Karsein pikkukylä jossa olet asunut?
Itsellä keuruu, todella sisäänpäinkääntyneitä ihmisiä ja inhottava ilmapiiri, vieläkin puistattaa jos joudun esim autolla ajamaan ohi :/
Kommentit (1511)
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 16:24"]Orivesi. Ei enää ikinä.
[/quote]
Ei todellakaan enää ikinä. Todella sisäsiittoinen mesta
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 07:27"]Lieksa! Kamalan rasistinen kaupunki, joka on täynnä sisäsiittoista porukkaa, jotka halveksuu kaikkea. Katkeroitunut pikkukylä jo ammoisista ajoista asti. Perussuomalaisten tyyssija, jossa kotiseudulla matkaileva helsinkiläinenkin saattaa joutua pahoinpidellyksi.
[/quote]
Oi Lieksa :) toiselta nimeltään pikku-Somalia..
Oulunsalo, ehdottomasti paskin paikka.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 10:26"][quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 09:49"]Iisalmi
[/quote]
Kyllä. Kaikki tuntee toisensa ja juoruakat laulaa. Kuollut pikkukaupunki, kävin siellä jokunen aika sitten enkä nähnyt yhtään alle 60 vuotiasta. Toinen kauhukylä on Iisalmesta pohjoiseen: Vieremä. Sanat eivät riitä kuvaamaan.
[/quote]
Ei ole kuollut :) eikä kaikki tunne toisiaan :Dd kuulostat itse sellaiselta "juoruakalta" :))
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 19:11"]
Jokela.
[/quote]
Aivan samaa mieltä! Muutettiin sinne pakon edestä, ja halusin vain koko ajan pois.. Kaunis paikka joo, mutta ihmiset sisäänpäinkääntyneitä ja kaikki tunsivat toisensa.. Asuttiin juuri kouluammuntojen aikaan siellä, ja siitäkös se pienen kylän kuppi meni lopullisesti nurin (Olihan se monelle shokki, ja joidenkin lapset siel yms, mutta tuntui että ulkopaikkakunnalta muuttaneita ruvettiin vielä enemmän mulkoilemaan vaikka Auvinen oli paikallisia..
Onneksi päästy pois sieltä jo kauan sitten..
Heinola. Terkkuja vaan Anskulle!
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 11:31"]Kärkölä. Se jo puhunee puolestaan, että olen vasta kolmas joka sen mainitsee, ja tässä keskustelussa on kuitenkin jo lähes 700 viestiä.
Kerrotaan nyt silti, että kun siellä nykyään (harvoin) käy, jaksaa ihmetellä, miten ihmiset voi asua siellä. Siellä kun ei ole MITÄÄN. Kaikki on töissä Koskisella, palvelut rajoittuvat kärjistetysti ruokakauppoihin ja baareihin, lukiokin ollaan lopettamassa kun ei riitä opiskelijoita, uimahalli on kesät kiinni... Silloin kun itse asuin siellä, koko kylässä asui yksi tummaihoinen, ja tuntemattomia kävijöitä tuijoteltiin ja ihmeteltiin. Sisäsiittoinen mesta, teinit sikiävät keskenään ja joka kolmas vuosi joku hyppää junan alle (juna-asema sentään löytyy). Bussit rajoittuvat koulubusseihin ja kai sieltä joskus harvoin joku yksi bussi Lahteen kulkee. Siellä asuin koko lapsuuteni, en muuttaisi takaisin mistään hinnasta.
[/quote]
Oho, siellähän on jo kansainvälinen meininki jos on jo yksi tummaihoinen. Minun nuoruudessani moista ihmettä ei tällä paikkakunnalla vielä ollut. No, onneksi ei tarvitse nykyään edes vilkaista tämän kylän suuntaan.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 19:22"]
Kalajoki. Todella ankea keskusta ja surkeat palvelut. Pieni sisäsiittoinen jengi, joka koostuu paikallisen paska jääkiekkojoukkueen tyypeistä ja matkailualan leuhkoista ihmisistä pyörii kylän ainoassa yökerhossa maailmanomistajien elkein.
[/quote]
Höpöhöpö, mutta ne jotka on sinne asumaan jääneet ovat suurilta osin sellaista porukkaa, jotka eivät missään muualla olisi mitään muuta kuin tavan tallaajia.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 12:17"]
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 11:31"]Kärkölä. Se jo puhunee puolestaan, että olen vasta kolmas joka sen mainitsee, ja tässä keskustelussa on kuitenkin jo lähes 700 viestiä. Kerrotaan nyt silti, että kun siellä nykyään (harvoin) käy, jaksaa ihmetellä, miten ihmiset voi asua siellä. Siellä kun ei ole MITÄÄN. Kaikki on töissä Koskisella, palvelut rajoittuvat kärjistetysti ruokakauppoihin ja baareihin, lukiokin ollaan lopettamassa kun ei riitä opiskelijoita, uimahalli on kesät kiinni... Silloin kun itse asuin siellä, koko kylässä asui yksi tummaihoinen, ja tuntemattomia kävijöitä tuijoteltiin ja ihmeteltiin. Sisäsiittoinen mesta, teinit sikiävät keskenään ja joka kolmas vuosi joku hyppää junan alle (juna-asema sentään löytyy). Bussit rajoittuvat koulubusseihin ja kai sieltä joskus harvoin joku yksi bussi Lahteen kulkee. Siellä asuin koko lapsuuteni, en muuttaisi takaisin mistään hinnasta. [/quote] Oho, siellähän on jo kansainvälinen meininki jos on jo yksi tummaihoinen. Minun nuoruudessani moista ihmettä ei tällä paikkakunnalla vielä ollut. No, onneksi ei tarvitse nykyään edes vilkaista tämän kylän suuntaan.
[/quote]
Hän oli adoptoitu ja luulenpa että on jo muuttanut pois eikä ole toista tullut tilalle. :D
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 21:59"]
Kalajoki ei ole pikkukylä, mutta siellä on monta sellaista.
[/quote]
No kyllä se kuule on aika pikkukylä, jos rehellisiä ollaan.
T. entinen kalajokinen
Joensuu!! BMW on ainoa automerkki, jonka sikäläiset teinit tietävät. Myyssä istutaan ja juorutaan ja nauretaan ja katsotaan kaikkia kieroon.. Baareissa erehdyt tilaamaan vääränlaisen juoman niin saat turpaan heti. Tatuoidut ihkudaateinitytöt hakkaa baareissa toisiaan ja menevät kyttäboksilla putkaan..
Kaduilla et voi naisena kävellä rauhassa, koska heti on tummaihoiset huutelemassa perään tai jopa lähtevät seuraamaan (kokemusta on)..
Teinit tekevät lapsia yksin (miehille ei kerrota, koska on niin siistii olla yh) koska "kyllä tuo naapurin Jennikin teki ja pääsee silti ryyppäämään ja ostelee freddy-pyllyhousuja!!"
Ask.fm:ssä haukutaan kaikki parhaimmatkin kaverit pystyyn, kun ei sitä päin naamaa uskalleta tehdä ja sitten on teinisota käynnissä..
Kaikkea en nyt malta kirjoittaa, mutta sanonpa vain, että joensuu on teinien(tähtitatuoinnit tisseissä, duckface, Madonna huulessa ja luonnottomat hiustenpidennykset) luvattu maa!
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 12:11"][quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 10:26"][quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 09:49"]Iisalmi
[/quote]
Kyllä. Kaikki tuntee toisensa ja juoruakat laulaa. Kuollut pikkukaupunki, kävin siellä jokunen aika sitten enkä nähnyt yhtään alle 60 vuotiasta. Toinen kauhukylä on Iisalmesta pohjoiseen: Vieremä. Sanat eivät riitä kuvaamaan.
[/quote]
Ei ole kuollut :) eikä kaikki tunne toisiaan :Dd kuulostat itse sellaiselta "juoruakalta" :))
[/quote]
En todellakaan ole juoruakka. Haluan pitää omat asiani ominani eikä minua tosiaankaan kiinnosta minkään iisalmijuntin asiat. Onneksi muutin pois.
Lappeenranta, en koskaan sopeutunut sinne.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 11:01"]
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 09:15"]
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 09:11"]Mitä olette tehneet että olette juorujen kohteeksi joutuneet? Eiköhän ne huonot kokemukset ole aina kaksipuoleisia :) [/quote] Asioinut kaupassa, käynyt koulua, lainannut kirjoja kirjastosta, kutsunut vieraspaikkakuntalaisia kylään... tiedän, juorut on aina ihan itse aiheutettuja. Eihän ne voi millään johtua esim. tylsyydestä kärsivien korppikotkarouvien juorunälästä.
[/quote]
Äitini on yksi näitä juoruilijoita.
Aiheita hän löytää ihan joka paikasta. Hän saattaa alkaa levittämään juorua vaikka näkemänsä unen perusteella. "Minä kun näin siitäjasiitä niin outoa unta. Mitähän se oikein puuhailee." Sitten mietitään mitä tämä kohde mahdollisesti voisi puuhailla, ja aletaan puhumaan asiasta täytenä totuutena (kun se siinä unessakin kerta niin teki ja sanoi).
Hauskinta tässä on se, että äitini on puhelias ihminen, jolla on hyvin aktiivinen sosiaalinen elämä. Kehittämänsä juorut siis leviävät todella nopeasti. Eipä siinä auta vaikka juorun kohde tekisi kaiken aina 'oikein' eikä antaisi pienintäkään aihetta juoruilulle.
[/quote]
Exactly.
Kun ne juorut lähtevät usein täydellisen totuuspohjatta liikkeelle, ja nimenomaan sosiaalisesti aktiivisten toimesta. Ei siihen mitään ydinfysiikkaa tai ehdotonta erikoisuutta tarvita juorujen kohteelta. Tätä on tietenkin asiaa kokemattoman vaikea ehkä käsittää.
Alavus, Ahdasmielisten käpykylä!
Mikkeli. tuliterässä kauppakeskuksessa liikkeet toisensa jälkeen lopettavat, penkit täynnä teinejä & pultsareita. paskalaitos haisee, ihmiset kyttäävät naama nurinpäin.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 12:31"]
Lappeenranta, en koskaan sopeutunut sinne.
[/quote]
Nyt kysyttiin pikkukyliä.
Ei keskikokoisia suomalaiskaupunkeja.
Vuosaari.