Karsein pikkukylä jossa olet asunut?
Itsellä keuruu, todella sisäänpäinkääntyneitä ihmisiä ja inhottava ilmapiiri, vieläkin puistattaa jos joudun esim autolla ajamaan ohi :/
Kommentit (1506)
Kiinnostaisi tietää mitä syitä teillä on ollut muuttaa näihin perähikiän kyliin, ellette nyt ole niiltä kulmilta kotoisin? Usein ihmiset muuttavat koulujen ja töiden perässä, mutta niitä ei kylillä juurikaan ole tarjolla. Ihan uteliaisuuttani kysyn.
Suolahti -nykyisin Äänekoski. Myös Äänekoski oli aikanaan tehtaan hajuineen aika karsea, mutta ei niin karsea kuin Suolahti.
Aika kyllä kultaa muistoja, että ei sen puoleen.
Vierailija kirjoitti:
Helsinki, Ullanlinna (lapsuus ja nuoruus) oli kiva mutta kokonaisuutena Helsinki on hirveä, tunkkainen. Olen taas täällä tyäasioissa, eikä mikään näy muuttuneen.
Palaan ilomielin Tukholmaan.
Ullanlinna on kaupungin osa, ei pikkukylä. Mutta mitäpä voit odottaa helsinkiläiseltä 🙈
Vierailija kirjoitti:
Kuusankoski
Kuusankoski on niin järkky, että minäkin huomasin sen, kun kävin siellä kerran pikavisiitillä - ja minä olen sentään kotoisin Porista.
Yleensä pikkukylien karseuksia ei pikaisilla käynneillä ehdi noteerata, mutta tämä oli poikkeus.
En yhdessäkään pienessä, mutta kaikki isot ovat olleet kamalia kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Raahe. Todella pienet sosiaaliset piirit ja tylsä paikka. Porukka hehkuttaa vanhoja homeisia puutaloja uskoen ilmeisesti ihan tosissaan, että sinne vielä turistivirta saadaan. Paikan parhaat puolet ovat ne, että sieltä pääsee pois, ja Ouluun ei ole pitkä matka.
Hyi stana kävin vuosikausia sitten Raahessa töissä. Umpiraahelainen pomoni oli järkky kyykyttäjä ja paskanjauhaja. Hänen mieluisin puheenaiheensa oli puhua hienoja asioita itsestään ja huonoja työntekijöistään ja asiakkaistaan. Sain vielä laittomat potkut kiitoksena ilman ylityölisiä tekemistäni uhrauksista.
Onneksi löysin inhimillisen työn Oulusta. Yliopistokaupungissa on ihan eri meininki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuusankoski
Kuusankoski on niin järkky, että minäkin huomasin sen, kun kävin siellä kerran pikavisiitillä - ja minä olen sentään kotoisin Porista.
Yleensä pikkukylien karseuksia ei pikaisilla käynneillä ehdi noteerata, mutta tämä oli poikkeus.
Katso tätä ihanaa maisemaa 💀
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f5/A_view_over_Kuusank…
Vierailija kirjoitti:
Lohja ja etenkin Sammatti. Huoh..
Mun nuoruusvuosina Sammattia kutsuttiin sademetsäksi.
Imatra. Kiva että Alvar Aalto säilytti vanhat asuinkeskukset, mutta ei tuo kyllä toimi kun populaa on yli puolet visioidusta vähemmän. Vuoksi on kyllä ihana.
Nurmes. Yleensä järvimaisema on kaunis, Nurmeksessa se on ruma ja ankea. Paikka on pystyynkuollut eikä siellä ole mitään tekemistä saatikka ihmiset ovat karseita.
Valkeala. Naiset kulkevat liian pienissä tuulitakeissaan trikoiset kondomipipot liian tiukalla. Kaikki lapset ovat huonosti käyttäytyviä, älyllisesti lahjattomia koulukiusaajia. Vieri viereen rakennetut omakotitalot ovat ainoa tapa asua. Ruma paikka.
Loimaa. Ankea keskusta keskellä savista peltoa. Piirit ovat äärettömän pienet ja ne huomaa, kun yrittää tutustua ihmisiin. Ei olla positiivisesti uteliaita. Negatiivinen ja kyräilevä ilmapiiri. Ohi voi ajaa, mutta asumaan ei enää ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuusankoski
Milloin kävit?
Särkisalo. Ahdasmielisiä ja pahansuopia ihmisiä.