sitämieltä että siivoojat ovat alinta roskasakkia. Taas se tuli todistettua,kun ei oo varaa omiin karkkeihin niin pitää jonkun muun viedä.Hyi olette oksettavia. 

Vierailija
19/23 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän toimistossa vain ylipainoisilla akoilla on karkkia ja sipsiä eväänä. Sitten rasvakäpälillä kähmitään työpapereita. Hyi

Vierailija
20/23 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 12:30"]

Meidän toimistossa vain ylipainoisilla akoilla on karkkia ja sipsiä eväänä. Sitten rasvakäpälillä kähmitään työpapereita. Hyi

[/quote]

MIKÄ LIHAVIEN VIHAAJA SIELLÄ TAAS ILMOITTAUTUU, HUOLEHDI OMISTA LÄSKEISTÄSI