Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile lempparinaapuriasi. Miksi hän on lempparisi?

Vierailija
14.12.2020 |

Minun lempparini on se miekkonen, johon olin ihastunut XD. Hän on lemppari, koska moikkaa aina mutta ei ole tungetteleva tai ärsyttävä. Toka lemppari on vuokra-asunnon miekkonen, koska... En edes tiedä miksi XD Hänen lapsensa tosin ärsyttävät välillä. Pysyisivätpä he aina sisätiloissa XD.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on paljon hyviä naapureita, mutta lempparein taitaa olla tuo seinänaapuri. Hänen hellään huutoonsa heräsin tänäkin aamuna. Teinipojalleen jotain rähjäsi.

Siellä on kiva piipahdella, aina viiniä tarjolla.

Vierailija
22/35 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha herttainen yli 80v mummo. Tavattiin kerran rapussa kun olin tulossa koirani kanssa lenkiltä. Oli ihan yllättynyt että minulla on koira kun ei koskaan kuulu pihahdustakaan. Sen jälkeen ollaan aina tavatessa jutusteltu ja joskus hän pyytää kahville. On myös todella kova leipomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 10 talouden pientaloalueella asun ja lähes kaikki lempparinaapureita, moikataan kun nähdään, saatetaan rupatella vähän aikaa pihalla mutta jätetään muuten rauhaan. Vain yksi pariskunta ovat olleet turhan tungettelevia, jokaisen ovella ovat käyneet änkyräpäissään myöhään illalla "tutustumassa naapureihin", suuttuvat kun ei ketään oikein jaksa heidän jutut kiinnostaa. Enkä välitä vaikka joku tunnistaisi, ovat kyllä sen verran rasittavia.

Vierailija
24/35 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 30v nätti blondi, todella mukava, ei tupakoi, eikä kapakoi. Sinkkukin vielä.

Hänen kanssaan saa halailla ja keskustella mistä vaan. Oman muijan kanssa ei mikään onnistu.

Vierailija
25/35 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla käyty kyllä kenenkään ovella, ovat niin v*ttumaisia, ettei kahta sanaa viitsisi vaihtaa.

Vierailija
26/35 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei kauheita naapureita olekaan, vaikka kaikista en kamalasti varsinaisesti tykkääkään. Ne, joista tykkään, ovat ystävällisiä ja asiallisia, eivät kyylää eivätkä dominoi muita, mutta huolehtivat, että itse toimivat yhteisten sääntöjen mukaisesti.

Siis aivan tavallisia naapureita.

Paras ystäväksikin asti sukeutunut perhe on tosin jo muuttanut vuosia sitten muualle. Heillä oli kaksi samanikäistä lasta kuin meilläkin, oikein mukavia ihmisiä. Samanlainen huumorintaju ja auttavainen asenne. Meillä oli yya-meininkiä, vahdimme lapsia toistemme puolesta.

Vierailija
27/35 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihania ihmisiä on meidän naapureina. Onneksi heitä näkee harvoin.

Vierailija
28/35 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempparini ovat ne, joista en kuule tai tiedä mitään.

Vierailija
29/35 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naapurit on vähän outoja.

Vierailija
30/35 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 70-vuotias vanhapoika tien toiselta puolelta. Aina ystävällinen ja kohtelias, mutta ei halua jäädä pälättämään turhia. Hoitaa pihansa vielä huonommin kuin minä, joten jaetaan yhdessä muiden paheksuvat katseet.

Meillä on ikäeroa yli 40 vuotta, mutta tunnen miehen tarinan vanhempieni kautta. Tehnyt pitkän uran armeijassa ennen eläköitymistään. Elää yksin, koska työ oli hänelle kaikki kaikessa ja hänen työpaikan kulttuuriin ei kuulunut kovin hyväksyvä ilmapiiri miespareja kohtaan. Hän valitsi uran ja yksinäisyyden. 

Vierailija
31/35 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras naapuri on sellainen joka ei ensinkään metelöi eikä ole millään muullakaan tavalla vaivaksi tai häiriöksi. Millään muulla niin väliä.

Vierailija
32/35 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempinaapurini oli 20+ yksinäinen opiskelijatyttö joka asusteli 3 vuotta naapurissa, tervehti aina iloisesti. Sitten siellä alkoi käymään joku mies ja alkoi kuulumaan iltaisin ah ah ja kohta tyttö muuttikin pois.

T:Sinkkumies.

Vierailija
33/35 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tupakoi, ei kokkaa pahanhajuisia ruokia, on siisti (= ei ötökkäongelmia), ei ryyppää ja rellestä

Vierailija
34/35 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Naapuri, joka soittaa, jos on asiaa eikä tule rimputtamaan ovikelloa.

2) Naapuri, joka ei oleta, että olet tavattavissa aina, kun verhot eivät ole kiinni.

Vierailija
35/35 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpö brittimies, oiskohan mua parikut vuotta nuorempi. Jutellaan kun törmätään rapussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän