Onko totta, että seksi ei onnistu ilman liukkaria imetysaikana?
Onko jollakulla onnistunut ilman? Mies ei suostu käyttämään mitään '' apuja ''...
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 20:36"]
Sellaisia ehtoja, että vain ilman kumia ja liukkareita suostuu.
Ap
[/quote]
Jopas sulla on oikea aarre miehenä....not.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 20:41"]
Ap
[/quote]
[/quote]
Mut hyvä puoli on se, että saa pitää moisen prinssin ihan itsellään.
Mä kans mietin, että mistä se mies edes huomaa, jos laitat vähän liukkaria ennen yhdyntää?
Mun kohdalla toi oli ainakin totta. Täysimetyksellä mentiin puoleen vuoteen, hormonitoiminta ja menkat alkoivat vasta 7 kk synnytyksestä. Todellakin tarvitsi liukkaria tuona aikana, siihen ei mitkään kotityöt ja niskahieronnat auttaneet. Kuukautisten alettua kaikki oli niinkuin ennenkin eikä apuja enää tarvittu.
nimim. hiekkaa p****ssa
Kai siihen joku syy on, miksi liukkari on äitiyspakkaukseenkin päässyt. Meillä ei ollut tarvetta, syynä tosin seksin puute ensimmäiset 8kk.
Ehkä mies ajattelee, että liukkarin käyttö olisi merkki siitä, että mä en oikeasti haluakaan seksiä. Kun hänelle ilman olo on ihan ok. No, eipä koko asia vielä ole ajankohtainen... Ap
Siis mitä helvettiä, miksi ei suostu käyttämään liukkaria? Onpa erikoista. Me käytetään AINA yhdynnässä liukkaria, ihan itse laitan sitä. Enkä ole koskaan imettänytkään. Se vaan tuntuu mielestäni paremmalta liukkarilla, eikä tod ole siitä kiinni, että "en mä oikeasti haluaisi".
Kyllä saa olla ihan helvetin lapsellinen mies jos noin ajattelee.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 20:43"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 20:41"]
Ap
[/quote]
[/quote]
Mut hyvä puoli on se, että saa pitää moisen prinssin ihan itsellään.
[/quote] :-D
Toiset tarvitsevat ja toiset ei. Varmasti aika yksilöllinen juttu. Itse en ole tarvinnut ja kolme lasta synnyttänyt. Keskustele miehesi kanssa rauhallisesti asiasta ja selitä miksi tarvitaan liukuvoidetta. Toimiva seksielämä on kuitenkin niin tärkeä asia myös vauva-aikana, että kannattaa miehenkin tehdä kaikkensa sen onnistumiseksi.
Neuvolassa neuvottiin laittamaan runsaasti liukkaria synnytyksen jälkeen. Kokeiltiin miehen kanssa, mutta hänen kalunsa ei tahtonut ollenkaan pysyä sisällä eikä minusta tuntunut miltään. Sanoin tästä neuvolassa ja siellä terveyssisar kyseli osaaottavan näköisenä, että olenko kokeillut peppuseksiä. Siis pitääkö mun nyt sitten siirtyä peppuseksiin ihan oikeesti?
Mulla ainkin oli perse niin kipeä vielä kuukaudenkin kuluttua synnytyksestä, että ei tullut mieleenkään paneminen. Siis molemmat reiät. Toisessa oli peräpukamia kuin rypäleoksassa rypäleitä ja pillu oli revennyt moneen suuntaan. Siis todella kipeät paikat eikä siinä liukasteet olisi auttaneet. Onneksi mies tajusi pysyä kaluineen kaukana, muuten olisin mojauttanut päin näköä.
Mulla on onnistunut ilmankin. Kolmannen lapsen jälkeen harrastettiin seksiä jo 1,5 viikkoa imetyksestä (kumin kanssa). Mutta mua ei kuitenkaan haluttanut yhtä usein kuin ennen. Valvominen ja muu vei veronsa.
Hmmm... Eikös tämä koko kysymys ole vähän epärelevantti. Ei kai naisen tee mieli seksiä imetysaikana eli synnytyksen jälkeen on keskimäärin vuoden tauko parisuhteen seksissä. Taitaa olla aika yleistä myös se, että seksi loppuu lapsen saamiseen lopullisesti.
Ei se liukkari miestä varten olekaan, kuivat limakalvot sattuvat naiseen. Liukkarin voi laittaa emättimeen ennen yhdyntää.