Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tavalla itse haluaisit viettää pyöreitä vuosia?

Vierailija
06.05.2014 |

Jos ei tarvitsisi ihan minimibudjetilla mennä, saisi itse päättää ja viettää kuten haluaa. Esim. kun täytät 40/50v.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin herätä syntymäpäivänäni jostain ihanasta paikasta jonne olisin edellisenä iltana matkustanut. Mukana rakkaimmat ihmiset. :)

Vierailija
2/20 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin ja unohdettuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkoilla miehen kanssa. Tai no ei se haave ole vaan toteutuva unelma eli kaksi viikkoa ollaan ulkomailla. Täytämme samoihin aikoihin tasavuosia.

Vierailija
4/20 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen kun täytin 10 olen skipannut kaikki syntymäpäiväni. Ei vain yhtään kiinnosta juhlia vuosien vierimistä. Miten muuten olette viettäneet sitä, kun täytitte 10 000 päivää? Sehän on tavattoman tärkeä ja komea pyöreä luku!

Vierailija
5/20 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 17:07"]

Jos ei tarvitsisi ihan minimibudjetilla mennä, saisi itse päättää ja viettää kuten haluaa. Esim. kun täytät 40/50v.

[/quote]Ilman mitään juhlimista

Vierailija
6/20 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ja muksun suusta onneksi olkoon. Jos on inspistä voi leipoa juustokakkua. Ei juhlia ja äitikään ei enää änkeä kahville kun ei itse pääse liikkumaan.

Vierailija
7/20 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkoilla ehdottomasti. Rantaloma tai kaupunkiloma kunhan on vain lämmintä :)

Vierailija
8/20 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istua yksin ja hiljaisuudessa omassa olkkarissa ihanassa lukutuolissani ja korkata jonkun lempikirjailijani uuden kirjan. Juuri näin olenkin jo viettänyt 30-, 40- ja 50-vuotispäiväni ja näin aion viettää myös kohta koittavan 60-vuotispäiväni.

Vierailija
9/20 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täytän 40v. haluan olla Niagaran putouksilla perheeni kanssa. Samalla reissulla käymme sitten New Yorkissakin. Säästämisen aloitin jo, vielä aikaa 7 vuotta. :)

Vierailija
10/20 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin lähteä prätkäreissulle, joko esim. Brittein saarelle, tai sitten ihan Lappiin. Pitäisi olla sellainen reissu, että ehtisi lomailla ja ajella kunnolla vailla aikataulupaineita, ehkä kaksi viikkoa.

Lapsemme ovat 6 ja 9 sitten, kun täytän 40, joten heidänkin olisi aika helppoa lähteä mukaan pitemmille reissuille. Mutta vielä ei tietenkään voi sanoa, mahtavatko lapset tykätä moottoripyöärämatkailusta (esikoinen tykkää kyllä sivuvaunuilusta, mutta hänelläkin voi mieli muuttua vielä moneen kertaan).

Vierailija
11/20 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vietin 50 v päiviä viikon ibizalla miehen ja kahden nuorimman lapsen kanssa. Oli mukavaa.

Vierailija
12/20 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän loppukesällä 50. Vietän ne juuri kuin haluan: on parasta marja-aikaa, joten jos marjoja tulee ja keli sallii, menen marjastamaan, sillä silloin minulla on kesäloma. Kotona perheen kesken syömme siten jotain hyvää. Minun synttäripäivääni ei kovin moni tiedä, joten "pakoon" ei ole tarvetta lähteä. Lapsuudenkodissani käyn sitten varmaan edeltävänä tai seuraavana viikonloppuna kakun kanssa, isäni mieliksi. Veljeni ehkä tulee myös. Lahjat olen lähisuvulta kieltänyt, koska kotitalo tarvitsee remonttia, joten olen sanonut, että laittakaa rahat siihen. 

Vierailija
13/20 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin vapaapäivän ja nukkua niin kauan ja reauhassa kuin haluan. Sitten täytekakkua ja juustokakkua niin paljon kuin jaksaisin syödä. Ei muuta ;)

Vierailija
14/20 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vietin minimibudjetilla 50-vuotisjuhlat. Olen peruspäivärahalla. On todella paha mieli, ettei mitään matkaa tms. ollut varaa järjestää. Olen heikosti työkykyinen sairasteluni vuoksi. Olenkin ollut kallella kypärin jo monta kuukautta. Jotenkin aina unelmoin suurista 50-v juhlallisuuksista.

Kysymykseesi, mitä tekisi, jos olisi rahaa. No, joku safarimatka Afrikkaan olisi mukava (tuttuni meni sellaiselle 50-vuotispäivänään.) Toiselle tutulle mies oli ostanut cityloman New Yorkiin. Todella ihanaa varmaan. Mua olisi kiinnostanut myöskin matka Englantiin niille maille, missä kuvataan sarjoja vanhassa ympäristöössä. (Esim. sydämen asialla ja muut.) Sinne maksaisi 1200 euroa. Huh, mikä hinta, mutta olisi ollut ihana  matka.

Joo, mun juhlat siis oli 10 vierasta kotona kahvilla ja mies osti viidenkympin korvikset mulle. Meinasi ostaa vain kukat, mutta olin niin loukkaantunut, että kehtasin vaatia jonkun lahjankin muistoksi.

Vierailija
15/20 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille, jotka olette vielä reilusti alle 50-vuotiaita: Ei ne aiemmat vuosikymmenjuhlat tunnu missään. Tämä viiskymppinen sitten tuntuu oikein todella. Juhlat kannattaa järjestää ihan siksi, että se on kunnollinen siirtymäriitti. Pitää jotenkin tajuta täyttäneensä 50. Siirtymäriitit ovat olleet ihmisille kautta vuosituhansien tärkeitä. Tuota viisikymmentä moni pitää jo suurena lukuna ja sen ylittäneitä jo aika vanhoina.

30 ja 40 synttäreitä en viettänyt yhtään mitenkään. Nyt vietin viisikymppiset kyllä.

Vierailija
16/20 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset haluavat juhlistaa, toiset eivät. Itse haluaisin myös matkalle perheen ja vaikka ystävien kanssa. Paikan ei tarvitsisi olla kaukana, mutta olisi ihanaa, jos puitteet olisivat hienot ja saisi pukeutua elegantisti...

Vierailija
17/20 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 17:31"]

Mä haluaisin lähteä prätkäreissulle, joko esim. Brittein saarelle, tai sitten ihan Lappiin. Pitäisi olla sellainen reissu, että ehtisi lomailla ja ajella kunnolla vailla aikataulupaineita, ehkä kaksi viikkoa.

Lapsemme ovat 6 ja 9 sitten, kun täytän 40, joten heidänkin olisi aika helppoa lähteä mukaan pitemmille reissuille. Mutta vielä ei tietenkään voi sanoa, mahtavatko lapset tykätä moottoripyöärämatkailusta (esikoinen tykkää kyllä sivuvaunuilusta, mutta hänelläkin voi mieli muuttua vielä moneen kertaan).

[/quote]

mun lapset on 20-vuotiaita kun täytän 40.

Vierailija
18/20 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin samanlaisia haaveita näyttää ihmisillä olevan, minäkin tahtoisin juhlia reissussa läheisimpien ihmisten kanssa. Jos budjetti on pieni tallinnanristeilykin käy.

Pahin vaihtoehto olisi isot juhlat jonne tulee paljon ihmisiä tai joku sukukahvittelu.

Vierailija
19/20 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos budjettia ei olisi juurikaan tarvinnut miettiä, olisin ulkoistanut juhlat jonnekin kauniiseen paikkaan ja tilannut cateringin ja siivouksen. Mutta kyllä olisin silti halunnut tehdä sen minkä teinkin, eli kutsua ison porukan eikä vain rakkaimpiani. Olen niin huono huolehtimaan arjessa sosiaalisista suhteistani, että tarvitsin pyöreitä synttäreitä saadakseni itsestäni aikaiseksi kutsua kaikki samalla kertaa paikalle.

Vierailija
20/20 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 21:18"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 17:31"]

[/quote]

mun lapset on 20-vuotiaita kun täytän 40.

[/quote]

Na und?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi