Mitä sinulta on pudonnut vahingossa wc-pönttöön?
Minulta on pudonnut kännykkä ja kissanpentu. Sinne meni myös partahöylä kerran.
Kissan ja kännykän onnistuin pelastamaan. Höylä kolisi putkistoon.
Kommentit (35)
Tuhat euroa. Käsi kiltisti perään... Ja sitten pöntön huuhtelu.
Koruja ja pompuloita lähinnä. Mutta millainen tilanne sulla oli sen kissaparan kanssa? Haluan kuulla lisää. :D
Kännykkä. Kolmen päivän kuivattelun jälkeen se alkoi toimia.
Kuukuppi ja sappisaippua. On varmasti jotain muutakin, mutta ei nyt jus tule mieleen.
Hammasharja ja sellainen finninhoitopuikko, nää tuli ekana mieleen. Aika tylsiä.
Haha eikä, mullakin on pudonnut kissanpentu :D Ei muuta onneksi!
Kännykkä
Hiusharja
Meikkejä
Pötkö vanulappuja
Vessapaperirulla
+metallinen lantionpohjanlihasten harjoituskuula, jonka olin unohtanut kokonaan.......
Kondomi. Laitoin kyllä sen saman kumin päälle...
Kissanpentu vaan hyppäsi wc-pönttöön, kun kansi oli jäänyt ylös. Yritän aina muistaa laittaa kaikki kannet alas muutenki ettei sinne tipu enää vahingossa mitään. Pesin sit kissan lavuaarissa. -ap
Kampa. Hammasharja. Saippua. Passi.
Viimeinen sitäpaitsi putosi jo virtsattuun veteen (muistaakseni juna-asemalla tai lentokentällä). Kuivasin paperiin, ja käytin iloisesti vielä pari vuotta tuon jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 21:01"]Kondomi. Laitoin kyllä sen saman kumin päälle...[/quote]
eikä! :D -ap
Vaatteita olen useamman kerran heittänyt hajamielisesti pyykkikorin sijasta wc-pönttöön.
Sukkahousut. Pesin pikkupyykkiä käsin sangossa ja sukkahousut jäi vahingossa ensimmäiseen pesuveteen, minkä kaadoin pois. Sinne meni veden paineen mukana. Oli kyllä huono omatunto, kun minä olen tosi tarkka, mitä sinne laitan.
Neuletakin vyö, vetämättömään pyttyyn, onneksi vain pissaa. Sen sain pois. Inhottavaa tässä oli, että se tapahtui töissä. Pesin sitten lavuaarissa ja vähin äänin muovipussiin ja kotiin oikeaan pesuun.
Vessapaperirulla
Nuken villatakki
Hiusharja
Pinsetit
Sähkötupakka
Kännykkä ei ole vielä koskaan uinut!:D
Mun kani kerran loikkasi vessanpyttyyn pienenä :)
Muutoin oon tiputellut sinne sormuksen, lantionpohjalihaskuulan, hammasharjoja monta kertaa, lusikan, hiusharjan...
Oon aika kömpelö, tavarat vaan lennähtää mun kädestä mihin sattuu, usein myös pönttöön.
Diorin luomiväripaletti, onneksi suljettuna. Olin niin hartaasti säästänyt siihen rahaa että noukin ylös samalla sekunnilla :)