Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Karsein pikkukylä jossa olet asunut?
06.05.2014 |
Itsellä keuruu, todella sisäänpäinkääntyneitä ihmisiä ja inhottava ilmapiiri, vieläkin puistattaa jos joudun esim autolla ajamaan ohi :/
Kommentit (1545)
Kuusamo...uskonhörhöläisiä kuhisee jokapuolella...varokaa astumasta sinne vahingossakaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tuo toisten asioiden tietäminen on niin pitkällä, että mulle on yksi juorukello väittänyt, että en ole eronnut, vaikka itse käsittääkseni olen. Juorukello oli sitä mieltä, etten ole eronnut, koska eksäni auto oli nähty vanhempieni pihassa. Kiistaton todiste.
Sitten näillä paikkakunnilla kirjoitellaan paikallislehteen ja tsempataan, että pidetään lippu korkealla ja meillä on niin hyvin asiat, että kyllä tänne moni etelästä mielellään etätöihin muuttaa. Vaikkei kunnassa ole edes pidetty minimipalveluita yllä käyttämällä niitä! Ravintolassa käyminen kun on synti, niin eihän mikään karvakäsipizzeriakaan siellä menesty. Luullaan kuitenkin, että rasittuneet espoolaiset mielellään muuttaisivat juorupesään, jossa järkkäillään etuja vain omille vanhoille kavereille ja ylipäätään arvostetaan julkisesti vain miehiä ja heidän saavutuksiaan.