Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

18-vuotias tyttö aikoo muuttaa miehen perässä ulkomaille.

Vierailija
06.05.2014 |

Hän on seurustellut vuoden brasilialaisen maahanmuuttajan kanssa ja nyt aikoo lähteä miehen mukana tämän kotimaahan.

Miten suhtautuisit?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielteisesti. Valitan. Mutta täysi-ikäinenhän hän on. Toivottavasti ei enää lukiossa?

Vierailija
2/9 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brasilia on erittäin väkivaltainen maa, etenkin vaalealle naiselle. En päästäisi missään tapauksessa, hyvä jos uskalletaan enää edes itse sinne mennä! Tuttavaperhe lomaili siellä pari vuotta sitten ja heidän 14-vuotias yritettiin raiskata kun kävi ratsastustallilla tunnilla eli oli erossa perheestä vain hetken ajan tallissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumaan vai käymään? Asuuko kotona, elätätkö? Onko koulut kesken? Maksatko hänen koulunkäymistään?

Käymään päästäisin, olis upea kokemus. Asumaan -no ei vois kieltääkään kun on täysi-ikäinen, mutta tekisin selväksi etten kustanna mitään tuosta. (Ja sanoisin, että ovet kotiin on aina auki jos nyt siipeen saisinkin). Välivuosi ois ihan hyvä idea, sitä tukisin jos pystyisin.

Vierailija
4/9 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päässyt kullin makuun ja meinaa nyt lähteä brasseihin kokemaan väkivaltaa, anna mennä vaan. Selvästi äitinsä tyttö.

Vierailija
5/9 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 11:56"]

Brasilia on erittäin väkivaltainen maa, etenkin vaalealle naiselle. En päästäisi missään tapauksessa, hyvä jos uskalletaan enää edes itse sinne mennä! Tuttavaperhe lomaili siellä pari vuotta sitten ja heidän 14-vuotias yritettiin raiskata kun kävi ratsastustallilla tunnilla eli oli erossa perheestä vain hetken ajan tallissa.

[/quote]Täysi-ikäinen päättää lain mukaan itse. 18-vuotiasta ei voi estää.

Vierailija
6/9 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 12:07"]

Täysi-ikäinen päättää lain mukaan itse. 18-vuotiasta ei voi estää.

[/quote]

Saahan sitä olla järki päässä ja miettiä syy-seuraussuhteita vaikka onkin "jo" 18-vuotias. Tai toivoa että äiti opettanut ettei miehen takia kannata muuttaa koko elämäänsä. Etenkään noin nuorena.

Siellä voi tulla vähän yksinäistä ja ulkopuolisen oloista kun muut puhuu portugalia.

Vierailija
7/9 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies dumppaa hänet kadulle, ja hän ei osaa kieltä, niin miten meinaa tulla kotiin? jos joku ryöstää vielä paluulippurahat?

Vierailija
8/9 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh! Colombia ja Venezuelakin turvallisempia paikkoja vaalealle naiselle tänä päivänä, kuin Brasilian kaupungit.

Vierailija
9/9 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kyseessä on täysi-ikäinen nuori nainen, jolla on täysi oikeus päättää itse tekemisistään. Voi olla, että tulee maitojunalla takaisin kotiin, mutta on hyvä oppia oman kantapään kautta, ettei elämä ole pelkkää silkkiä ja samettia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi