Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kommentoit "mukana" facen "kilpailuihin"?

Vierailija
14.12.2020 |

No joo varmaan kukaan joka tätä harrastaa ei ymmärrä tekevänsä tätä. Ihmettelen vaan että eikö jotkut keskity yhtään siihen mitä tekee? Yritysten normipostauksissakin ollaan aina "mukana" ja joku nyyhkytarina miksi pitäisi voittaa se tuote mikä kuvassa on. Kun kyseessä on siis mainos.

Tai kun kilpailu on jossain eri sivulla niin mukanat ja nyyhkyt on silti siinä kommentissa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan otsikon kysymykseen: jos pitää kommentoida jotain että olisi mukana kilpailussa, niin silloin yleensä kommentoin ”mukana”. Ja joskus olen voittanutkin. Asia erikseen on sitten nuo jotka kommentoi ihan mihin tahansa olevansa mukana...

Vierailija
2/9 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan otsikon kysymykseen: jos pitää kommentoida jotain että olisi mukana kilpailussa, niin silloin yleensä kommentoin ”mukana”. Ja joskus olen voittanutkin. Asia erikseen on sitten nuo jotka kommentoi ihan mihin tahansa olevansa mukana...

Niin ja tuohan nyt on ihan järkevää mutta miten nuo firmojen normipostauksetkin on täynnä mukanaa? Eikö ihmiset jaksa niitä paria lausetta lukea. Tulee aina myötähäpeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin osa niistä jutuista on huijauksia,kannattaa lukea "verkon vaarat" sivuja

Vierailija
4/9 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen näistä arvonnoista usein ennenkin voittanut, joten siksi. Miksi ei?

Vierailija
5/9 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisivatkin vain tuon "mukana" eivätkä niitä pitkiä sepustuksia ja jaaritteluja siitä miksi pitäisi voittaa. Mutta joo, olen kans ihmetellyt tuota ettei edes lueta postausta vaan ollaan kaikessa mukana ja usein vielä ihan väärällä sivulla/ryhmässä eikä varsinaisen kilpailupostauksen alla.

Vierailija
6/9 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naureskellut samaa. Joku kaveri jakaa arvontajulkaisun tai vaikka kuinka postauksessa lukisi, että osallistuminen alkuperäisessä julkaisussa, niin eikun siihen alle mukana-kommentti vain lätkäistään. No onpahan itsellä ainakin sitten paremmat voitonmahdollisuudet siellä oikeassa arvonnassa.

Vierailija
7/9 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein sinne mukanoiden väliin on joku ystävällinen jo ehtinyt huomauttaa mukanaolijoille ja nyyhkyttelijöille, että kilpailu on linkin takana tai että mainoksessa ei edes ole mitään kilpailua.  Silti, sadoittain mukanaata ja "ei mulle mutta ystävän isomummolle". Söpöähän se on, turhaan vaan manaavat sitten epäonneaan. 

Vierailija
8/9 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Osallistu kilpailuun tykkäämällä kuvasta-

Ja kuvan alla tuhansia "mukana" ja "lahjaksi menee" -kommenttia... Vaikeaa on.

Vierailija
9/9 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen näistä arvonnoista usein ennenkin voittanut, joten siksi. Miksi ei?

Argh. Mukana-tyyppi löytyi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi