Poistin koronavilkun
Täysin turha sovellus enkä kertakaikkiaan kestä koronapelleilyn typeryyttä enää yhtään.
Kommentit (61)
Minä pidän yhä vain siksi että sillä on mahdollista saada varoituksen myös ne työkaverit joiden numeroa minulla ei ole. En luota että työnataja kertoo altistumisista meille.
Vierailija kirjoitti:
Vilkuttiko useinkin.
Asun Hki keskustassa ja liikun päivittäin julkisilla, olen ollut töissä mm. Meilahden sairaala-alueella ja Laakson koronaterveysaseman vieressä, olen käynyt leffassa, ravintolassa, ostoksilla, ylipäätään liikkunut täysin vapaasti ja teen työtä jossa ihmiskontakteja lähietäisyydellä n. 10-15 per päivä.
Saldona 0 hälytystä.
(Ja koska hälytys ei vaikuta mihinkään vaan työ ja arki jatkuu ihan ennallaan vaikka tulisi 180 hälytystä per päivä niin...en tee vilkulla mitään. Nämä muutamat kuukaudet oli "ihan hauska" sitä pitää ja seurata tuleeko hälyjä, mutta nyt mulle riitti.)
Onko joku joskus saanut tuolta hälytyksen?
Toivottavasti saat koronan ja se iskee kunnolla sun keuhkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Syy miksi sanoin näin on, koska hän kieltää koronan olemassaolon ja vähättelee koronarajoituksia ja suosituksia. Varmaan kieltäytyy myös maskista...
Koronapelleilyn typeryyttähän täällä näyttäis olevan jo ketju täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä joku edes alun perin suostuu latailemaan jotain kyttäyssovellusta ja olemaan aivopesty maskilammas?
Todella omituinen tämä koronauskonto, sillä jos et suostu sen outoihin ja mihinkään perustumattomiin rituaaleihin, niin sinut suurinpiirtein halutaan polttaa noitana roviolla.
Maailmassa on kuollut pari miljoonaa ihmistä koronaan. Johtuisiko siitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä joku edes alun perin suostuu latailemaan jotain kyttäyssovellusta ja olemaan aivopesty maskilammas?
Todella omituinen tämä koronauskonto, sillä jos et suostu sen outoihin ja mihinkään perustumattomiin rituaaleihin, niin sinut suurinpiirtein halutaan polttaa noitana roviolla.
Maailmassa on kuollut pari miljoonaa ihmistä koronaan. Johtuisiko siitä?
Niin varmaan on. Uskomme varmasti virallisia lukuja, joita meille kerrotaan päivittäin, emmekä toki kyseenalaista mitään.
Vielä vähän aikaa sitten kun tätä koronavilkkua kritisoi täällä niin sai haukut :D
Minä latasin koronavilkun työpuhelimeen kun työnantaja käski. Laitoin rastin ruutuun että en käytä sovellusta vapaaehtoisesti, joten sovellus ei ole käytössä. Työpuhelin on mulla päällä vain töissä. Avaan sen kun juon aamukahvia työpaikalla ja suljen samalla kun suljen tietokoneen töissä. Jos jollakin työkaverilla on korona, tieto siitä tulee minulle ilman vilkkuakin
Vierailija kirjoitti:
Mä päätin lopettaa korona-ajan osaltani tähän. Vilkku pois, maskit roskiin (HÄVETTÄÄ kulkea se rätti naamalla, se leimaa minut tyhmien ryhmään kuuluvaksi), yritän vältellä koronaotsikoita (valitettavasti mahdotonta).
9kk riitti kiitti. Ja totisesti toivon, että hallitus menee ensi vaaleissa vaihtoon.
Et sinä mitään leimaa tarvitse tyhmäryhmään kuulumisesta, paistaahan se kauas ilmankin.
Lololol. Hällä välii jos muutama vanhus kuolee, niilhän on toinen jalka jo haudassa muutenkin, eix jee??
Eihän sillä vilkulla ole mitään merkitystä, koska jos tulee altistumisilmoitus, pidät maskeja ja turvavälejä mutta käyt edelleen esim. töissä. Jos taas ei tule altistumisilmoitusta, pidät maskeja ja turvävälejä ja käyt edelleen töissä. Molemmissa tapauksissa seuraat vointiasi ja menet tarvittaessa koronatestiin. Niin että mihin sitä sovellusta tarvitaan?
Poistin itsekin jokunen aika sitten kun totesin että en ole vilkun asentamisen jälkeen ollut kertaakaan tilanteessa missä olisi edes teoreettista mahdollisuutta että siitä voisi poikia hälytys. Jos joutuisin vaikka kulkemaan julkisilla tai tekemään töitä missä altistuu niin sitten pitäisin sen käytössä toki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä päätin lopettaa korona-ajan osaltani tähän. Vilkku pois, maskit roskiin (HÄVETTÄÄ kulkea se rätti naamalla, se leimaa minut tyhmien ryhmään kuuluvaksi), yritän vältellä koronaotsikoita (valitettavasti mahdotonta).
9kk riitti kiitti. Ja totisesti toivon, että hallitus menee ensi vaaleissa vaihtoon.
Et sinä mitään leimaa tarvitse tyhmäryhmään kuulumisesta, paistaahan se kauas ilmankin.
Mitä tyhmää siinä on, ettei käytä turhaa kyttäyssovellusta tai turhaa naamarättiä?
minulla se on vielä käytössä, mutta turha täälläkin...
vilkku kai ilmoitaa vain yli 15 minuutin altistuksista eikä minulla sellaisia tule, kun kodin ulkopuolella pidän huolta siitä etten jumitu juttelemaan kenenkään kanssa. kotona tietysti, jos joku perheenjäsen sairastuisi, mutta sen tiedon saisin sitten henkilökohtaisestikin. olen kuitenkin pitänyt sen puhelimessa ja päällä, jos nyt sattuisikin käymään niin, että tulisi yli15 minuutin altistus. bussimatkalla sellainen voisi tulla ehkä joskus;tuolloin olisi hyvä, että on ollut päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Syy miksi sanoin näin on, koska hän kieltää koronan olemassaolon ja vähättelee koronarajoituksia ja suosituksia. Varmaan kieltäytyy myös maskista...
En kiellä koronan olemassaoloa. 9kk aikana kerääntyneen tiedon valossa virus vaan ei minusta ole niin vaarallinen, että jaksaisin siitä enää yhtään välittää. (Esim. edelleenkin kuolleiden keski-ikä on 84 ja 80% kuolleista on ollut DNR-linjattuja hoitokotiasukkeja jne jne).
Mä taas latasin ja tulisipa altistus ja karanteeni
Ilmaista lomaa
Taas ihan h*lvetin tyhmää porukkaa täällä. Ollaan taas niin individualistia, ”kyllä MINÄ tiedän paremmin kuin vuosikausien koulutuksen ja kokemuksen omaavat asiantuntijat”. Olette kuvottavia.
Vilkuttiko useinkin.