Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkkyä! Löysin Instagramissa kokonaisen perheen pitkiä nuoria naisia!

Vierailija
14.12.2020 |

Satuin löytämään Instagramissa jonkun ilmeisesti amerikkalaisen nuoren naisen profiilin. Hänellä oli todella paljon seuraajia, joten päätin googlata sitten hänen nimellään. Kyseessä olikin joku missi/malli ja samassa yhteydessä oli hänen pituutensakin. 180 cm. No, eihän tuo sinällään vielä naiselle mikään järkky pituus ole, mutta asiasta tekee entistäkin järkyttävämmän se, että hänellä oli IG:ssään monia kuvia useiden siskojensa kanssa ja ne kaikki olivat ainakin tuon 180 cm elleivät enemmänkin! 😱

Siis miten ihmeessä voi olla mahdollista, että samassa perheessä on useita noin pitkiä siskoksia? Miten ihmeessä 180 cm voi jossain perheessä olla naiselle normaali pituus? Yrittäkää ymmärtää, että olen ollut asiasta niin järkyttynyt, että minua ottaa sydämestä ja henkeä ahdistaa! Järkkyä! 😱

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa ihanalta!

T: Pitkien naisten fani.

Vierailija
2/21 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin järkyttää, että ne ovat amerikassa. Suomessa on vaan jotain napaan asti ulottuvia pygmejä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin järkyttää, että ne ovat amerikassa. Suomessa on vaan jotain napaan asti ulottuvia pygmejä

Mph, on vain hienoa että nainen voi ottaa seisaaltaan suihin.

Vierailija
4/21 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisten naisten keskipituus on selvästi enemmän kuin amerikkalaisten naisten.

Vierailija
5/21 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, luulin jo et puhuit mun ruotsalaisserkuista.

Pitkiä urheilullisia blondeja kaikki neljä, älykkäitäkin vielä.

Vierailija
6/21 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia, että siskokset ovat samanpituisia.

Ap:llä taitaa olla ongelmallinen suhde omaan pituuteensa.

Vierailija
7/21 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on tappi, ap on tappi, ap on tappi.

Vierailija
8/21 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lonkkavikoja, kuolevat katukuvasta jo ennen 50 ikävuotta.

Vierailija
9/21 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan taida olla normaalia, että samaan perheeseen tulee useita 180 cm tai jopa yli olevia naisia!

Eikä minulla ole ongelmallista suhdetta omaan pituuteeni, mutta olen huolissani siitä, kun on selvästi yleistynyt se, että naiset ovat yli 180-senttisiä ja jopa lähes monien miesten pituisia.

Vierailija
10/21 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan taida olla normaalia, että samaan perheeseen tulee useita 180 cm tai jopa yli olevia naisia!

Eikä minulla ole ongelmallista suhdetta omaan pituuteeni, mutta olen huolissani siitä, kun on selvästi yleistynyt se, että naiset ovat yli 180-senttisiä ja jopa lähes monien miesten pituisia.

Huolissasi? Siitä, että naiset ovat mallien mittaisia?

Vierailija
11/21 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä heillä on hollantilaiset sukujuuret.

Vierailija
12/21 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käypä Tallinnassa, kun sinne taas pääsee. 185-senttiset naiset kulkevat korkosaappaissa.

Vierailija
13/21 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin tänään kaupassa arviolta 130-135-senttisen, ehkä eteläamerikkalaisen naisen. Ei ollut kää piö, vain lyhyt. Pitkät, upeat hiukset ja tosi söötti peppu. Ai että olis kiva panna sellaista! Eipä silti, saattoihan se maskinsa alla olla rumakin. Mutta kyllä voisin pari sellaista tilata netistä itselleni.

Vierailija
14/21 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no isä  ja äiti on molemmat tosi pitkiä, esim. isä 200 cm ja äiti 180 cm, joku malli. Brooke Shieldsin isä oli jotain 210 cm joten Brooke tuli pitkäksi,

Vierailija
15/21 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin tänään kaupassa arviolta 130-135-senttisen, ehkä eteläamerikkalaisen naisen. Ei ollut kää piö, vain lyhyt. Pitkät, upeat hiukset ja tosi söötti peppu. Ai että olis kiva panna sellaista! Eipä silti, saattoihan se maskinsa alla olla rumakin. Mutta kyllä voisin pari sellaista tilata netistä itselleni.

pari niitä pitää vähintään tilatakin. voi laittaa vaikka toisen toisen harteille. onneksi normaalipituisia (180cm) riittää 1kpl

Vierailija
16/21 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump on yli 190 ja Melania jotai 180. Poika 200 ja kasvaa vielä.

Vierailija
17/21 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sulla taitaa syvimmillään olla sama maku kuin katolisilla papeilla

Vierailija
18/21 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se just oo normaalia, että koko perhe on pitkiä? Sehän se olis outoa, jos yks on 2m ja sisko 140cm?

Vierailija
19/21 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trump on yli 190 ja Melania jotai 180. Poika 200 ja kasvaa vielä.

Sauli Niinistö on jo 256cm ja tavoitepituus on 334cm.

Vierailija
20/21 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan geeneillä mitään osallisuutta tässä asiassa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan