Mitä jos naisilta kiellettäisiin housujen käyttö? Vaikuttaisiko elämääsi kuinka paljon?
Pariisissahan housut oli kielletty naisilta vielä vuonna 2013. Jos tällainen kuvitteellinen housukielto astuisi Suomessa voimaan, mitä seurauksia sillä olisi naisille?
Kommentit (111)
Jos pyjamahousuja saisi käyttää kotona, ei vaikuttaisi mitenkään.
Kyllä se vaikuttaisi. Pylly paljaana pitäisi kulkea.
Siirtyisin mustalaishameiden käyttöön. Ja viittaisin kintaalla kultturiselle omimiselle.
Ei vaikuttaisi, koska ei olisi aikomustakaan totella.
Katukuva ainakin muuttuisi radikaalisti. Suurimmalla osasta naisista on housut jalassa.
Eipä se ihan kauheasti vaikuttaisi. Tehtailla vieraillessa toki saattaisi asiakaspuolella aiheuttaa hämminkiä. Samoin lenkillä. Mutta muuten olen 90% hameessa tai mekossa.
Varmaankin se seuraus, ettei saisi käyttää housuja. Henkilökohtaisesti en edes muista milloin viimeksi on ollut hame päällä, joten olisihan siinä muutosta.
Ottaisin sitten käyttöön housuhameet. Nehän on leveälahkeiset housut vaikka hameen nimellä kulkevat.
Siis joku ikiaikainen laki kumottiin virallisesti vasta 2013. Pariisittaret ovat pukeutuneet housuihin jo Coco Chanelin aikana 20-luvulla.
Minä lähtisin barrikadeille jos housut kiellettäisiin, käytän niitä varmaan 80% ajasta, loput sitten hameita ja mekkoja.
Vaikuttaisi elämääni siten, etten voisi enää käyttää housujani.
Mekko olis parempi väljä sellainen ettei tyrkyt vois enää heruttaa itseään. Kaikille helpompaa kun ei olisi kropasta paineita eikä kukaan voisi arvostella rungon mukaan. Länsimaiset ihmiset väittää että kaapuihin ja väljiin vaatteisiin pukeutuvat ovat alistettuja vaikka itse ovat alistettuja trendeihin ja jatkuvaan epävarmuuteen kropastaan.
Olisin p ilde ja pepa paljaana sitten.
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin sitten käyttöön housuhameet. Nehän on leveälahkeiset housut vaikka hameen nimellä kulkevat.
Niissä on kaksi lahjetta joten ne lasketaan housuiksi
Ei voisi harrastaa talviurheilua ja moni muukin ulkona tapahtuva aktiviteetti olisi vaikeaa tai mahdotonta. Kapinahan siitä seuraisi ja vähintään kansalaistottelemattomuus.
Vierailija kirjoitti:
Olisin p ilde ja pepa paljaana sitten.
Älä suotta. Kyllä alusvaatteet olisi sallittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niissä on kaksi lahjetta joten ne lasketaan housuiksi
Kuka niitä tulee tarkastamaan niin tarkasti? Muutama ommel ja kukaan ei huomaa mitään.
Kyllähän se fasistisessa dystopiassa eläminen vaikuttaisi kaikenlaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Siis joku ikiaikainen laki kumottiin virallisesti vasta 2013. Pariisittaret ovat pukeutuneet housuihin jo Coco Chanelin aikana 20-luvulla.
Minä lähtisin barrikadeille jos housut kiellettäisiin, käytän niitä varmaan 80% ajasta, loput sitten hameita ja mekkoja.
Ai vähän kuin tämä vanha sääntö
https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/2015082320225030
Mitä jos yöjuoksut kiellettäisiin?
Ei todellakaan ollut. Mitä ihmettä sinä höpiset???
Kyllä se olisi aika omituista kun pitäisi perse paljaana kylillä kulkea.