Mies kysyi minulta pitäisikö hänen muistaa lapsensa äitiä myös joululahjalla
Ja veisi tälle kovehtirasian kiitoksena lapsensa hyvästä huolenpidosta?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aikuisille ei osteta lahjoja
Suklaarasia on "vieminen" vierailulle, ei lahja.
riippuu tulotasosta. olen saanut monilta ihmisiltä lahjaksi pandan 3e konvehtirasian
Enpä ole ennen törmännyt tuollaiseen erotteluun "lahjan" ja "viemisen" tai "muistamisen" välillä. Olen aina ollut siinä uskossa, että mikä tahansa vastikkeetta toiselle annettu on lahja.
Musta toi kuulostaa hyvältä idealta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksu mies. Mieti, kuinka toivoisit itseäsi kohdeltavan, kun joskus olet samassa asemassa, ex-vaimo.
Olen aina kuvitellut että fiksu mies ei tarvitse kaikkiin asioihin ohjeistusta, vaan osaa päättää itsekin ostaako jollekin lahjan vai jättääkö ostamatta.
Halusi kysyä mielipidettäsi siksi, kun pelkäsi, että saatkin kauheat raivokohtaukset, jos ilman sinun lupaasi vie ja pilaat koko joulun
Ei silti kuulosta kovin fiksulta mieheltä jos jatkaa sudetta raivokohtauksia saavan naisen kanssa.
kaikki naiset saavat pms kohtauksia
Epäilen, ja miten ne pakottavat raivoamaan miehelle joka tekee itsenäisen päätöksen lahjan ostamisesta.
Minä annan lasten isälle joka joulu jonkun pienen joululahjan vaikka kohtelikin minua aikoinaan huonosti, menneet on menneitä. Lasten takia ollaan yhteydessä toisiimme joka tapauksessa jollain tavalla lopun ikämme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korkeintaan voisin exältä ottaa vastaan lapsen valokuvan tai lapsen tekemän piirustuksen. Kaikki muu menisi roskiin. Karkin voisin syöttää lapsille, itse en koskisi.
Todella lapsellista, jotain suklaarasioita saa töistä ja keltä vaan tuomisena, siinä on lähinnä ajatus että jotain tuo, ennen tuotiin kahvipaketti, miksi niitä suklaita ei voisi syödä? Kuitenkin saman ihmisen kanssa olet harrastanut seksiä vuosikaudet, väittänyt ehkä rakastavasikin häntä ja tehnyt yhteiset lapset.
Se, miten ex käyttäytyi ennen eroa, eron aikana ja eron jälkeen on muuttanut käsitykseni hänestä täysin. Elin kulisseissa, joiden takana hän eli jotain ihan muuta elämää. Kun ne kulissit kaatuivat ja totuus kävi ilmi, niin sitä raivoa hänen osaltaan saan kärsiä yhä. Enntidellakaan ota mitään vastaan sellaiselta ihmiseltä.
Ja turha lahjoa minua nyt, koska piti lähtiessään huolen, että vei kaikki minulle ostamansa lahjat ja hänen suvultaan saamani lahjat. Samalla, kun piti itsellään minun ja minun sukuni hänelle ostamat lahjat eikä koskaan palauttanut.
Vierailija kirjoitti:
Korkeintaan voisin exältä ottaa vastaan lapsen valokuvan tai lapsen tekemän piirustuksen. Kaikki muu menisi roskiin. Karkin voisin syöttää lapsille, itse en koskisi.
En ole katkera mutta kuitenkin...
lapsi varmaan pitäisi siitä, että isä muistaa hänen äitiään. Yksi parhaista asioista, mistä mitä vanhemmat voivat lapselle antaa on sopuisat välit vanhempien kanssa, vaikka olisivatkin eronneita.
Jos exäni toisi mulle suklaarasian, niin tiedän satavarmaksi että kyseessä on muutakin ja yleensä näissä jutuissa 99% onkin. Kyllä mä ihmettelisin jos mieheni veisi exälleen joululahjan kun heidän erosta on kulunut 13 vuotta
Mä en ole yhdenkään exäni kanssa mitenkään huonoissa väleissä, mut että kiikuttaisin jonkun lahjan jollekin niistä niin olishan se nyt hemmetin noloa. Mitäköhän exän uusi vaimokin siitä ajattelis 😂😂
Vaimoni exä toi viime jouluna vähän yllättäen suklaalevyn vaimolleni ja toivotti ison halauksen kera hyvää joulua. No vaimoni häkellyksestä toivuttuaan purskahti nauramaan. Syötiin levy yhdessä viinilasillisten kera. Ei menny exän ajatus ihan maaliin.
Vierailija kirjoitti:
lapsi varmaan pitäisi siitä, että isä muistaa hänen äitiään. Yksi parhaista asioista, mistä mitä vanhemmat voivat lapselle antaa on sopuisat välit vanhempien kanssa, vaikka olisivatkin eronneita.
Juuri näin!
Ei silti kuulosta kovin fiksulta mieheltä jos jatkaa sudetta raivokohtauksia saavan naisen kanssa.