Se apteekki Itäkeskuksessa Tallinnanaukiolla, tiedättekö?
Olen nyt käynyt pari kertaa siellä, kun jouduin muutenkin käymään Itäkeskuksessa. Mutta olipa ahdistavia kokemuksia. Siellä on niin hirvittävän ahdasta, että tuli melkein klaustrofobinen olo. Pelkäsin koko ajan, että tavarat putoilevat hyllyiltä, kun tuli ihmisiä vastaan ja piti jotenkin yrittää luovia siellä.
Onkohan liiketiloissa jotain minimimittoja käytäville?
Kommentit (22)
No onhan siellä paljon narkkareita, kun siinä tallinnanaukiolla on huumevieroistusyksikkö.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 18:12"]No onhan siellä paljon narkkareita, kun siinä tallinnanaukiolla on huumevieroistusyksikkö.
[/quote]
Missä Tallinnanaukiolla on huumevieroitusyksikkö? Cittarin vieressä ihan toisella puolella on.
Itäinen nuorisoasema siis. A-klinikkasäätiön.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 18:18"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 18:12"]No onhan siellä paljon narkkareita, kun siinä tallinnanaukiolla on huumevieroistusyksikkö.
[/quote]
Missä Tallinnanaukiolla on huumevieroitusyksikkö? Cittarin vieressä ihan toisella puolella on.
[/quote]
Se on siinä kulmassa olevan osuuspankin ja kyseisen apteekin välissä. Se ei näy ulospäin, sinne mennään yhdestä ovesta ja hissillä ylös.
En tykkää tosta apteekista ollenkaan.
Väitetty huumevieroitusyksikkö ei taida sijaita apteekin vieressä, koska olin itse asiakkaana tuolla myös. ;) Siellä on psykiatrian poliklinikka ja nuorten päihdepalvelut kyllä, mutta ei mitään vieroitusjuttuja tietääkseni.
minulla on ihan hyviä kokemuksia, palvelu on ollut hyvää ja eipä se ahtauskaan haittaa, kuntiedänmitä etsin. Kyseinen apteekki on apteekishopin noutopiste,joten haen sieltä joskus netistä tilaamiani tuotteita ja säästän muutaman euron, kun metrolla ja kuukausilipulla pääsee nopeasti itikseen.
Olen käynyt kyseisessä apteekissa enkä ole nähnyt siellä huumetyyppejä. Mutta muuten siellä on ankeaa ja todellakin ahdasta. Pelkästään myyjät täyttävät tilan melkoisen tehokkaasti.
Apteekit ovat kyllä hyvä bisnes. Millään muulla alalla ei ole sellaista määrää asiakaspalvelijoita. Jos he vielä palvelisivatkin ystävällisesti, niin niissä voisi käydä. Ostan nykyään lähes kaikki vitskut ja muut vastaavat netin kautta ulkomailta. Säästö on huomattavan suuri.
Saa henkensä edestä pelätä Itiksessä ja varsinkin Tallinnanaukiolla, sen verran epämääräistä porukkaa on paljon. Huumeita kaupitellaan ihan avoimesti ja alkoholikin maistuu vanhaan malliin, vaikka päihteidenkäyttö alueella kiellettiin jo muutama vuosi takaperin. Bussiterminaalin välissä on näkynyt välillä, kuinka narkkarit käyttää suonensisäisiä huumeitä. Myöskin bussiterminaalin alapuolella oleva parkkihalli on aivan kauhea, jotain tosi järkyttävää. Piikkejä maassa ja kusi ja paska haisee nenää, ettei meinaa saada henkeä.
Parkkihallissa on myös murtauduttu autoihin ja näkee usein tosi hämärää porukkaa, mitä lie aineita siellä käyttävät. Enää en autoa jätä sinne ikinä, enkä tykkää käyttää metroa. Itäkeskuksen metroasema on tosi epäviihtyisä, ahdas ja likainen. Tosi vastenmielinen paikka, kesällä temmelti rottia pitkin lattioita, voitteko uskoa!
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 06:37"]
Saa henkensä edestä pelätä Itiksessä ja varsinkin Tallinnanaukiolla, sen verran epämääräistä porukkaa on paljon. Huumeita kaupitellaan ihan avoimesti ja alkoholikin maistuu vanhaan malliin, vaikka päihteidenkäyttö alueella kiellettiin jo muutama vuosi takaperin. Bussiterminaalin välissä on näkynyt välillä, kuinka narkkarit käyttää suonensisäisiä huumeitä. Myöskin bussiterminaalin alapuolella oleva parkkihalli on aivan kauhea, jotain tosi järkyttävää. Piikkejä maassa ja kusi ja paska haisee nenää, ettei meinaa saada henkeä.
Parkkihallissa on myös murtauduttu autoihin ja näkee usein tosi hämärää porukkaa, mitä lie aineita siellä käyttävät. Enää en autoa jätä sinne ikinä, enkä tykkää käyttää metroa. Itäkeskuksen metroasema on tosi epäviihtyisä, ahdas ja likainen. Tosi vastenmielinen paikka, kesällä temmelti rottia pitkin lattioita, voitteko uskoa!
[/quote]
Sulla tais pudota yks ylimääräinen mielialalääke aamupuuroon, ei millään pahalla :)
Joudun aika usein asioimaan ko apteekissa ja kyllä siellä on narkkareita (tai siis"selkäkipupotilaita") ja umpisurkea palvelu. Harmi kun seuraavaksi lähin apteekki on Itiksen sisällä ja siellä aika kaukana.
Sielläkö apteekki? En haluais olla töissä, sitä narkkarien määrää... Huhhei.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 20:18"]
Sielläkö apteekki? En haluais olla töissä, sitä narkkarien määrää... Huhhei.
[/quote]
Joo, siinä metroaukon luona. Ihmettelen kyllä sijaintiakin, mutta sisällä on tilaa aivan minimaalisesti. Siellä kauppakeskuksessa on isompi apteekki, mutta en jaksanut lähteä sinne. ap
Mä kyllä oon käynyt kyseisessä apteekissa ihan onnistuneesti yhdistelmävaunujen ja vapaasti kävelevän uhmaikäisen kanssa.
Olen asunut Itäkeskuksen lähistöllä viisitoista vuotta, enkä ole nähnyt ensimmäistäkään narkkaria. En väitä, etteikö heitä olisi, mutta suurin osa, ylivoimaisesti suurin osa, on ihan tavallisia ihmisiä.
Onkohan se jotenkin muuttunut? Mä kävin siellä useasti, kun asuin Puotilassa, eikä mitään muistikuvaa, että se olisi ollut jotenkin ahdas.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 20:28"]
Olen asunut Itäkeskuksen lähistöllä viisitoista vuotta, enkä ole nähnyt ensimmäistäkään narkkaria. En väitä, etteikö heitä olisi, mutta suurin osa, ylivoimaisesti suurin osa, on ihan tavallisia ihmisiä.
[/quote]
Hehe, onko missään maailmassa minkään kaupungin asukkaista "ylivoimaisesti suurin osa" narkkareita? Häirikköjähän ei tarvitse olla montakaan, kun he kokoontumalla yhteen pilaavat minkä tahansa paikan. Just tuo Tallinnanaukio on aika vastenmielinen paikka. Niillä penkeillä istuksivat tyypit ovat pelottavia, mutta tietysti paikalliset ovat tottuneet ja pitävät heitäkin ihan tavallisina.
Hei! Pelko pois ja ennakkoluulot roskikseen. Ei meitä tarvitse pelätä. Tule rohkeasti ensi kerralla vetämään hihasta, niin rupatellaan. Tarjoan oluen tai vaikka kahvin berliininmunkilla! :) Onhan talsilla paljon yh-mammoja, jotka hakee paniikkihäiriö ja psyykelääkkeet lähiapteekista ja vainot iskee ihmispaljoudessa. Mutta sellaista se city-life on! :) Tekee hyvää teille nähdä vähän elämää.
Huonoin apteekki suomessa."Palvelu" epäystävällistä tiuskimista.
Huono palvelu siellä ainakin on. Henkilökunta tuntuu olevan koko ajan kireänä. Johtuisiko asiakaskunnasta? Mutta tällaisena tavallisena ihmisenä tuntuu sellainen happamuus ikävältä, kun apteekkiin joutuu kuitenkin kantamaan rahaa jonkin verran.