Karsein pikkukylä jossa olet asunut?
Itsellä keuruu, todella sisäänpäinkääntyneitä ihmisiä ja inhottava ilmapiiri, vieläkin puistattaa jos joudun esim autolla ajamaan ohi :/
Kommentit (1506)
Vierailija kirjoitti:
Helsinki, Ullanlinna (lapsuus ja nuoruus) oli kiva mutta kokonaisuutena Helsinki on hirveä, tunkkainen. Olen taas täällä tyäasioissa, eikä mikään näy muuttuneen.
Palaan ilomielin Tukholmaan.
Että tukholmalainen huutelee Helsingin olevan pikkukylä... :D Ymmärtäisin, jos asuisit jossain suurkaupungissa, mut hei...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuopiohan se on :(
Just! Mikään ihmisluonne ei ole niin korkkiruuvin kiero kuin aito syntyperäinen savolainen. Vaikeaa toimittaa mitään asiaa asiallisesti, kun savolaisella on aina sen nuama viärällään, naaru nuamallaan vahingonilosta etenkiin.
Ihmettelen miksi puhutaan että savolaiset ovat muka puheliaita, ovat kai keksineet sen itse? Aina hiljaa kyräillään toisia...!
Oulainen ja Oulunsalo karmeimmat joissa olen asunut. 🤮
Vierailija kirjoitti:
Pikkukylät on parhaita kun saa olla rauhassa eikä niissä ole ulkomaalaisia tai rikollisia. Painukaa vain kaikki kaupunkeihin m utiaisten rapetettaviksi.
No jotkuthan ovat täällä maininneet Tampereen ja Kuopion pikkukyliksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsinki, Ullanlinna (lapsuus ja nuoruus) oli kiva mutta kokonaisuutena Helsinki on hirveä, tunkkainen. Olen taas täällä tyäasioissa, eikä mikään näy muuttuneen.
Palaan ilomielin Tukholmaan.Että tukholmalainen huutelee Helsingin olevan pikkukylä... :D Ymmärtäisin, jos asuisit jossain suurkaupungissa, mut hei...
Tukholma on todellakin pikkukylä esim. Pariisiin verrattuna.
T. Elämästään kuusi vuotta Tukholmassa asunut
Espoon Järvenperä oli tylsä nukkumalähiö. Hyvinkään Paavola on ihan hyperankea lähiö. Ruotsissa Solnan Huvudsta on samaa sarjaa. Tuossa nuo pahimmat.
Reila/Kukola, Eura/Kauttua.
Ovat niin pieniä, että on pakko yhdistää, esim. Kukola sijaitsee Reilan kylässä, asukasluku
1 563. Ihan hirveä paikka.
Eura tuntuu olevan hirveän levoton, kaupungeissa taas on saanut asua ihan rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palaan ilomielin Tukholmaan.Että tukholmalainen huutelee Helsingin olevan pikkukylä... :D Ymmärtäisin, jos asuisit jossain suurkaupungissa, mut hei...
Asukasluku Tukholma 972 647, Helsinki 631 695.
Pinta-ala T 188 km², H 213,8.
Paattinen, ei nyt millään pahalla paattislaisia kohtaan, mutta oli siellä teininä melko ankeaa (varmasti edelleenkin), vaikka keskustaan vain puolen tunnin matka onkin.
Kyttääminen ja juoruilu, kaikki tietää sut ja itse et tiedä ketään.
Ehkä olin jonkinlainen ilmestys omaperäisen tyylini kanssa, mutta silti!
Täysin turha ketju. Kai jokainen järkevä tajuaa tuon.
Joillekin mikään ei ole hyvä tai kelvollinen.
Rakastan kaikkia Suomen pikkukyliä, koska siellä meno on aitoa.
Varkaus.Siellä savolaisten keskellä!
Sälinkää, ilkeitä Rumia juoruämmiä
Hollola. Täynnä ihmis-perseitä.