Kerrostalon vanhukset ei pidä autoaan piuhassa pakkasella. Miksi?
Maksavat piuhallisesta parkista mutta ainakin 2 eri vanhaa pariskuntaa lähtee silti pakkasella kylmällä autolla liikenteeseen. Voiko tähän olla joku järkisyy?
En tiedä tekevätkö tätä miten usein kun olen vasta muuttanut mutta jo useamman kerran olen sattunut samaan aikaan parkkiin todistamaan tätä.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Meillä kerrostalokyttääjä kellottaa johdon käyttöä. Jos johto on liian kauan kiinni, se soittaa isännöitsijälle. 30min-2h, riippuu lämpötilasta. sillä on taulukko minuutilleen ja puhelu lähtee, jos johto on sen mielestä minuutinkin liikaa kiinni. Itse en jaksa enää vastata isännöitsijän puheluihin, joten en käytä sähköä vaan tyhjäkäytän autoa 2min aina ennen lähtöä. Onneksi kyttääjän tuuletusikkuna on juuri autopaikkani vieressä.
Meidän talossa on hallituksen puheenjohtajan laatima sääntö, ettei johto saa olla kytkettynä kuin maksimissaan kaksi tuntia ennen liikkeellelähtöä. Tolpissa on ajastin, mutta se ei mene herra touhukkaan jakeluun. Illalla jos laitat johdon tolppaan, niin aamulla töihin lähtiessä on piuha siististi kerittynä roikkumassa auton sivupeilissä. Asiasta on sanottu isännöitsijälle, mutta vastaus on, että se ****** on sellainen touhukas poika...
Meillä kerrostalokyttääjä kellottaa johdon käyttöä. Jos johto on liian kauan kiinni, se soittaa isännöitsijälle. 30min-2h, riippuu lämpötilasta. sillä on taulukko minuutilleen ja puhelu lähtee, jos johto on sen mielestä minuutinkin liikaa kiinni. Itse en jaksa enää vastata isännöitsijän puheluihin, joten en käytä sähköä vaan tyhjäkäytän autoa 2min aina ennen lähtöä. Onneksi kyttääjän tuuletusikkuna on juuri autopaikkani vieressä.